Polkowice: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Numer ogłoszenia: 27695 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wybór Powiernika / Inwestora zastępczego dla potrzeb realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy, który będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestorskiego na przedmiotowym zadaniu w 2016 r. zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy. 1.2 W ramach zadania zakłada się realizację robót remontowych i konserwacyjnych urządzeń melioracyjnych - rowów i zbiorników wodnych w dwóch etapach: - etap I - wytypowanie zadań przewidzianych do realizacji w 2016 r. w ramach dostępnych środków budżetowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla wytypowanych robót wraz z przekazaniem Zamawiającemu po jednym egzemplarzu w/w opracowań, - etap II - przedstawienie do uzgodnienia Zamawiającemu robót przewidzianych do realizacji w ramach zabezpieczonych w Budżecie Gminy na 2016 rok środków finansowych na przedmiotowe zadanie, przygotowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót dla uzgodnionego z Zamawiającym zakresu robót zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz z podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą oraz nadzór nad wykonaniem zadania - Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy realizowanym przez wykonawców. 1.3 Czynności inwestora zastępczego obejmują nadzór nad następującymi robotami remontowymi i konserwacyjnymi urządzeń melioracyjnych: - wykaszanie porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, - wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, - hakowanie roślinności korzeniącej się w dnie, - odmulanie urządzeń melioracyjnych, - wycięcie krzewów i porostów, - usuwanie zatorów, - zbieranie i usuwanie nieczystości na teren składowiska, - oczyszczanie przepustów, - wykopy rowów, - plantowanie skarp, - remont przepustów, - zabezpieczenia budowli piętrzących (zastawek) - umacnianie stopy skarp rowów i zbiorników wodnych oraz umocnienie skarp i przylegających do budowli ciągów utwardzonych, - wykonanie pozostałych robót według wskazówek Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 165.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, jako usług głównych, nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót melioracyjnych o łącznej wartości robót min. 300 000 tys. złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać możliwość dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, która posiada uprawnienie budowlane określone przepisami prawa budowlanego, upoważniające do nadzoru nad robotami w zakresie robót melioracyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, usługi te są usługami głównymi; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Dowodami, o których mowa w pkt IV.1.1.1a, są: a. poświadczenie; b. oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; f) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności wynagrodzenia inwestora zastępczego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy: 1. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu, w przypadku : a) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego, w trakcie realizacji robót, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez inspektora nadzoru, c) przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.), d) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację robót dodatkowych lub uzupełniających, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego robót. Wartość robót zostanie ustalona na podstawie ilości robót (zakresu rzeczowego). Z tytułu pełnienia zastępstwa inwestorskiego zostanie obniżone wynagrodzenie proporcjonalnie do obniżonego zakresu rzeczowego. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. 3. Roboty dodatkowe i uzupełniające tzn. roboty nie występujące w przedmiarze robót i przekraczające pod względem ilościowym zakres podstawowy robót będą wprowadzane do realizacji poprzez: a) spisanie protokołu konieczności przez Kierownika Budowy, Przedstawiciela Zamawiającego i właściwego ze względu na branżę robót nieprzewidzianych Inspektora Nadzoru, b) udzielenie Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art.67 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z podpisaniem stosownej umowy. 4. Zmiana przedstawicieli wskazanych w umowie wymaga jedynie pisemnego zawiadomienia stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
- "Zakup samochodu dostawczego 7 os. z zabudową typu wywrotka"
- Wyposażenie dziedzińca Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach w urządzenia komunalne
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa budynku Kopalni Kultury w Czeladzi"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.