eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie 2014/2015 - VII zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Brodnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie 2014/2015 - VII zadań
Numer ogłoszenia: 277686 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy , Karbowo ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4982859, faks 56 4934031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie 2014/2015 - VII zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2014/2015 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. Zamówienie podzielone jest na 7 zadań: ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, Bartniczka, cz. Górzno ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie Szczegółowy wykaz odcinków dróg do wykonywania usług na danym zadaniu przedstawia graficzny załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji i poszerzenia zakresu wykonania usług w obrębie całego powiatu brodnickiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej, materiały będą składowane na placu składowym w Brodnicy baza ZDP, w miejscowości Piecewo, w miejscowości Świedziebnia i w miejscowości Wielki Głęboczek lub Brzozie. Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. Nośniki samochodowe pod piaskarki i pługi oraz ciągniki z piaskarką i pługiem muszą być wyposażone w urządzenia moniturujące GPS. Na dzień 01.11.2014 r. sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: - dla zadania 1 - 2 szt. jednostek samochodowych, - 2 szt. ciągnik z napędem na dwie osie z rozsypywarką i pługiem, - 2 szt.- ciągnik z napędem na dwie osie - dla zadania 2 - 2 szt. jednostek samochodowych, - 1 szt. ciągnik z napędem na dwie osie z rozsypywarką i pługiem, - 2 szt. ciągnik z napędem na dwie osie, - dla zadania 3 - 2 szt.- jednostek samochodowych, - 3 szt. ciągniki z napędem na dwie osie, - dla zadania 4 - 6 szt. koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 1,0 m3, - 2 szt. ładowarka o pojemności łyżki min. 3,0 m3, - 1 szt. równiarka o mocy 100 KM - dla zadania 5 - 1 lekki ciągnik do 30KM z zawieszaną rozsypywarką o ład. do 1 tony i pługiem - dla zadania 6 - 1 lekki ciągnik do 30KM z zawieszaną rozsypywarką o ład.i do 1 tony i pługiem - 1 samochód ciężarowy lub ciągnik z rozsypywarką i pługiem do utrzymania ulic - dla zadania 7 - 1 lekki ciągnik do 30KM z zawieszaną rozsypywarką o ład. do 1 tony i pługiem - 1 samochód ciężarowy lub ciągnik z rozsypywarką i pługiem do utrzymania ulic Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy; formularz cenowy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy); pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, b) zmiany/wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po jego akceptacji c) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, d) zmiana terminu realizacji zadania z uwagi na obiektywne okoliczności tj. wcześniejsze rozpoczęcie się sezonu zimowego lub jego przedłużenie ponad termin wskazany w SIWZ. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, pokój nr 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.10.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, cz. Bartniczka, cz. Górzno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, cz. Bartniczka, cz. Górzno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy Łączna długość chodników -4,848 km wg załączonej lokalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno Łączna długość ulic 5,181 km - wg załączonego wykazu, łączna długość chodników 0,732 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie Łączna długość ulic 4,224 km, łączna długość chodników 3,745 km wg załączonego wykazu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.