eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie niwelacji precyzyjnej sieci reperów oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Wieliczka: Wykonanie niwelacji precyzyjnej sieci reperów oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 27867 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie niwelacji precyzyjnej sieci reperów oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niwelacji precyzyjnej sieci reperów powierzchniowych oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych. Sieć reperów określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach: 1) etap I obejmuje: a) inwentaryzację sieci reperów powierzchniowych, b) stabilizację nowych punktów obserwacyjnych wg. uzgodnień z Zamawiającym, nie więcej niż 25 szt., 2) etap II obejmuje: a) wyznaczenie współrzędnych wybranych punktów linii geodezyjnych metodą GPS (w szczególności punktów końcowych sieci i punktów węzłowych w celu uzyskania błędu położenia punktu sieci plus minus 5 mm), b) niwelację precyzyjną linii geodezyjnych oraz reperów powierzchniowych, c) pomiar sieci kątowo - liniowej (linii geodezyjnych), d) obliczenia oraz opracowania kameralne, e) przedstawienie interpretacji uzyskanych wykonanej przez jednostkę naukową posiadającą specjalistów z zakresu wpływów eksploatacji na powierzchnię i górotwór oraz znających specyfikę górotworu solnego. Interpretacja taka powinna zawierać opis deformacji ze szczególnym uwzględnieniem jakości sieci i dokładności wykonanych pomiarów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w: 1) pkt 1 ppkt 1.2. ppkt 1) lit. a, Wykonawca winien przeprowadzić inwentaryzację sieci reperów powierzchniowych, obejmującą: a) zebranie istniejących materiałów geodezyjnych (opisy topograficzne punktów, mapy z naniesionymi reperami) z Działu Mierniczego Zamawiającego, b) przeprowadzenie wywiadu i ustalenie stanu istniejących punktów, możliwości pomiaru, wzajemnych wizur między punktami linii, wykorzystania do pomiaru GPS, c) aktualizację opisów topograficznych punktów odszukanych, sporządzenie nowych opisów dla punktów odszukanych a ich nie posiadających, d) sporządzenie dokumentacji po przeglądzie punktów w formie tabelarycznej (stan punktu, dostępność do pomiaru, przydatność do pomiaru GPS) oraz mapy przeglądowej reperów w skali 1:5000 z wynikami wywiadu. 2) pkt 1 ppkt 1.2 ppkt 1) lit. b, Wykonawca po przeprowadzonej inwentaryzacji punktów i przedstawieniu wyników Zamawiającemu, określi lokalizację założenia oraz nadanie numeracji nowych punktów, jako punkty pomiarowe należy zastosować tzw. kotwice krzyżowe o dł. 1.5 m wbijane lub wkręcane w grunt. Wykonawca winien sporządzić opis topograficzny oraz zawiadomienie o umieszczeniu znaku na gruncie w celu przejęcia znaku pod ochronę, 3) pkt 1 ppkt 1.2. ppkt 2) lit. a, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym winien sporządzić projekt nawiązania linii geodezyjnych do wytypowanych istniejących punktów, których współrzędne zostaną określone metodą GPS. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 ppkt 2) lit a, winien nawiązać pomiary GPS do sieci POLREF oraz punktów oporowych w rejonie Wieliczki. Dokładność wyznaczenia współrzędnych punktów winna wynieść mniejsze lub równe 5 mm. Wykonawca winien określić współrzędne wyznaczanych punktów w układzie lokalnym (odwzorowanie Gaussa Krugera), w układzie 1965, w układzie 2000, krakowskim oraz wielickim z błędami wyznaczenia punktów. Współrzędne winny zostać zapisane z dokładnością do 0,001 m, 4) pkt 1 ppkt 1.2. ppkt 2) lit. b, Wykonawca, na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji reperów, winien zaprojektować przebieg linii niwelacyjnych a następnie wykonać pomiar około 1200 punktów (punkty linii i rozproszone) na terenie 19 km2 zgodnie z wymogami instrukcji G-2 z dokładnością odpowiadającą niwelacji II klasy. Niwelację reperów, Wykonawca winien dowiązać do reperów położonych poza zasięgiem wpływów poeksploatacyjnych - od strony północnej, położonych wzdłuż drogi nr 4 w nawiązaniu do reperu w Prokocimiu, od strony południowej włączyć 3 repery wiekowe (po uprzednim sprawdzeniu stałości ich nawiązania), 5) pkt 1 ppkt 1.2. ppkt 2) lit. c, Wykonawca, winien pomiarem objąć 744 punktów linii geodezyjnych, nawiązując do linii punktów, których współrzędne określono metodą GPS. Wykonawca winien wykonać pomiar precyzyjnymi instrumentami, zapewniającymi: a) średni błąd pomiaru kąta (odchylenie standardowe) mniejsze lub równe 3 cc, b) błąd pomiaru długości mniejsze lub równe 2mm plus 2 p.p.m. Pomiar kątów Wykonawca winien wykonać w 3 seriach a boków w 6 seriach, przy zastosowaniu kilku statywów. Punkty celu, winny być sygnalizowane tarczami z precyzyjnymi lustrami do pomiaru odległości. Wykonawca winien centrować instrumenty oraz lustra nad punktami pionami optycznymi, 6) pkt 1 ppkt 1.2. ppkt 2) lit. d, Wykonawca winien wykonać obliczenia oraz opracowania kameralne zawierające: a) obserwacje polowe z pomiaru linii geodezyjnych i niwelacji w formie dzienników pomiarowych, obliczeń, wyrównań. Przedmiotowe opracowania winny zostać zapisane i przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wyniki pomiarów (zestawienia średnich kątów i długości, przewyższeń), wyrównania i zestawienia, Wykonawca winien przedstawić również w formie wydruków jako część operatu, b) wyrównanie sieci niwelacyjnej oraz kątowo - liniowej, transformację współrzędnych należy wykonać sprawdzonymi programami geodezyjnymi, umożliwiającymi otrzymanie prawidłowych wyników - współrzędne x,y,z, błędy średnie, c) współrzędne x,y,z zapisać w zestawieniach z dokładnością 0,001 m, długości 0,0001 m, odkształcenia poziome 0,1 mm, dx, dy, dz w milimetrach, d) sporządzenie zestawienia z pomiaru wysokości punktów z błędami ich wyznaczenia, e) sporządzenie zestawienia z pomiaru współrzędnych punktów w układzie lokalnym (odwzorowanie Gaussa Krugera), w układzie 1965, w układzie 2000, krakowskim oraz wielickim (lokalnym) z błędami wyznaczenia punktów, f) sporządzenie zestawienia z pomiaru boków linii obserwacyjnych z uzyskanymi błędami ich wyznaczenia, g) zestawienie wyników pomiaru obniżeń punktów linii i rozproszonych od 1996r. (4 serie - 1996r., 2000r., 2005r., 2010r, 2015r.) z podaniem różnicy okresowej i całkowitej oraz ich błędów, h) zestawienie zmian długości odcinków linii pomiarowych (3 lub 4 serie w zależności od linii) i obliczonych wartości odkształceń poziomych z błędami różnic okresowych i całkowitych, i) zestawienia współrzędnych punktów linii obserwacyjnych (4 serie), w układzie lokalnym (odwzorcowanie Gaussa Krugera), ich przyrostów oraz wartości wektorów przemieszczeń poziomych dla obserwowanych linii, j) sporządzone w skali 1: 5000, szkice sieci obserwowanych w 2010r. punktów, k) zestawienia i obliczenia różnic wysokości reperów za okres 1970-2010, 1984 - 2010, 2005 - 2010, 2010-2015. Na podstawie dokonanych obliczeń Wykonawca winien wykreślić na rastrze mapy w skali 1:5000 z naniesionymi reperami i wielkościami obniżeń, mapy izolinii osiadań w w/w okresach, l) przedstawienie na mapie w skali 1:5000 wektorów przemieszczeń poziomych okresowych i całkowitych punktów. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany, na podstawie uzyskanych, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, danych sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu operat, zawierający w szczególności: a) sprawozdanie techniczne, b) świadectwa wzorcowania instrumentów, c) świadectwa komparacji łat inwarowych, d) zestawienie pomierzonych ciągów niwelacyjnych oraz sytuacyjnych, e) wyrównanie sieci wysokościowej oraz sytuacyjnej, f) szkice i mapy przeglądu punktów rozproszonych, g) szkice i mapy przeglądu linii geodezyjnych, h) zestawienia pomierzonych wysokości i przemieszczeń pionowych, i) zestawienia pomierzonych długości i współrzędnych punktów oraz ich zmian dl, dx, dy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. kopalniawieliczka.eu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 74.31.00.00 - 74.31.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 8 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 SIWZ. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/TM/2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 SIWZ. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, mających za przedmiot wykonanie pomiarów niwelacji precyzyjnej dla obszarów będących pod wpływami czynnej lub dokonanej eksploatacji górniczej o wartości co najmniej 150 000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, że Wykonawca dysponuje: a) co najmniej 2 niwelatorami precyzyjnymi, posiadającymi aktualne świadectwa sprawdzenia (komparacji), potwierdzające spełnienie wymogów dla instrumentów używanych do pomiaru osnów I lub II klasy, b) co najmniej 2 kompletami łat inwarowych (łącznie 4 sztuki łat) do niwelacji precyzyjnej, posiadającymi aktualne świadectwo sprawdzenia (komparacji), c) co najmniej 2 tachimetrami elektronicznymi 1, posiadającymi aktualne świadectwa sprawdzenia (komparacji), d) co najmniej 2 odbiornikami GPS, posiadającymi aktualne świadectwa sprawdzenia (komparacji);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona przez: a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji mierniczego górniczego dla podziemnych zakładów górniczych, b) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia powierzchniowe w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, c) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia powierzchniowe w zakresie 3 - geodezyjne pomiary podstawowe

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych, (polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę w zakresie realizacji etapu I i etapu II, podany w dniach - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub w chwili zawarcia umowy. 4) wniesienia odwołania w toku postępowania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 lub 3, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, a w przypadku zmian dokonywanych na podstawie pkt 3, szczegółowego opisu wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 9. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 10. Przepisy zawarte w powyższych punktach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.