eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Łowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Łowicz: Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 278398 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa określona w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem i nazwą: SŁOWNIK GŁÓWNY 70332100-8 Usługi zarządzania gruntami, polegająca na wykonywaniu powierzonego zadania z zakresu gospodarki komunalnej w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 2011 r. Nr 45, poz. 236), polegającego na prowadzeniu Targowiska Miejskiego w Łowiczu usytuowanego przy zbiegu ul. Gen. Wł. Sikorskiego i ul. Starzyńskiego jako urządzenia komunalnego przeznaczonego do bieżącego i nieprzerwanego zaspokajania zbiorowych potrzeb mieszkańców Miasta Łowicza. 2) W celu wykonywania i wykonania powierzonego zadania, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest do: a) współdziałania z Inkasentem wyznaczonym przez Radę Miejską w Łowiczu do poboru opłaty targowej, b) współdziałania z dzierżawcą terenu Targowiska Miejskiego w Łowiczu, c) przestrzegania wymogów sanitarnych, weterynaryjnych, porządkowych i przeciwpożarowych wynikających ze stosownych przepisów prawa, d) utrzymywania terenu Targowiska Miejskiego Łowiczu oraz jego bezpośredniego sąsiedztwa w należytym porządku i czystości zgodnie z przepisami prawa, e) zimowego utrzymania terenu Targowiska Miejskiego w Łowiczu w sposób zapewniający bezpieczną i sprawną organizację sprzedaży zgodnie z przepisami prawa, f) całodobowego dozorowania terenu Targowiska Miejskiego w Łowiczu, g) zbierania znajdujących się na terenie Targowiska Miejskiego w Łowiczu odpadów komunalnych zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach prawa, h) zawarcia stosownej umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz okazywania na żądanie Zamawiającego ww. umowy i dowodów płacenia za takie usługi, i) pokrywania wszelkich wydatków związanych z bieżącym i nieprzerwanym funkcjonowaniem Targowiska Miejskiego w Łowiczu, a w szczególności: opłat za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki, opłat za dostarczoną energię elektryczną, opłat za odbiór odpadów komunalnych, j) utrzymania w należytym stanie technicznym i konserwacji urządzeń elektroenergetycznych na Targowisku Miejskim w Łowiczu: - przyłącza elektroenergetycznego kablowego wraz z zewnętrznymi liniami zasilającymi kablowymi dla zespołu 26 tymczasowych pawilonów handlowych typu Atlantis zlokalizowanych na Targowisku Miejskim w Łowiczu, zgodnie z branżowymi przepisami prawa, - wewnętrznych linii zasilających tymczasowych kiosków handlowych typu Gąbin zlokalizowanych na Targowisku Miejskim w Łowiczu, zgodnie branżowymi przepisami prawa, - przebudowanego i wybudowanego oświetlenia Targowiska Miejskiego w Łowiczu wraz z kablem oświetleniowym zgodnie branżowymi przepisami prawa, - złączy kablowych oraz wewnętrznych linii zasilających, zgodnie branżowymi przepisami prawa, - w przypadku uszkodzenia lub awarii ww. urządzeń elektroenergetycznych Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zaistniałych uszkodzeń oraz usunięcia powstałych awarii, własnym kosztem i staraniem, k) prowadzenia, utrzymania w należytym stanie technicznym i konserwacji Ustępu Publicznego (Szaletu Miejskiego) na Targowisku Miejskim w Łowiczu, - wszelkie dochody z tytułu funkcjonowania Ustępu Publicznego (Szaletu Miejskiego) wpływają na rzecz Wykonawcy, - Wykonawca ponosi jednocześnie wszelkie koszty (włącznie z opłatami za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki, za dostarczoną energię elektryczną) związane z jego funkcjonowaniem, - dbanie o utrzymanie Ustępu Publicznego (Szaletu Miejskiego) w należytym stanie technicznym i sanitarno-higienicznym należy do obowiązków Wykonawcy, - wszelkie remonty, konserwacje i naprawy wyposażenia oraz urządzeń sanitarnych Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem, - Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wydzielonych kabin ustępowych zarówno w części męskiej, jak i damskiej wszystkim właścicielom oraz ich pracownikom pawilonów i kiosków handlowych, zlokalizowanych na Targowisku Miejskim w Łowiczu z zgodnie z zaleceniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łowiczu, l) utrzymania w należytym stanie technicznym i konserwacji urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na Targowisku Miejskim w Łowiczu, - w przypadku uszkodzenia lub awarii urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zaistniałych uszkodzeń oraz usunięcia powstałych awarii, własnym kosztem i staraniem, - w przypadku kradzieży urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej lub ich części, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastąpienia elementami o takich samych lub równoważnych parametrach technicznych, - konserwację urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem, m) utrzymania w należytym stanie technicznym i konserwacji urządzeń sieci kanalizacji deszczowej na Targowisku Miejskim w Łowiczu, - w przypadku uszkodzenia lub awarii urządzeń sieci kanalizacji deszczowej, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zaistniałych uszkodzeń oraz usunięcia powstałych awarii, własnym kosztem i staraniem, - w przypadku kradzieży urządzeń sieci kanalizacji deszczowej lub ich części, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastąpienia elementami o takich samych lub równoważnych parametrach technicznych, - konserwację urządzeń kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie drożności wpustów deszczowych i przyłączy kanalizacji deszczowej od wpustów do kolektora, Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem, n) utrzymania w należytym stanie technicznym nawierzchni wokół urządzeń sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji deszczowej na Targowisku Miejskim w Łowiczu, - w przypadku uszkodzeń nawierzchni, takich jak: usuwiska, zapadliska i wypiętrzenia, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zaistniałych uszkodzeń, własnym kosztem i staraniem, o) utrzymania w należytym stanie technicznym i konserwacji