eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 4 części (V).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 4 części (V).
Numer ogłoszenia: 277270 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 370 25 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 4 części (V)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie 4 rodzajów kursów zawodowych dla uczestników Projektu Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 4. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamówienie dotyczy następujących kursów zawodowych: 1. Kurs zawodowy : animator/trener - praca z grupą - dla 1 osoby. 2. Kurs zawodowy : dla pedagogów - integracja sensoryczna - dla 1 osoby 3. Kurs zawodowy : animacja zajęć w bibliotece - dla 1 osoby. 4. Kurs zawodowy : stolarstwo meblowe - dla 1 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawców przed złożeniem oferty dokładnego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, oraz z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zadań w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem w Warszawie przystosowanym do przeprowadzenia kursu/kursów, wyposażonym odpowiednio do realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz zapewni do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem w Warszawie przystosowanym do przeprowadzenia kursu/kursów, wyposażonym odpowiednio do realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz zapewni do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, oraz potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza do zmiany postanowień umowy w przypadku: 1. nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2. każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. terminów i miejsca, o których mowa w załączniku nr 7 par.1; 4. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywny Targówek w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Kurs zawodowy : animator/trener - praca z grupą - dla 1 osoby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego: animator/trener - praca z grupą - dla 1 osoby. 2. Celem kursu zawodowego jest przygotowanie do pracy z grupami ludzi, nabycie umiejętności rozumienia dynamiki relacji interpersonalnych, poznanie narzędzi moderowania procesów grupowych, nabycie umiejętności korzystnego zaprezentowania się przed grupą. 3. Program kursu powinien obejmować minimum następujące zagadnienia: - Specyfika szkolenia dorosłych; - Przygotowywanie szkoleń od strony technicznej i merytorycznej; - Przygotowywanie skutecznych prezentacji; - Struktura prowadzenia prezentacji; - Budowanie wizerunku, autoprezentacja; - Techniki panowania nad tremą; - Techniki pracy z grupą i postępowania w trudnych sytuacjach; - Proces grupowy i jego znaczenie w pracy trenera, role i normy grupowe; - Praktyczne ćwiczenia pracy z grupą. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji koordynatorowi projektu programu kursu obejmujący co najmniej 100 godzin lekcyjnych zajęć, w tym co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs zawodowy: Kurs dla pedagogów - integracja sensoryczna- dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla pedagogów - integracja sensoryczna - dla 1 osoby (z wykształceniem pedagogicznym licencjackim). 2. Celem kursu zawodowego jest zapoznanie z zagadnieniem Integracji Sensorycznej, jej rozwojem oraz wpływem na rozwój ruchowy, poznawczy i emocjonalny dziecka a także zapoznanie z dysfunkcjami Integracji Sensorycznej i ich wpływem na funkcjonowanie dziecka. 3. Program kursu powinien obejmować minimum następujące zagadnienia: - Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej - metodologia, główne założenia integracji sensorycznej; - Model kanału sensorycznego; - Typy zaburzeń integracji sensorycznej; - Budowa i działanie układu nerwowego ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków integracji sensorycznej ; - Główne procesy neurofizjologiczne związane z rejestracją i modulacją bodźców sensorycznych; - Zaburzenia w funkcjonowaniu człowieka spowodowane dysfunkcjami integracji sensorycznej, występowanie zaburzeń integracji sensorycznej wśród różnych grup dzieci; - Problemy związane z percepcją słuchową i mową, związane z percepcją wzrokową, dyspraksja. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji koordynatorowi projektu program kursu obejmujący co najmniej 40 godzin lekcyjnych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs zawodowy: Animacja zajęć w bibliotece- dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: animacja zajęć w bibliotece dla 1 osoby. 2. Celem kursu jest rozwój umiejętności projektowania i animowania działań dla dzieci w bibliotece z z elementami biblioterapii. 3. Program kursu musi obejmować minimum następujące zagadnienia: - rozwój umiejętności komunikacji niezbędnej w pracy z młodymi ludźmi; - kreatywne techniki badania potrzeb młodzieży z wykorzystaniem narzędzi ICT; - przygotowywanie dzieci i młodzież do uczestniczenia w kulturze literackiej; - innowacyjne, interaktywne formy pracy z młodymi użytkownikami z zastosowaniem aktywnych metod edukacyjnych; - wykorzystanie multimediów i nowoczesnych technologii w edukacji artystycznej dzieci i młodzieży; - inicjacja czytelnicza dzieci; - biblioterapia - teoria i praktyczne wykorzystanie w pracy bibliotekarza. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji koordynatorowi projektu programu kursu obejmującego co najmniej 40 godzin lekcyjnych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs zawodowy: Stolarstwo meblowe - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego: stolarstwo meblowe - dla 1 osoby. 2. Celem kursu zawodowego jest zapoznanie z zagadnieniem projektowania i składania mebli i umożliwienie pracy jako projektant mebli lub sprzedawca w sklepie z meblami. 3. Program kursu powinien obejmować minimum następujące zagadnienia: - Szkolenie BHP - Kosztorysowanie - Rysunek techniczny - Materiałoznawstwo - Maszynoznawstwo - Projektowanie mebli i zabudowy - Aranżacja przestrzeni - Zajęcia praktyczne (rysunki, zabudowy, składanie gotowych elementów) 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji koordynatorowi projektu program kursu obejmującego co najmniej 40 godzin lekcyjnych zajęć, w tym co najmniej 20 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.