eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie prac budowlanych w budynku UMP na pl. Kolegiackim 17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Poznań: wykonanie prac budowlanych w budynku UMP na pl. Kolegiackim 17
Numer ogłoszenia: 278560 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac budowlanych w budynku UMP na pl. Kolegiackim 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu instalacji przeciwpożarowej w strefie przeciwpożarowej budynku B i w piwnicy w strefie przeciwpożarowej budynku A Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu w zakresie:a)instalacji systemu sygnalizacji pożaru,b)instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,c)systemu ddymiania i wydzielenia klatki schodowej,d)wewnętrznej instalacji hydrantowej,e)systemu dźwiękowej sygnalizacji ostrzegawczej,f)wyłącznika prądu i zasilania urządzeń przeciwpożarowych.W zakresie poszczególnych systemów centrale i urządzenia przeciwpożarowe muszą być wykonane zgodnie z parametrami podanymi w projekcie dla całego budynku (strefy budynku A, B, C).2.Wykonanie remontu korytarzy, klatek schodowych i łazienki:a)korytarz K1, piwnica, parter, I piętro, II piętro,b)korytarz K3 parter i K8,c)klatki schodowe KS1 i KS2,d)remont łazienki WCPW w piwnicy.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zapisami we wzorze umowy oraz dokumentacją obejmującą: projekt wykonawczy, Ekspertyzę techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ), Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej (załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawarty jest w projekcie stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących załącznik nr 3 do wzoru umowy.Przedmiary robót - załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Podział robót na część inwestycyjną i remontową znajduje się w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Dokumentacja projektowa obejmuje:a)wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru dźwiękowego systemu ostrzegawczego,b)wykonanie instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,c)wykonanie systemu oddymiania i wydzielenia klatki schodowej,d)wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, e)wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu i zasilania urządzeń przeciwpożarowych,f)remont korytarzy, klatek schodowych i łazienki. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót obejmuje:a)STWiOR wydzielenia przeciwpożarowe i oddymianie klatek schodowych,b)STWiOR oddymianie klatek schodowych,c)STWiOR przepusty i wydzielenia przeciwpożarowe,d)STWiOR system sygnalizacji pożarowej SSP,e)STWiOR dźwiękowy system ostrzegawczy DSO,f)STWiOR oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne,g)STWiOR instalacja hydrantów wewnętrznych,h)STWiOR wykonanie robót elektrycznych,i)STWiOR remont korytarzy, klatek schodowych i łazienki.Zadaniem Wykonawcy będzie rozbudowa istniejącego systemu przeciwpożarowego ESSER, zainstalowanego w budynku Urzędu Miasta Poznania wraz z koniecznymi remontami, zgodnie z powyższą dokumentacją. Występujące w dokumentacji nazwy własne producenta lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania parametrów oraz norm wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR.Urządzenia równoważne muszą posiadać dopuszczenie do użytkowania CNBOP.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w załącznikach do SIWZ.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego, a zaoferowane urządzenia będą w pełni i poprawnie funkcjonować z istniejącymi urządzeniami przeciwpożarowymi (system ESSER). Zamawiający oceniając, czy zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia (inne niż w projekcie) spełniają kryterium równoważności będzie oceniał następujące parametry:System Sygnalizacji Pożaru:1.Centrala Esser IQ8Control M. Najważniejsze cechy:wsparcie dla technologii bezprzewodowej z urządzeniami alarmowymi, maksymalnie 31 central pracujących w sieci, do 7 pętli rozszerzanych poprzez odgałęzienia.Dane techniczne: Pobór prądu nie więcej niż 300mA (bez zespołu obsługi),Warunki środowiska pracy klasa 3K5 jak dla IEC 721-3-3: 1994,Stopień ochrony IP co najmniej 30,Klasa ochrony I w zgodności DIN EN 60950,Maksymalna ilość pętli dozorowych 7,Maksymalna ilość elementów adresowalnych na pętli dozorowej 127 (Aprobata EN-54 dla max 512 elementów na centralę),Maksymalna ilość obsługiwanych mikromodułów 7,Maksymalna ilość obsługiwanych kart rozszerzeń 2.2.Czujki dymu. Najważniejsze cechy:wbudowany obustronny izolator zwarć, autokompensacja, zmiana wartości spoczynkowej sygnałów sensorów wraz ze zmianą warunków otoczenia i postępującym zabrudzeniem, eliminacja fałszywych alarmów przez klasyfikację sygnałów i rozpoznawanie wzorca sygnałów typowych dla pożaru.Dane techniczne:Typ czujki adresowalna,Rodzaj czujki optyczno-optyczno-termiczna, radiowa, Napięcie zasilania 8V - 42V DC (nominalne 19V DC),Pobór