eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Wrocław: Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski)
Numer ogłoszenia: 277730 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: - Komisariat Policji Polanica Zdrój ul. Warszawska 1, - Posterunek Policji Międzylesie ul. Graniczna 3, - Komisariat Policji w Leśnej ul. Żeromskiego 10, - Komisariat Policji w Rudnej ul. Kolejowa 7, - Komisariat Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1, - Komenda Powiatowa Policji w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II nr 12. Rodzaj pojemników, częstotliwość wywozu odpadów komunalnych Zamawiający opisał w załączniku numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w formularzu ofertowym. 2. Odpadami stałymi w rozumieniu Zamawiającego są odpady powstałe w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub socjalne wytwarzającego odpady. 3. Postępowanie nie obejmuje wywozu odpadów powstających w wyniku działalności produkcyjnej, budowlanej oraz złomu metali, a także odpadów szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu. 4. W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: 4.1.Dostarczenia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów, zgodnie z zamówieniem zamawiającego, 4.2.Wymiany pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów na swój koszt, gdy zużycie ich następuje w wyniku normalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, 4.3.Wywożenia odpadów stałych z pojemników i kontenerów wg częstotliwości określonej w załączniku numer 1 do SIWZ oraz dniach tygodnia uzgodnionych z Zamawiającym, 4.4 Uprzątnięciu odpadów luzem powstałych podczas ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu na własny koszt, 4.5. Odstawiania pojemników i kontenerów opróżnionych na miejsca ich lokalizacji. 5. Postępowanie zostało podzielone na VI części: Część I zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Polanicy Zdrój ul. Warszawska 1, zgodnie z formularzem ofertowym dla części I zamówienia, Część II zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Posterunku Policji Międzylesie ul. Graniczna 3, zgodnie z formularzem ofertowym dla części II zamówienia, Część III zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Leśnej ul. Żeromskiego 10, zgodnie z formularzem ofertowym dla części III zamówienia, Część IV zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Rudnej ul. Kolejowa 7, zgodnie z formularzem ofertowym dla części IV zamówienia, Część V zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1, zgodnie z formularzem ofertowym dla części V zamówienia, Część VI zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (selektywnych i zmieszanych) z Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II nr 12, zgodnie z formularzem ofertowym dla części VI zamówienia,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że: 2.1. uzyskał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (teks jednolity Dz. U. 2013 nr 0, poz. 1399 ze zm). 2.2. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ - Oświadczenia wymienione w Rozdziałach VII SIWZ, VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1.Zmiana cen dopuszczalna jest w przypadku zmiany opłat za składowanie odpadów na wysypiskach odpadów komunalnych oraz za korzystanie ze środowiska wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska i Uchwały danego Samorządu Terytorialnego. Wzrost cen nie może być większy niż wzrost stawki za daną usługę w ww. aktach prawnych. Zmiana cen dopuszczalna jest również w przypadku zmiany wysokości podatku VAT za wywóz odpadów komunalnych. Zmiana opłat lub wysokość podatku skutkować będzie zmianą okresu wykonania usługi. 2.Zmiana cen, zmiana częstotliwości świadczenia usługi lub wielkości pojemnika na odpady komunalne wprowadzana będzie w formie pisemnego aneksu do umowy z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4.W przypadku zmiany lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrębie tej samej miejscowości umowa uwzględnia zmianę w zakresie adresu jednostki a Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi na warunkach określonych w umowie 5.W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej lub obu stron umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym. 6. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej Policji lub ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania świadczenia usług objętych umową, umowa zostanie rozwiązana. 7.W przypadku, gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę możliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego. 8.W przypadku zwiększonej ilości odpadów komunalnych dopuszcza się w ramach umowy odpłatny dodatkowy wywóz odpadów. Usługa realizowana będzie po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 )..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ), p.130..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.