eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › budowa dróg w ulicachKonopnickiej i Orzeszkowej oraz modernizacja ciągów pieszychalejki na cmentarzu komunalnym w Chojnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Chojnów: budowa dróg w ulicach: Konopnickiej i Orzeszkowej oraz modernizacja ciągów pieszych: alejki na cmentarzu komunalnym w Chojnowie
Numer ogłoszenia: 278670 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg w ulicach: Konopnickiej i Orzeszkowej oraz modernizacja ciągów pieszych: alejki na cmentarzu komunalnym w Chojnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia jest: budowa nawierzchni drogowej, sieci kanalizacji deszczowej, usunięcie kolizji projektowanej nawierzchni z istniejącymi elektroenergetycznymi liniami kablowymi niskiego napięcia i istniejącego oświetlenia drogowego w ulicach Konopnickiej i Orzeszkowej w Chojnowie. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U_SDR34_I O200 z włączeniem do istniejącej studni kanalizacyjnej. -usunięcie kolizji projektowanej nawierzchni z istniejącymi elektroenergetycznymi liniami kablowymi niskiego napięcia i oświetlenia drogowego wg projektu budowlanego. - wykonanie konstrukcji nawierzchni drogowej ul. Konopnickiej i Orzeszkowejj wg projektu budowlanego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawierają projekty budowlane. 2. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2013 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - Wymagany okres rękojmi wynosi 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. - Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Legnicy. -Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Projekt budowlany w wersji elektronicznej dołączony jest do niniejszej specyfikacji oraz jest dostępny do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. CZĘŚĆ II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni alejek na cmentarzu komunalnym z kostki brukowej betonowej (POLBRUK) gr 8 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego z obramowaniem z obrzeży trawnikowych betonowych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż istniejących obrzeży betonowych. - korytowanie placu przy kaplicy cmentarnej i alejek do głębokości 30 cm. - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr 6 cm po zagęszceniu. - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu. - wbudowanie obrzeży trawnikowych betonowych szarych 20x6 cm. - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (Behaton, szara). 2. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 21.10.2013 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi wynosi 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczonymi alejkami oraz przedmiar robót w wersji elektronicznej dołączone zostały do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł. dla każdej części zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna w szczególności roboty polegające na wykonaniu nawierzhni z kostki brukowej betonowej z podbudową z tłucznia kamiennego (dla części I i II) oraz sieci kanalizacyjnej dla odwodnienia jezdni (dla części I). Wykazane roboty nie muszą być wykonywane jednocześnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: a. dróg lub konstrukcyjno - budowlanej (wydane przed 11 lipca 2003 r., zawierające uprawnienia w specjalności drogowej i mostowej), (dla części I i II); b. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (dla części I). (należy wykazać co najmniej jedną osobę posiadającą w/w uprawnienia) wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Osoby posiadające wskazane wyżej uprawnienia muszą posiadać aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej Izby;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca - złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 150 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć.- Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych inspektorów nadzoru, kierowników budowy w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, c) z jakichkolwiek innych niezależnych przyczyn np. rezygnacji. 2. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych np. huragan, gradobicie, ulewny deszcz, śnieg, mróz itp. trwajacy nie krócej niż 7 dni. 3. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego prac nieprzewidzianych, nie objętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, możliwa będzie zmiana terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie. Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I-piętro pok. nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa dróg w ulicach: Konopnickiej i Orzeszkowej w Chojnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U_SDR34_I O200 z włączeniem do istniejącej studni kanalizacyjnej. - usunięcie kolizji projektowanej nawierzchni z istniejącymi elektroenergetycznymi liniami kablowymi niskiego napięcia i oświetlenia drogowego wg projektu budowlanego. - wykonanie konstrukcji nawierzchni drogowej ul. Konopnickiej i Orzeszkowej wg projektu budowlanego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawierają projekty budowlane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ciągów pieszych: alejki na cmentarzu komunalnym w Chojnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż istniejących obrzeży betonowych, - korytowanie placu przy kaplicy cmentarnej i alejek do głębokości 30 cm, -wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr 6 cm po zagęszceniu, -wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu, - wbudowanie obrzeży trawnikowych betonowych szarych 20x6 cm, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (Behaton, szara).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.