prądu w dozorze 60 miktroA,Pobór prądu w alarmie 9 mA w impulsach,Maksymalny obszar detekcji 110 m2.Czujki powinny być wykonane zgodnie z projektem, w zakresie ilości i rodzaju obejmujące 100 % ochronę obiektu.3.Płytka elektroniki przycisku ROP IQ8 (E804905) Najważniejsze cechy:współpraca z pętlami Esserbus oraz EsserbusPlus,wbudowany obustronny izolator zwarć.4.Sterownik liniowy 12 przekaźnikowy eBK 12R (E808610) Najważniejsze cechy: praca w pętli dozorowej, do 32 modułów eBK w pętli dozorowej, zasilanie z centrali sygnalizacji pożaru lub z zasilaczy zewnętrznych, zastosowanie do sterowania oraz monitorowania urządzeń przeciwpożarowych oraz systemów współpracujących, prosta instalacja i konfiguracja programem Tools8000.Dane techniczne: Ilość i rodzaj wejść 0, Ilość i rodzaj wyjść 12 przekaźników swobodnie programowalnych 5.Adapter linii konwencjonalnej eBK 4G/2R (E808613). Najważniejsze cechy: wyposażony w 4 wejścia i 2 wyjścia przekaźnikowe,praca w pętli dozorowej, zasilanie z centrali sygnalizacji pożaru lub z zasilaczy zewnętrznych, zastosowanie do sterowania oraz monitorowania urządzeń przeciwpożarowych oraz systemów współpracujących, -prosta instalacja i konfiguracja programem Tools8000. Dane techniczne: Ilość i rodzaj wejść minimum 4 wejścia do nadzoru stanu monitorowanych urządzeń, Ilość i rodzaj wyjść 2 wyjścia przekaźnikowe swobodnie programowalne, Sposób zasilania z pętli dorozowej lub zewnętrznego zasilacza, Dźwiękowy System Ostrzegawczy: możliwość pracy w sieci, zdalne sterowanie, -2 porty RS-232 do peryferyjnych urządzeń, takich jak drukarka lub komputer, itp., -pole obsługi z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym, rejestracja i wyświetlanie zdarzeń z podziałem na alarmowe, awaryjne i techniczne, możliwość nadawania komunikatów na inne budynki UMP, funkcja interkomu i przywołania, możliwość podłączenia do sieci Ethernet współpraca z dynamicznym oświetleniem ewakuacji. System zabezpieczenia poziomych i pionowych szlacht kablowych czujkami ciepła aprobata CNBOP, zgodność z normą EN 54-5,system musi być adresowany,czyli musi posiadać stały i niezmienny adres lokalizacyjny punktu pomiarowego, odległość w przedziale od 2 do 5 m, system nie może mieć ręcznych elementów do regulacji nastaw alarmowych lub adaptacji do pór roku (ze względu na możliwość nieautoryzowanego dostępu lub przypadkowego przestawienia), odporność na oddziaływania mechaniczne, chemiczne korozje, wilgotność i zakurzenie. Oświetlenie Ewakuacyjne oświetlenie dynamiczne zgodnie z Polską Normą PN-N-01256/02 źródło światła LED. Zamawiający wymaga minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oraz na dostarczony materiał, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Miejsce wykonania zamówienia: budynek Urzędu Miasta Poznania na pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 61 830,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej cztery roboty budowlane polegające na instalacji systemów przeciwpożarowych lub/i systemów oddymiania o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda, w tym dwie na obiekcie zabytkowym. Pod pojęciem obiektu zabytkowego rozumie się obiekt wpisany do rejestru zabytków podlegający przepisom ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku (Dz. U. 162 poz.1568 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi do kierowania robotami: kierownik budowy, posiadający uprawnienia w specjalności budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa Budowlanego oraz wykaże się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. Nr 165 poz. 987), kierownik robót, posiadający uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, c) dysponuje także co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. Nr 165 poz. 987)., dokument uprawniający do przeglądu, naprawy lub serwisu dla każdego wskazanego w kosztorysie ofertowym modelu systemu (jedna osoba może dysponować kwalifikacjami do kilku systemów).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Kosztorys ofertowy w sporządzony na podstawie przedmiaru robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiaru. 4) W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowód, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści, np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://poznan.marketplanet.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a) dopuszczalna jest zmiana umowy w razie wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, ulepszających realizowane zamówienie, nie powodujących wykroczenia poza przedmiot zamówienia oraz jego wartość brutto określoną w § 6 ust. 1 wzoru umowy, b) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie, nie później jednak niż do końca maja 2015 roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 145.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 152.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.