eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Wykonanie 4szt. oczek wodnych oraz wymiana 2 szt. przepustów drogowych w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Białowieża: Wykonanie 4szt. oczek wodnych oraz wymiana 2 szt. przepustów drogowych w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 278328 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy , ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 85 682 97 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 4szt. oczek wodnych oraz wymiana 2 szt. przepustów drogowych w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i obiektów w Ośrodku Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego.Zamawiający przewiduje wykonanie robót z podziałem na następujące części: Część I - wykonanie 3 szt. oczek wodnych o pow. do 30 m2 i głębokości 2m w zagrodach tarpanów, jeleni i łosi (rezerwat nr 3) oraz wykonanie 1 szt. oczka wodnego o pow. do 100 m2 i głębokości 2,5m (rezerwat nr 4), 3szt. oczka wodne o pow. max 30m2 w zagrodach tarpanów, łosi, jeleni o następującej charakterystyce: - Podstawowe nachylenie ścian wzdłuż przyjęto 1:3 dla umożliwienia dostępu zwierzętom pozostałe ściany o nachyleniu od 1:3 do 1:0,1 -Głębokość oczek wodnych wynosi ok. 2 m od poziomu terenu, stały poziom lustra wody przyjęto 1,8 m od dna właściwego (-0.20 m w stosunku do poziomu terenu), maksymalny poziom lustra wody wynosi 2,0 m od dna właściwego. Zbiornik należy wykonać w wykopie o głębokości do 2,3 m wyrównanym podsypką piaskową o grubości ok. 5 cm. -Dno i skarpy wykopu uszczelnione warstwą gliny , a strome skarpy wykopu umocnione faszyną. -Dno i skarpy dodatkowo zabezpieczone warstwą geowłókniny polipropylenowej o gramaturze min. 140 g/m2, wyciągniętą ok. 1 m poza obrys basenu przyjęty na poziomie -0.5 m poniżej rzędnej terenu. Utworzony fartuch obsypany warstwą gruntu rodzimego o gr. ok. 0.5 m. -Główną warstwę konstrukcyjną stanowi zgrzewana, perforowana geokrata GWS 075 wys. 7,5cm, układana od dna w kierunku krawędzi (do poziomu -0.5 m poniżej poziomu terenu), wypełniona mieszanką gruntu rodzimego i kruszywa niesortowanego (bez ostrych krawędzi) w stosunku 60/40. -Dno właściwe stanowi warstwa gruntu rodzimego i kamieni o gr. 5 - 50 cm. Warstwę należy rozprowadzić nierównomiernie nadając naturalny kształt dna basenów z uwzględnieniem największej grubości na skarpach o nachyleniu 1:3. -Zbiorniki będą napełniane wodą dostarczoną wodociągiem ze studni znajdującej się na terenie rezerwatu. Uzupełnienie - wodą deszczową. Oczko wodne (basen) o pow. max 100m2 o następującej charakterystyce: -Podstawowe nachylenie ścian wzdłuż przyjęto 1:5 i 1:4 umożliwiające dostęp zwierzętom, pozostałe ściany o nachyleniu 1:1 - 1:2 -Głębokość zbiorników wynosi ok. 2,5 m od poziomu terenu, stały poziom lustra wody przyjęto 2m m od dna właściwego (-0.5 m w stosunku do poziomu terenu). Jest to średni poziom wody gruntowej. -Zbiorniki należy wykonać w wykopie o głębokości do 2.80 m wyrównanym podsypką piaskową o grubości ok. 5 cm. -Dno i skarpy wykopu uszczelnione warstwą gliny, -Dno i skarpy wyłożone folią pcv PCV (hydroizolacja), zabezpieczoną 20cm warstwą piasku i geowłókniny polipropylenowej o gramaturze min. 140 g/m2. Obie warstwy wyciągnięte ok. 1 m poza obrys basenu przyjęty na poziomie -0.5 m poniżej rzędnej terenu. Utworzony fartuch obsypany warstwą gruntu rodzimego o gr. ok. 0.5 m. -Główną warstwę konstrukcyjną stanowi zgrzewana, perforowana geokrata GWS 075 wys. 7,5cm, układana od dna w kierunku krawędzi (do poziomu -0.5 m poniżej poziomu terenu), wypełniona mieszanką gruntu rodzimego i kruszywa niesortowanego (bez ostrych krawędzi) w stosunku 60/40. -Dno właściwe stanowi warstwa gruntu rodzimego o gr. 5 - 50 cm. Warstwę należy rozprowadzić nierównomiernie nadając naturalny kształt dna basenów z uwzględnieniem największej grubości na skarpach o nachyleniu 1:5. -Przewidziane zostały wypłaszczenia w ścianach basenu dla umożliwienia częściowego, naturalnego zarastania zbiornika. -Dodatkowo zastosowano zabezpieczenie brzegu głazami z wykopu. -Zbiorniki będą napełniane wodą dostarczaną wodociągiem ze studni znajdującej się na terenie rezerwatu i uzupełniane wodą deszczową. Część II. wymiana 2szt. betonowych przepustów drogowych O 60cm na przepusty z wysokoudarowej odmiany polietylenu HDPE O 60cm wraz z umocnieniem przylegających skarp faszyną (rezerwat nr 1): - rozebranie starych przepustów z rur betonowych , utylizacja gruzu, - roboty ziemne wykonywane koparkami, - wykonanie ławy fundamentowej żwirowej, - montaż nowych przepustów drogowych O 60cm z wysokoudarowej odmiany polietylenu HDPE, - ręczne roboty ziemne, zasypanie wykopów, - faszynowanie skarp, - wyczyszczenie i wyrównanie dna rowów i skarp na odcinku ok.5m w jedna i druga stronie od przepustu z dwóch stron drogi, - dowiezienie pospółki, podsypanie i wyrównanie drogi na odcinku ok. 10 mb ( z niewielkim wzniesieniem nawierzchni drogi). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną i/lub więcej części zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na wybraną przez siebie część lub części zamówienia wg następującego podziału: Część I: Wykonanie 4szt. oczek wodnych Część II: Wymiana 2 szt. przepustów drogowych Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywożenia i utylizacji materiałów z rozbiórek. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawiera: - załącznik A - przedmiary robót, STWiOR, dokumentacja techniczna z opisem przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.13.20.00 - Elementy przepustów 45.54.00.00 - 45.54.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), Część II: 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył dla: Części I: - co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem i rodzajem wykonanie robót ziemnych o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla: Części I: - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium 2. Pisemne oświadczenie składane wyłącznie przez Wykonawcę, polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że jakikolwiek etap umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w umowie niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. Termin określony w umowie może ulec przedłużeniu: a) z powodu zaistnienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie losowe bądź serię zdarzeń losowych, niezależne od Wykonawcy, wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec działając z należytą starannością, a szczególności powódź, pożar, opady deszczu, śniegu itp., które uniemożliwiają w całości lub części wykonywanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy, b) z powodu wad dokumentacji projektowej wymagających poprawek lub uzupełnień, jeżeli wadliwość dokumentacji uniemożliwia lub wstrzymuje wykonanie umowy, c) z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (niebędących siłą wyższą) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, jeżeli niemożność wykonania robót w tym okresie nie jest zawiniona przez Wykonawcę, d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) jeżeli zachodzi konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu Umowy. 2.Ponadto Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a)konieczności zrealizowania jakichkolwiek robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, polegającej na zmianie podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białowieski Park Narodowy Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Białowieskiego Parku Narodowego pok. nr 1 Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.