eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Przebudowa ulic750 - lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 27853 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Wąbrzeźno: Przebudowa ulic: 750 - lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno, krajowy numer identyfikacyjny 87111878000000, ul. ul. Wolności  18, 87-200   Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6884500, e-mail zp@wabrzezno.com, faks 56 6882748.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.wabrzeznp.com


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.wabrzezno.com


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą, za pośrednictwem posłańca, osobiście do siedziby zamawiającego
Adres:
ul. Wolności 18, 87 - 200 Wąbrzeźno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: 750 - lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie
Numer referencyjny: ZPPE.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy dróg gminnych. Zakres prac w ulicach 750-lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej obejmuje m.in.: 1)formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami - piasek dowieziony z zewnątrz - 3162,50 m3; 2)profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 8955,00 m2; 3)warstwy odcinające z piasku zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm (ścieżki pieszo-rowerowe 1129+1540) - 2669,00 m2; 4)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - 5338,00 m2; 5)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową - 5338,00 m2; 6)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - 16581,00 m2; 7)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową - 16581,00 m2; 8)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm (ścieżki pieszo-rowerowe 1540+1129) - 2669,00 m2; 9)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) - 6286,00 m2; 10)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa, warstwa gr. 15 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) - 6286,00 m2; 11)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca) - 2669,00 m2; 12)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy 1540) - 1540,00 m2; 13)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego szarego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy 1129) - 1129,00 m2; 14)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca) - 5527,00 m2; 15)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa) - 5527,00 m2; 16)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 5527,00 m2; 17)wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem C12/15 - 205,448 m3; 18)wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm - 1104,00 m; 19)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm - 1464,10 m; 20)wykonanie ławy betonowej pod obrzeża z oporem - beton C12/15 - 82.07 m3; 21)ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1908,50 m; 22)ułożenie chodników z płyt antypoślizgowych na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 80,00 m2; 23)rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie z przerzutem na terenie płaskim - 640 m3; 24)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I - II z nawożeniem - 3200,00 m2; 25)ręczna pielęgnacja trawników dywanowych na terenie płaskim - 3200,00 m2; 26)budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych o liczbie warstw 1, liczbie rur 1, liczbie otworów 1 - 270,00 m; 27)oznakowanie poziome i pionowe - kompletne zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 2)projekt budowlano - wykonawczy wraz z załącznikami; 3)przedmiar robót przekazany przez zamawiającego, stanowiący materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej. 3.Program zapewnienia jakości (PZJ) 1)Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji inżyniera/kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. 2)Program zapewnienia jakości powinien zawierać: a)organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, b)organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, c)sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, d)wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, e)wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, f)system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, g)wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), h)sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji inżynierowi/kierownikowi projektu. 4.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w dwóch etapach tzn. w I etapie wykona roboty na jednej z ulic przeznaczonych do przebudowy, tj. ul. Wiśniowej bądź ul. 750 - lecia Wąbrzeźna, zapewniając całodobową komunikację z osiedlem mieszkaniowym RW TBS, działającymi na tym terenie podmiotami gospodarczymi oraz położonymi na tym terenie nieruchomościami. Drugi etap należy zrealizować analogicznie do pierwszego. 6.Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę: 1)warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.15 cm (ścieżki pieszo - rowerowe 1540+1129) - 2669,00 m2; 2)warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.20 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) - 6286.000 m2; 3)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, warstwa gr. 15 cm (zjazdy 759 i jezdnia 5527) - 6286,00 m2; 4)nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca) - 2669,00 m2; 5)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy 1540) - 1540,00 m2; 6)nawierzchni z betonu asfaltowego szarego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy 1129) - 1129,00 m2; 7)nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca) - 5527,00 m2; 8)nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa) - 5527,00 m2; 9)nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 5527,00 m2. UWAGA: Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. Beton asfaltowy ułożony na odcinku próbnym wskazanym przez inwestora stanowi koszt kontraktu i jest własnością inwestora. Gmina może za własne środki zlecić wykonanie dodatkowych prób betonu asfaltowego. 