eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług w zakresie utrzymania oświetlenia ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców, chodników oraz przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Miasta Zabrze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Zabrze: Świadczenie usług w zakresie utrzymania oświetlenia ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców, chodników oraz przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Miasta Zabrze
Numer ogłoszenia: 276900 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania oświetlenia ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców, chodników oraz przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Miasta Zabrze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie utrzymania oświetlenia ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców, chodników oraz ulicznych przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Miasta Zabrze. Utrzymanie oświetlenia obejmuje następujące czynności: a.bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zabrze, b.wymianę uszkodzonych źródeł światła (za wyjątkiem opraw typu LED), elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, c.wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, d.czyszczenie i malowanie słupów, konstrukcji wsporczych oraz szaf oświetlenia ulicznego, e.bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, a w razie konieczności ich wymianę, f.lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g.wykonywanie nastawień i programów urządzeń sterujących oświetleniem, h.wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego przy okazji wymiany źródeł światła, i.mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, oraz w przypadkach ich znacznego zabrudzenia. j.utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, k.kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych, l.wykonywanie oględzin i przeglądów technicznych oraz pomiarów ochronnych, w celu utrzymania należytego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych, m.prowadzenie rejestru przyjętych zgłoszeń, n.dobudowę opraw oświetleniowych, na koszt Wykonawcy, w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadkach, które nie wymagają pozwolenia na budowę. o.współpraca z Policją w przypadku uszkodzeń, dewastacji czy kradzieży elementów oświetlenia ulicznego. p.zgłaszanie Zamawiającemu przypadków usunięcia uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych slupów z oprawami bądź opraw oświetlenia ulicznego w każdym przypadku. q.bezwzględne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wyłączeń zasilania oświetlenia ulicznego podyktowanych wystąpieniem zagrożenia życia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3757320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5193029,64

  • Oferta z najniższą ceną: 5193029,64 / Oferta z najwyższą ceną: 5193029,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    nie ma możliwości ogłoszenia przetargu nieograniczonego ze względu na fakt, iż zamówienie obejmuje sieci będące własnością wykonawcy oraz sieci będące własnością zamawiającego, a ich techniczne powiązanie powoduje że nie mogą funkcjonować samodzielnie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.