eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu ogrodniczego do utrzymania terenów zieleni oraz środków transportowych i urządzeń zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w podziale na zadania częściowe - postepowanie II. Zadanie częściowe nr 1 - przyczepa jednoosiowa Zadanie częściowe nr 2 - beczkowóz - wóz asenizacyjny Zadanie częściowe nr 3 - rębak do gałęzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Katowice: Dostawa sprzętu ogrodniczego do utrzymania terenów zieleni oraz środków transportowych i urządzeń zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w podziale na zadania częściowe - postepowanie II. Zadanie częściowe nr 1 - przyczepa jednoosiowa Zadanie częściowe nr 2 - beczkowóz - wóz asenizacyjny Zadanie częściowe nr 3 - rębak do gałęzi
Numer ogłoszenia: 277316 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej , ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ogrodniczego do utrzymania terenów zieleni oraz środków transportowych i urządzeń zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach w podziale na zadania częściowe - postepowanie II. Zadanie częściowe nr 1 - przyczepa jednoosiowa Zadanie częściowe nr 2 - beczkowóz - wóz asenizacyjny Zadanie częściowe nr 3 - rębak do gałęzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - przyczepa jednoosiowa - szt.1 Parametry SIWZ - Przyczepa jednoosiowa 1. Ładowność minimum 3500 kg 2. Ogumienie 11,5/80-15,3 3. Plandeka PCV (min gramatura 500g/m2), zwijana na rolce stalowej z korbą 4. Koło zapasowe + noga podporowa 5. DMC do 5200kg 6. Masa własna do 1700 kg 7. Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz minimum 3310 mm 8. Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz min 1860 mm 9. Wymiary gabarytowe długość minimum 4800 mm, szerokość minimum 2000 mm, wysokość max 2200mm 10. Wysokość ścian skrzyni minimum 500 mm, nadstawki minimum 500 mm 11. Grubość blachy podłogi minimum 3 mm, ścian bocznych, przedniej i tylnej minimum 2 mm 12. Wysokość platformy od podłoża do 1100 mm 13. Rozstaw kół do 1400-1700 mm 14. Zawieszenie sztywne 15. Wywrót trójstronny 16. Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu minimum 50 stopnie, na boki 46 stopni 17. Nadstawki pełne metalowe 18. Drabinka stała na ścianie czołowej skrzyni ładunkowej oraz nadstawkach. 19. Dodatkowy zaczep/hak na tyle przyczepy + przyłącza instalacji pneumatycznej, elektrycznej, hydraulicznej wykorzystywany pod drugą przyczepę. 20. Przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji 2014 lub 2015 Zadanie nr 2 - beczkowóz - wóz asenizacyjny - szt. 1 Parametry SIWZ - Beczkowóz - wóz asenizacyjny 1. Jednoosiowy 2. Pojemność od 3000 litrów 3. Ogumienie 11,5/80x15,3 4. Długość do 4300 mm 5. Szerokość do 1900 mm 6. Wysokość do 2400 mm 7. Masa własna do 1150 kg 8. Masa z obciążeniem do 4200 kg 9. Rozstaw kół 1400-1600 mm 10. Naciska na zaczep do 8,0 kN 11. Czas napełniania do 2 minut 12. Wydajność kompresora minimum 5000 l/min 13. Wąż ssący minimum 4 o długości minimum 6 mb 14. Kompresor z zaworem bezpieczeństwa 15. Tłumik odzyskiwacz oleju 16. Błotniki 17. Zawór pływakowy na górze zbiornika 18. Zawór przelewowy 19. Wzierniki szklane na przednim dnie 20. Manowakumetr 21. Regulowana stopa podporowa 22. Wymienny zaczep 23. Jednoprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy 24. Instalacja elektryczna 12 V 25. Układ hydrauliczny otwierania spustu 26. Zbiornik stalowy z ramą środkową, cynkowany ogniowo (na ściankach wewnętrznych i zewnętrznych) z wewnętrznymi pierścieniami wzmacniającymi 27. Wałek odbioru mocy 29. Złączka wyjściowa 1 30. Beczkowóz fabrycznie nowy, rok produkcji 2014 lub 2015 Zadanie nr 3 - Rębak do gałęzi - szt.1 Parametry SIWZ - Rębak do gałęzi. 1. Dopuszczalna masa całkowita maszyny do 750kg 2. Silnik wysokoprężny 3. Ilość cylindrów: 3 4. Moc silnika do 26 KM 5. Rozruch silnika elektryczny. 6. Średnica rozdrabnianych gałęzi ograniczona wymiarami gardzieli. 7. Wymiary gardzieli min 160mm x 200mm 8. Noże tnące 2szt 9. Dwa poziome wałki podające 10. Nóż stały 1szt 11. Sprzęgło umożliwiające rozłączenie napędu oraz sekcji tnącej 12. Długość stołu podawczego min. 150cm 13. Rura wylotowa z możliwością regulacji obrotu, z wyłączeniem strefy załadunku gałęzi 14. Obrotowy stół podawczy względem ramy przyczepy, umożliwiający załadunek od tyłu rębaka lub prostopadle do zespołu pojazdów 15. System anty-przeciążeniowy silnika 16. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2014 lub 2015 Warunki gwarancji i czas reakcji dla zadań od nr 1 do nr 3; Parametry SIWZ Warunki gwarancji i czas reakcji 1. Min 24 miesiące gwarancji na wszystkie podzespoły mechaniczne 2. Czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 72 godzin liczonych od zawiadomienia Wykonawcy ( Dostawcy) o usterce podczas trwania gwarancji. 3. Sprzęt musi posiadać autoryzowany przez producenta serwis funkcjonujący na terenie kraju. 4. Jeżeli usterka w trakcie trwania gwarancji wymaga naprawy w autoryzowanym serwisie transport urządzenia realizuje Wykonawca (Dostawca). 5. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oferowanej marki do 120 km ( adres stacji obsługi)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy 34.14.45.20 - Cysterny do gromadzenia ścieków 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne 43.31.22.00 - Rębarki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia lub jego wartości Wykonawca powinien złożyć: a) wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, b) poświadczenie (referencje), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentu o którym mowa w punkcie b, d) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie b lub c.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2a,2b, 2c do SIWZ + folder proponowanego sprzętu. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin dostawy podany w tygodniach - 20
  • 3 - gwarancja podana w miesiącach - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie przedmiotu zamówienia, b) zaistniały przyczyny, których następstwem jest niedochowanie terminu umownego określonego w § 2 ( działanie siły wyższej w szczególności: wojna, zamieszki, rewolucje i sabotaż, katastrofy naturalne takie jak silne burze, huragany, trzęsienia ziemi, powodzie, wyładowania atmosferycznych, wybuchy, pożar, zniszczenie maszyn, fabryk lub wszelkiego typu instalacji, bojkoty, strajki, działania władzy lub działania innych sił natury). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.