7.Zamawiający wymaga od wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby w zakresie realizacji zamówienia poniższe czynności były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj.: 1)formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami; 2)profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 3)warstwy odcinające z piasku zagęszczone mechanicznie o grubości 10 cm; 4)oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych; 5)skropienie nawierzchni drogowych kationową emulsją asfaltową; 6)wykonanie warstwy zasadniczej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm i 20 cm; 7)wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, warstwa gr.15 cm; 8)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm (warstwa wiążąca); 9)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg pieszy); 10)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego barwionego AC85 gr. 3 cm (warstwa ścieralna, ciąg rowerowy); 11)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm (warstwa wiążąca); 12)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC22P gr. 8 cm (podbudowa); 13)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm (warstwa ścieralna); 14)wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem C12/15; 15)wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm; 16)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm; 17)wykonanie ławy betonowych pod obrzeża z oporem - beton C12/15; 18)ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową; 19)ułożenie chodników z płyt antypoślizgowych na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową; 20)rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie z przerzutem na terenie płaskim; 21)wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem; 22)ręczna pielęgnacja trawników dywanowych na terenie płaskim; 23)budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych o liczbie warstw 1, liczbie rur 1, liczbie otworów 1; 24)oznakowanie poziome i pionowe - kompletne zgodne z zatwierdzoną dokumentacją. 9.Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że osoby, które będą wykonywać czynności wskazane w ust. 8 są zatrudnione na umowę o pracę. 10.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie jakie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11.Zamawiający nie dopuści wykonawcy do realizacji zamówienia do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust. 10. Wynikłe z tego tytułu opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane, jako opóźnienie z winy wykonawcy. 12.W przypadku, gdy wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania zamawiającemu, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji robót przez podwykonawcę oświadczenia podwykonawcy o treści wskazanej w ust.10. 13.Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu: a)poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z osobami skierowanymi do wykonywania prac określonych w ust. 8 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, b)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 13.Niezłożenie dokumentów przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, o których mowa w ust. 8 - 12, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. 14.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15.Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 8 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 16.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45111230-9, 45111300-1, 45112710-5, 45113000-2, 45232000-2, 45232420-2, 45233220-7, 45233253-7, 45233280-5, 45233290-8, 45233292-2, 45316100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/06/2017 data zakończenia: 15/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej(o długości co najmniej 500 mb) i wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, każda z robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia odpowiednich do funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Stosowne pełnomocnictwo - oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona - jeżeli dotyczy. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23stawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 47 2030 0045 1110 0000 0219 3690 z adnotacją: "Wadium przetargowe dla zadania pn. Przebudowa ulic: 750-lecia Wąbrzeźna i Wiśniowej w Wąbrzeźnie"; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument nie spięty w całość z ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa60
wydłużony okres gwarancji za wady40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje wprowadzenie zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i określa następujące warunki takich zmian: 1.Zmiany terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy w przypadku: 1)nieprzekazania placu budowy w terminie, wynikającym z § 3 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy; 2)działań siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań by nadrobić zaległości powstałe w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy stronami na dzień zaistnienia siły wyższej; 3)wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z założeniami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót między innymi takimi jak: wstrzymanie prac terenowych z uwagi na ciągłe opady deszczu, śniegu, gradu, temperatury poniżej 5 stopni C występujące powyżej 3 dni; 4)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych związanychz istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; 5)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) lub warunków archeologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań archeologicznych, skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 6)zlecenia robót dodatkowych objętych zamówieniami dodatkowymi, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; 2.Zmiany sposobu wykonania zobowiązania w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt. 4 i 5. 3.Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie terminu w przypadku zmiany terminu wykonania umowy; 4.Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w ofercie - może nastąpić za pisemną zgodą zamawiającego, gdy wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez wykonawcę opisanych warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy; 5.Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.