eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne, łącznie dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 11 osób obsługi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Węgrów: Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne, łącznie dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 11 osób obsługi
Numer ogłoszenia: 278598 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. (025) 792 49 07, faks (025) 792 49 07 , strona internetowa www.pcpr.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne, łącznie dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 11 osób obsługi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zagwarantowanie noclegu w pokojach 1 i 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym z odrębnymi łazienkami do każdego pokoju dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych - wymóg obowiązkowy w przypadku pokoi dla osób z problemami w poruszaniu się, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich (12 osób z problemami w poruszaniu się, w tym na wózkach inwalidzkich, z czego 4 osoby muszą być zakwaterowane w jednym pokoju ze swoim asystentem lub opiekunem, co należy brać pod uwagę przy wyliczaniu pokoi do zakwaterowania) wyposażonych w telewizor, ręczniki, ogrzewanych całorocznie, z dostępem do lodówki i czajnika, dla 47 uczestników kursów z zespołem ćwiczeń oraz 11 osób obsługi. 2. Podczas pobytu zakwaterowanie na jednym poziomie/kondygnacji lub w bliskim sąsiedztwie (domki), z uwagi na konieczność stałej pomocy osobom niepełnosprawnym; Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie grupy osób z problemami w poruszaniu się, na inne kondygnacje/poziomy, w przypadku dostępności innych kondygnacji/poziomów przy pomocy windy osobowej. Stołówka i sale warsztatowe muszą być położone w tym samym budynku, w którym będą zakwaterowane osoby z problemami w poruszaniu się. 3. Teren ośrodka musi mieć utwardzoną powierzchnię, przystosowaną dla osób z problemami w poruszaniu się w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz słabowidzących; podjazdy, najazdy, dojazdy, winda na terenie posesji noclegowej oraz w miejscach odwiedzanych przez osoby niepełnosprawne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi normami. 4. Wyjazd 10 dniowy, w tych dniach pobyt i przejazd (w dniu przyjazdu do ośrodka zagwarantowanie obiadokolacji, w dniu odjazdu z ośrodka śniadanie i suchy prowiant dla całej grupy). 5. Zagwarantowanie transportu uczestników do miejsca realizacji warsztatów i transportu powrotnego do punktu zbiorczego, autokarem w pełni przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych (z windą), w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich (dopuszcza się jako pojazd uzupełniający bus dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych (z windą) z uwagi na łączną liczbę osób) oraz możliwością przesiadki z wózka na miejsce siedzące w autokarze/busie. 6. Wyżywienie dla wszystkich uczestników: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, obiad dwudaniowy z deserem, podwieczorek, kolacja w formie szwedzkiego stołu; dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 11 osób obsługi. Posiłki uwzględniające ewentualne predyspozycje diety koniecznej. 7. Organizacja 2 wieczorów integracyjnych dla całej grupy połączonych z atrakcją kulturalną (np. występ, pokaz, kolacja regionalna itp.). 8. Organizacja zespołów ćwiczeń usprawniająco - regenerujących dla każdej osoby niepełnosprawnej indywidualnie (min. 3), zgodnych ze schorzeniem, poprzedzone badaniem lekarskim, przez 8 dni pobytu. 9. Całodobowa opieka pielęgniarska a także lekarska (wymagany pobyt przynajmniej jednego z wymienionych specjalistów cały czas w ośrodku, drugi specjalista w ramach dyżuru telefonicznego) przez cały czas trwania warsztatów, tylko na potrzeby grupy objętej wsparciem, uwzględnienie ewentualnych wizyt lekarskich i konsultacji medycznych wraz z koniecznymi zabiegami lekarskimi w ramach hospitalizacji, w razie nagłej potrzeby, z uwagi na niepełnosprawność uczestników. 10. Dostęp do pralni dla uczestników w ramach zgłoszonych potrzeb, bezpłatnie. 11. Kurs komputerowy i kasy fiskalne, 8 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (konieczność przeprowadzenia w 2 grupach po 9 osób), jeden komputer ma przypadać na jednego uczestnika zajęć, 40 godzin zajęć (wstępny zarys - obsługa kasy fiskalnej, obsługa edytorów tekstu, obsługa arkuszy kalkulacyjnych, organizacja i zarządzanie danymi na komputerze, obsługa poczty, obsługa internetu), zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup, po zakończeniu zajęć dostęp do 1 komputera z dostępem do Internetu, dla wszystkich uczestników, który będzie cały czas dostępny niezależnie od trwających zajęć. 12. Kurs gastronomiczny, 8 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (przeprowadzony w dwóch grupach, jedna grupa 9 osobowa - podstawowy, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące z prostych produktów, BHP, zasady przygotowania posiłków; druga grupa 9 osobowa (w tym 2 osoby słabo widzące) - średnio zaawansowany, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące, dania obiadowe, BHP, zasady przygotowania posiłków), 40 godzin zajęć, zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 13. Kurs kadry i płace, dla 4 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godzin zajęć, wstępny zarys: prawo pracy - obowiązki pracodawcy i pracownika, urlopy, wynagrodzenia; umowy cywilnoprawne; płace - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatki, świadczenia pozapłacowe, warsztaty z dokumentami płacowymi 14. Kurs wizażu dla 5 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godzin zajęć, wstępny zarys: kolorystyka, makijaż, manicure, pedicure, zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 15. Kurs stylizacji paznokci dla 2 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godz. zajęć, wstępny zarys: manicure, pedicure, stylizacja paznokci zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 16. Zagwarantowanie sal do przeprowadzenia w/w zajęć w ramach odrębnych pomieszczeń, czyli sale nie mogą być przechodnie oraz: 16.1. sala do przeprowadzenia zajęć gastronomicznych winna być wyposażona w dostęp do bieżącej wody, ponadto ma być wyposażona w podstawowe urządzenia gastronomiczne: zastawę stołową oraz inne drobne wyposażenie AGD, 16.2. sala do przeprowadzenia zajęć wizażu i stylizacji paznokci ma być wyposażona w stanowiska indywidualne dla każdego uczestnika z lustrem i niezbędnym sprzętem potrzebnym do uczestniczenia w zajęciach 17. Zagwarantowanie ogólnodostępnego stanowiska komputerowego (min. 1 szt.), z dostępem do Internetu, dla wszystkich uczestników, który będzie cały czas dostępny niezależnie od trwających zajęć, jako uzupełnienie dostępności do internetu i komputera określonego dodatkowo w pkt. 11. 18. Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu na cały czas wyjazdu w cenie oferty; 19. Opłata klimatyczna, uzdrowiskowa za wszystkich uczestników wyjazdu w cenie oferty; 20. Serwis kawowy podczas zajęć kursowych składający się z (napojów, ciasteczek, ciasta, kawy, herbaty, owoców). 21. Wydanie zaświadczeń i certyfikatów po zakończonych szkoleniach z informacją o zdobytych umiejętnościach i uprawnieniach, zagwarantowanie bezpłatnych materiałów szkoleniowych. 22. Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników warsztatów, przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W prowadzonych wcześniej dwóch postępowaniach w ramach przetargu nieograniczonego, nie wyłoniono wykonawcy usługi. Pierwsze postępowanie unieważnione zostało z powodu braku ważnej oferty złożonej w postępowaniu. Drugie postępowanie unieważnione zostało z powodu przewyższenia kwoty jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w cenie najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Lądku-Zdroju, ul. Graniczna 14, 57-540 Lądek-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.