eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyma › Wykonanie robót budowlanych obejmujących1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Tuszyma: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda.
Numer ogłoszenia: 277332 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Tuszyma , Tuszyma 147, 39-321 Tuszyma, tel. (0-17) 5813111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej leśnictwa Ruda. Zadanie 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem szlaków zrywkowych w Leśnictwach Nadleśnictwa polegających na:1. Leśnictwo Przecław - oddz. 105d, 111a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przecław o długości 100m i szerokości 3,0 m. Remont polegał będzie na:- wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - wykonaniu rowu odwadniającego długości 50 m. 2. Leśnictwo Goleszów - oddz. 73h, 47c: 1) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 73h o długości 100m i szerokości 3 m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 47c o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na : - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu przepustu długości 10m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, 3.Leśnictwo Przyłęk - oddz. 19a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przyłęk o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 4. Leśnictwo Sokole - oddz. 232/247: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Sokole o długości 150m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na wykonaniu: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 5. Leśnictwo Niwiska - oddz. 242, 288 1. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 242 o długości 250m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 288 o długości 200 m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu dwóch przepustów długości 6,0 m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - obustronnym oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem skarp i dna z namułu gr. 20 cm. Zadanie 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda o następujących parametrach technicznych: - Całkowita długość ogrodzenia 235,5 mb., - Długość ogrodzenia z siatki 227,5 mb., - Siatka powlekana PCV zielona oczka 55 x 55 x 2,5 (średnica drutu bez otuliny)/3,6 mm (średnica drutu z otuliną), - Wysokość siatki 1,25 m, - Rozstaw słupków co 2,5 m, - Słupki do siatki średnicy 60 mm, - Słupki bramowe profil 100 x 100 x 6 mm, - Fundament pod słupki beton C16/20, - Podmurówka: płyta betonowa wysokość 20 cm, grubość 7 cm, prefabrykowane łączniki przy słupkach, - Dwie bramy dwuskrzydłowe uchylne 1,50 m x 4,00 m (w tym jedna z bramką szerokości 1,10 m). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Rozdział II SIWZ, w tym Dokumentacja projektowa (załączona dla części 2 zamówienia jako Załącznik nr 1 do OPZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączone dla części 2 zamówienia jako Załącznik nr 2 do OPZ) oraz Przedmiary robót (załączone dla części 1 i 2 zamówienia jako Załącznik nr 3 do OPZ). Zamawiający zorganizuje w dniu 25.08.2014 r. o godz. 09:00 w miejscu Nadleśnictwie Tuszyma wizję lokalną w celu zobrazowania przedmiotu zamówienia. Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych dodatkowych wyjaśnień, wszelkie pytania należy kierować do Zamawiającego w trybie art. 38 Ustawy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w częściach 1 i 2, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w wysokości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdej części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Część 1 zamówienia - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100), Część 2 zamówienia - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP O/Mielec na numer konta 10 1020 4913 0000 9402 0010 3580. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za skuteczne jego wniesienie należy uznać sytuację, kiedy uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego następuje przed upływem terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w sposób umożliwiający ich zwrot zgodnie z Ustawą (np. w oddzielnej kopercie dołączonej od oferty). Z treści gwarancji powinno wynikać, że gwarant zobowiązuje się do zapłaty kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta (zamawiającego). Treść gwarancji musi przesądzać o tym, że zamawiający nie może mieć żadnych trudności z uzyskaniem od gwaranta kwoty wadium, jeżeli tylko spełni warunki formalne związane z żądaniem zapłaty kwoty wadium. Złożenie gwarancji wadialnej, w której gwarant nie zobowiązuje się jednoznacznie do zapłaty kwoty wadium w każdym przypadku określonym w Ustawie, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: - nr postępowania SA-2710-13/14, wadium na część(i) (należy podać numer(y) części zamówienia). 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2., zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw o którym mowa w pkt 12.3., chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga się.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia.Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1 zamówienia: co najmniej 2 roboty budowlane o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto i polegającej na budowie szlaków zrywkowych lub dróg leśnych gruntowych, lub innych dróg o nawierzchni bardziej zaawansowanej technicznie, dla części 2 zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto i polegającej na wykonaniu, czyli zrealizowaniu umów o podobnym charakterze. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w załączonych do oferty dokumentach i poświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące: - dysponowania potencjałem technicznym. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej następującymi maszynami, urządzeniami i pojazdami:dla części 1 zamówienia: - koparka lub koparko-ładowarka o poj. łyżki min 0,25 m3 - 1 szt., - samochód ciężarowy lub inny pojazd o ładowności min 10 t - 1 szt., - walec wibracyjny o masie co najmniej 8 ton - 1 szt., dla części 2 zamówienia: Nie wymaga się. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w załączonych do oferty dokumentach i poświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące:- dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej: dla części 1 zamówienia: 1) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, 2) kierowca samochodu ciężarowego - co najmniej 1 osoba; 3) operator koparki lub koparko - ładowarki - co najmniej 1 osoba; 4) operator walca - co najmniej jedna osoba; 5) wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych - co najmniej 2 osoby, dla części 2 zamówienia: 1) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, 2) 3 wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca nie może przedstawić (w zakresie określonym powyżej) tych samych osób do wykonywania kilku prac. Każda osoba może być wskazana tylko przy jednym rodzaju prac. