eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2015 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Przysucha: Dostawa elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2015 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha
Numer ogłoszenia: 27871 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przysucha , ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6752071, 6752072, faks 0-48 6752071, 6752072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2015 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2015 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha, w zakresie: Mundur wyjściowy leśnika Mundur wyjściowy męski - marynarka gabardyna lub tropik szt. 1 - marynarka wykończenie oleofobowe szt. 1 - spodnie gabardyna lub tropik szt. 1 - spodnie wykończnie oleofobowe szt. 2 Mundur wyjściowy damski - marynarka gabardyna lub tropik szt. 1 - marynarka wykończenie oleofobowe szt. 1 - spodnie gabardyna lub tropik szt. 2 - spodnie wykończnie oleofobowe szt. 1 - spódnica gabardynowa szt. 1 - spódnica gabardynowa z wykończeniem oleofobowym szt. 1 Koszula biała męska z długim rękawem szt. 5 Koszula biała męska z krótkim rękawem szt. 10 Koszula biała męska bawełna 100 % szt. 5 Bluzka biała damska z długim rękawem szt. 1 Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt. 9 Bluzka biała damska bawełna 100 % szt. 2 Krawat szt. 6 Płaszcz damski szt. 1 Płaszcz męski szt. 1 Kapelusz damski szt. 1 Kapelusz męski szt. 1 Kurtka zimowa damska szt. 1 Kurtka zimowa męska szt. 11 Czapka z galonem do munduru wyjściowego szt. 1 Szalik szt. 7 Skarpety letnie termoaktywne para 21 Skarpety przejściowe termoaktywne para 16 Skarpety zimowe termoaktywne para 7 Półbuty do munduru wyjściowego para 11 Rękawice damskie para 4 Rękawice męskie para 2 Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem szt. 8 Koszula męska z długim rękawem - 100 % bawełna szt. 9 Koszula męska z krótkim rękawem szt. 1 Koszula męska z krótkim rękawem - 100 % bawełna szt. 5 Bluzka damska z długim rękawem szt. 1 Bluzka damska z długim rękawem - 100 % bawełna szt. 6 Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 7 Bluzka damska z krótkim rękawem - 100 % bawełna szt. 7 Sweter szt. 8 Kamizelka szt. 7 Bluza z polaru typu windstoper szt. 22 Kurtka wierzchnia szt. 9 Czapka zimowa szt. 22 Peleryna szt. 1 Półbuty typu Symaptex para 15 Półbuty typu Gore - tex para 11 Mundur terenowy leśnika Bluza z kamizelką letnią szt. 2 Spodnie letnie szt. 18 Czapka letnia szt. 12 Kurtka zimowa szt. 8 Spodnie zimowe para 2 Czapka zimowa para 1 Trzewiki typu Sympatex para 7 Trzewiki typu Goretex niskie para 12 Trzewiki typu Goretex wysokie para 1 Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate para 1 Trzewiki typu Goretex niskie z ociepleniem typu Thinsulate para 2 Trzewiki typu Goretex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate para 4 Oznaki Oznaki służbowe wyhawtowane bajorkiem szt. 1 Godło na czapkę szt. 1 Wizerunek gałązki modrzewia szt. 1 Oznaki identyfikacyjne szt. 1 Środki ochrony indywidualnej, obuwie i odzież robocza: Ubranie całoroczne (wielosezonowe) z membraną (zielone) kpl. 10; Ubranie letnie, w tym 2 pary spodni (zielone) kpl. 23; Ubranie ocieplane z membraną (zielone) kpl. 23; Ubranie letnie drelich (zielone) kpl. 1; Ubranie ocieplane drelich (zielone) kpl 1; Kurtka i spodnie przeciw deszczowe (zielone) kpl. 13; Koszula robocza, długi rękaw 100% bawełna (zielona) szt. 34; Koszula robocza, długi rękaw - flanela robocza szt. 2; Koszulka krótki rękaw - T-shirt (Polo zielony) szt. 25; Bielizna term.: koszulka długi rękaw (zielona) szt. 36; Bielizna term.: koszulka krótki rękaw (zielona) szt. 36; Bielizna term: leginsy damskie (zielone) szt. 2; Bielizna term.: kalesony męskie (zielone) szt. 34; Buty terenowe wodochronne pary 34; Buty gumowe wodochronne pary 23; Buty gumowe wodochronne ciepłochronne (filcowe) pary 26; Buty gumowe wodochronne ciepłochronne pary 5; Trzewiki skórzane czarne pary 2; Obuwie antypoślizgowe pary 2; Ochraniacze na buty - stuptuty (zielone) pary 34; Skarpety letnie, termoaktywne (zielone) pary 57; Skarpety zimowe, termoaktywne (zielone) pary 57; Czapka letnia (zielona) szt. 34; Czapka ocieplana (zielona) szt. 34; Czapka letnia dla robotników (zielona) szt. 2; Czapka ocieplana dla robotników (zielona) szt.2; Czepek pod hełm ochronny (100% akryl) szt. 23; Kamizelka ostrzegawcza - z napisem Służba Leśna (żółta) szt. 33; Kamizelka ciepłochronna (zielona) szt. 1; Fartuch roboczy (zielony) szt. 3; Rękawice robocze pary 54; Rękawice ocieplane (zielone) pary 23; Rękawice ochronne pary 11; Maska przeciwpyłowa (jednorazowa - po 5 szt.) szt. 120; Hełm ochronny z Logo LP (biały) szt. 3; Ochronniki słuchu szt.23; Okulary ochronne szt.7; Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) szt.4. Elementy umundurowania muszą być zgodne, co do formy i wykonania z regulacjami wymienionymi poniżej: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2014 poz. 1876), Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05, Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212, Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012, Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, znak ER-1743-8/13, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.21.10.00 - Peleryny 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.22.00 - Buty gumowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie: Zrealizował lub realizuje minimum 1 dostawę, polegającą na dostawie umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami w SIWZ i we wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha Sekretariat na piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.