Tychy: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA MODERNIZACJĘ
ROZDZIELNI GŁÓWNEJ Z PÓŁPOŚREDNIM UKŁADEM POMIAROWYM ORAZ
DOPOSAŻENIE ROZDZIELNI W UKŁAD DO KOMPENSACJI MOCY BIERNEJ
NA TERENIE BAZY MZBM PRZY UL. FILARETÓW 31 W TYCHACH
Numer ogłoszenia: 278404 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:// bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA MODERNIZACJĘ ROZDZIELNI GŁÓWNEJ Z PÓŁPOŚREDNIM UKŁADEM POMIAROWYM ORAZ DOPOSAŻENIE ROZDZIELNI W UKŁAD DO KOMPENSACJI MOCY BIERNEJ NA TERENIE BAZY MZBM PRZY UL. FILARETÓW 31 W TYCHACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację rozdzielni głównej z półpośrednim układem pomiarowym oraz doposażenie rozdzielni w układ do kompensacji mocy biernej w obiekcie zlokalizowanym na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach - zgodnie z warunkami modernizacji ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG podanymi przez TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Oddział w Gliwicach, ul. Portowa 14a, 44-100 Gliwice oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. 2. Opracowanie powinno obejmować, co najmniej: 1) Dokumentację projektową opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2.09.2014 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) tj. z dnia 10 05. 2013 r.(Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) 2) Opis stanu istniejącego; 3) Opis stanu projektowanego z uwzględnieniem m.in.: - konstrukcji projektowanej tablicy licznikowej, lokalizacją układu, wyszczególnieniem funkcji i typu projektowanych urządzeń i aparatów; - informację nt. maksymalnej wartości mocy umownej ( wartość mocy umownej nie może być większa od wartości mocy przyłączeniowej określonej w Warunkach Przyłączenia); - Informację o wyborze taryfy rozliczeniowej; - empiryczne obliczenia techniczne, w tym dobór wtórnych obwodów pomiarowych, dobór przekładni przekładników pomiarowych, dobór pozostałych parametrów znamionowych, moce rozdzielni/ uzwojeń, etc., - zestawienie materiałów; - schematy rysunki np.: jednokreskowy zasilania, rzutu pomieszczeń i lokalizacji elementów układu pomiarowego, trasy obwodów wtórnych, elewacji rozdzielni, elewacji tablicy licznikowej, montażowe 4) Załączniki: Wśród załączników opracowania niezbędne są kserokopie dokumentów takich jak warunki przyłączenia potwierdzające granice własności i wartości przyznanej mocy przyłączeniowej, kserokopia podpisanej Umowy o Przyłączenie, ewentualnie kserokopia aktualnej Umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji, ewentualnie kserokopie dotychczasowej korespondencji w tym zakresie 5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych uwzględniającą nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28.11.2007r. w sprawie Wspólnego Słownika zamówień; 6) Przedmiar robót w kolejności technologicznej zawierający ilość jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej; 7) Kosztorys inwestorski; 8) uzgodnienie projektu budowlano -wykonawczego z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Oddział w Gliwicach, przy ul. Portowej 14a w jednym egzemplarzu wersji papierowej przed rozpoczęciem procesu inwestycyjnego; 9) ilość egzemplarzy: 4 kpl w formie papierowej + CD (1 kpl w wersji elektronicznej w formacie PDF); 10) materiały wskazane w projekcie winny posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub Polską Normą z europejską aprobatą techniczną; 4. Wykonawca zapewni nadzór autorski w trakcie realizacji robót. 5. Dokumentację należy opracować zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, m.in.: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2.09.2014 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) tj. z dnia 10 05. 2013 r.(Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - Ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późn. zm. (Dz. U. z: 2002 r. Nr 75, poz. 690; 2003 r. Nr 33, poz. 270; 2004 r. Nr 109, poz. 1156; 2008 r. Nr 201, poz.1238; 2008 r. Nr 228, poz. 1514; 2009 r. Nr 56, poz. 461; 2010 r. Nr 239, poz. 1597, 2012 r. Nr 220, poz. 1289 , 2013 r. Nr 152 poz. 926); 6. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji nastąpi w dniu zrealizowania przedmiotu umowy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością: - co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji elektrycznej. (usługa winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) 2) Do wykazu należy dołączyć dowody, czy usługi zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, którym mowa w pkt 2a) c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a). Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 2) może przedłożyć inne dokumenty potwierdzające , że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej -według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ 3) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 2) zmiany osoby pełniącej nadzór; 3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie zmian będących następstwem działań organów administracji, (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach , Dział Techniczno -Eksploatacyny ul. Filaretów 31, kod 43-100 Tychy,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT -pokój nr 15, ul. Filaretów 31, kod 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 04".
- "Renowacja powłok ochronnych stalowej konstrukcji hali kompostowni"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczenia pojazdów w zakresie OC/ZK/AC/ASS/NNW
- Dostawa samochodu na potrzeby Straży Miejskiej Miasta Tychy
- Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych w MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2830D relacji Stare Rochowice - Płonina
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.