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone w pkt 6.2.2. ppkt. 1). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, a także innych - muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w załączonych do oferty dokumentach i poświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące: - sytuacji finansowej: Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla części nr 1 zamówienia - 50 000,00 PLN, dla części nr 2 zamówienia - 30 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24b ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (formularz Oświadczenia znajduje się w Rozdziale III SIWZ). 2. Informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy (Treść informacji zawiera pkt 5 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej). 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, określonych w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz Oświadczenia znajduje się w Rozdziale III SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, wartości będą przeliczane w następujący sposób: 1) wartość zrealizowanych robót budowlanych - wg średniego kursu NBP z dnia podanego jako termin wykonania zamówienia (tj. dnia zakończenia realizacji zamówienia); 2) posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa - wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 4.1. dokumenty wymienione w sekcji III.4.2 w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy powinny być przedłożone przez każdego z Wykonawców z osobna (odrębnie); 4.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być przedłożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców albo przez każdego Wykonawcę odrębnie; w drugiej sytuacji Zamawiający będzie uważał, że każdy z Wykonawców złożył oświadczenie dotyczące tej części warunku, za której spełnienie jest odpowiedzialny; 4.3. dokumenty wymienione w Sekcji III.3.2.- Sekcji III.3.5. - powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie ( tj. przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie). 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zakresie określonym przez Zamawiającego tj. - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - dysponowania potencjałem technicznym, - sytuacji finansowej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda: dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. 7. Wypełniony formularz oferty. 8. Formularz dotyczący części wykonywanych z udziałem podwykonawców - jeżeli dotyczy. 9. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy. 10. Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 11. Oryginał gwarancji lub poręczenia - jeżeli Wykonawca wniósł wadium w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.: a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku (nawalne deszcze, podtopienia) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.2.) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, gruntowymi, archeologicznymi lub terenowymi których Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie sporządzania oferty przetargowej, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) nieprzewidziane warunki geologiczne i gruntowe; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 1.3.) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 1.4) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 - 1.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne i gruntowe skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. 2.2) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; Strony ustalają, że dopuszczają zmniejszenie zakresu zadań do wykonania, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie, o którym mowa w pkt 19.1.5 SIWZ i stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl.bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Tuszyma, 39-321 Tuszyma 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Tuszyma, 39-321 Tuszyma 147, Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem szlaków zrywkowych w Leśnictwach Nadleśnictwa polegających na: 1. Leśnictwo Przecław - oddz. 105d, 111a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przecław o długości 100m i szerokości 3,0 m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - wykonaniu rowu odwadniającego długości 50 m. 2. Leśnictwo Goleszów - oddz. 73h, 47c: 1) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 73h o długości 100m i szerokości 3 m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 47c o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu przepustu długości 10m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, 3.Leśnictwo Przyłęk - oddz. 19a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przyłęk o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 4. Leśnictwo Sokole - oddz. 232/247: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Sokole o długości 150m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na wykonaniu: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 5. Leśnictwo Niwiska - oddz. 242, 288: 1. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 242 o długości 250m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 288 o długości 200 m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu dwóch przepustów długości 6,0 m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - obustronnym oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem skarp i dna z namułu gr. 20 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda o następujących parametrach technicznych: - Całkowita długość ogrodzenia 235,5 mb., - Długość ogrodzenia z siatki 227,5 mb., - Siatka powlekana PCV zielona oczka 55 x 55 x 2,5 (średnica drutu bez otuliny)/3,6 mm (średnica drutu z otuliną), - Wysokość siatki 1,25 m, - Rozstaw słupków co 2,5 m, - Słupki do siatki średnicy 60 mm, - Słupki bramowe profil 100 x 100 x 6 mm, - Fundament pod słupki beton C16/20, - Podmurówka: płyta betonowa wysokość 20 cm, grubość 7 cm, prefabrykowane łączniki przy słupkach, - Dwie bramy dwuskrzydłowe uchylne 1,50 m x 4,00 m ( w tym jedna z bramką szerokości 1,10 m)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.