ogrodzenia okalającego Targowisko Miejskie w Łowiczu, - w przypadku uszkodzenia elementów ogrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zaistniałych uszkodzeń, własnym kosztem i staraniem, - w przypadku zniszczenia elementów ogrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymienienia (zastąpienia) elementami ogrodzenia o takich samych lub równoważnych parametrach technicznych, - konserwację (czyszczenie, malowanie) elementów ogrodzenia, Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem, p) poddawania się kontroli podjętej i przeprowadzanej na podstawie upoważnienia-dyspozycji-polecenia udzielonego przez Zamawiającego - pracownikom Urzędu Miejskiego w Łowiczu, q) niezwłocznego udzielania ustnych i pisemnych informacji na temat realizacji powierzonego zadania polegającego na prowadzeniu Targowiska Miejskiego w Łowiczu na wezwanie Zamawiającego lub pracowników Urzędu Miejskiego w Łowiczu upoważnionych-wyznaczonych przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jego przekazania, chyba że odpowiednio wcześniej uzyska zgodę Zamawiającego na udzielenie tych informacji w innym terminie, r) niezwłocznego wykonywania zaleceń lub zaleceń pokontrolnych Zamawiającego lub pracowników Urzędu Miejskiego w Łowiczu upoważnionych-wyznaczonych przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia ich przekazania, chyba że odpowiednio wcześniej uzyska zgodę Zamawiającego na wykonanie tych zaleceń w innym terminie, s) usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego lub pracowników Urzędu Miejskiego w Łowiczu upoważnionych-wyznaczonych przez Zamawiającego nieprawidłowości w formie pisemnej, faksem, drogą elektroniczną (e-mailem) lub w formie ustnej w zakresie realizacji powierzonego zadania polegającego na prowadzeniu Targowiska Miejskiego w Łowiczu z wymaganym czasem reakcji nie dłuższym niż ... dni robocze, zgodnie ze złożoną ofertą, t) wyznaczenia osoby (osób) prowadzącej (prowadzących) nadzór wewnętrzny nad prawidłowym wykonywaniem i wykonaniem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym i przekazania Zamawiającemu imienia (imion) i nazwiska (nazwisk) wraz z stanowiskiem służbowym, numerem stacjonarnym telefonu, numerem komórkowym telefonu (w przypadku jego posiadania) i adresem e-mail, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, u) wywiązywania się z pozostałych obowiązków wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 11 pkt 1 lit. a niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3) Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Łowiczu. 5) Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 6) W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczenio?wej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), oryginał musi być złożony wraz z ofertą lub w oddzielnej kopercie zwrotu dołączonej do oferty i musi być wystawione na cały okres związania ofertą. W przypadku złożenia oryginału wadium w oddzielnej kopercie zwrotu dołączonej do oferty, wskazane jest dołączenie kopii ww. wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (kopi każdej strony) do złożonej oferty. Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu. W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach określonych w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy. Uwagi do ust. 8 pkt 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 2. Wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty wadium do złożonej oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy. 2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, c) w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy. 2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, c) w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy. 2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, c) w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym zakresie Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dla Wykonawcy. 2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, c) w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej dzień składania oferty; Wykonawca, który zostanie wybrany na Wykonawcę przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Obowiązek ten nie dotyczy Wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczenia złożony wraz z ofertą obejmuje okres objęty realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) nie obejmującego całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ten zobowiązany jest przedstawienia Zamawiającemu kolejnych opłaconych polis lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy, b) sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, c) w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według bieżącego kursu średniego walut obcych w złotych na podstawie tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie w razie zaistnienia następujących okoliczności: 1) klęski żywiołowe, 2) inne warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy, 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2: 1) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z opóźnienia lub niewykonania jego zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, 2) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić te czynności, których realizacja nie podlega ograniczeniom wynikającym z przypadków, o których mowa w ust. 2, chyba że Zamawiający uzna, iż prawdopodobne jest tylko częściowe wykonanie czynności, które będą dla niego nieprzydatne, 3) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, czy i jakie alternatywne środki są możliwe do zastosowania w celu prowadzenia czynności objętych niniejszą umową w przypadkach, o których mowa w ust. 2 oraz zobowiązany jest do podjęcia działań uzgodnionych w tym zakresie przez obydwie strony. 4. W razie zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy, każda ze stron niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łowicz, Pl. Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, woj. Łódzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Pl. Stary Rynek 1, budynek A, pok. 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.