eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › A. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 36,38,40 oraz przyległego terenu w obrębie następujących działeknr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1, 789/5,1401/7; k.m. 54. B. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych (zmieszanych pochodzących z targowisk) oraz odpadów segregowanych z Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 36, 38, 40

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Gdynia: A. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 36,38,40 oraz przyległego terenu w obrębie następujących działek: nr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1, 789/5,1401/7; k.m. 54. B. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych (zmieszanych pochodzących z targowisk) oraz odpadów segregowanych z Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 36, 38, 40
Numer ogłoszenia: 276618 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy , ul. Warszawska 67a, 81-309 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207243, 6210270, faks 058 6204648.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.abk4-gdynia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 36,38,40 oraz przyległego terenu w obrębie następujących działek: nr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1, 789/5,1401/7; k.m. 54. B. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych (zmieszanych pochodzących z targowisk) oraz odpadów segregowanych z Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 36, 38, 40.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Do obowiązków Wykonawcy związanych z utrzymaniem porządku i czystości w halach i na terenie przyległym należy w szczególności: Hala płaska I łukowa: na dwóch poziomach (parter i podziemie) bieżące, całodzienne w godzinach handlu sprzątanie I mycie holi, korytarzy, przejść, klatek schodowych, W.C. , oraz zaplecza (miejsce dostaw towarów w podziemiu ze szczególną starannościa przy wejściach do chłodni) - poprzez zamiatanie i zmywanie sprzętem ręcznym i zmechanizowanym włącznie z czyszczeniem separatorów; codzienne umycie powierzchni przeszkleń na obu poziomach hali płaskiej i łukowej(dwustronnie) o łącznej powierzchni 155,72 m2 (dot. przeszklonych drzwi ogólnego użytkowania, drzwi przesuwnych, witryn, balustrady, przeszklonej ściany I drzwi pomieszczenia biurowego, przeszklonych ścian wewnętrznych (wiatrołapów) przy wejściach do hali płaskiej i łukowej, utrzymanie porządku i czystości w biurze administracji oraz pomieszczeniu ochrony znajdujących się na parterze hali łukowej i płaskiej poprzez codzienne zamiatanie i mycie podłóg, scieranie kurzu z biurek, szaf i aparatów telefonicznych i innych sprzętów, wyrzucanie śmieci. Hala Rybna: generalne, codzienne sprzątanie części ogólnodostępnych parteru , toalet, zewn.klatki schodowej i korytarza na antresoli - po zakończeniu handlu, włącznie z oczyszczeniem koryt ściekowych i separatorów ( uwaga: zakaz spuszczania do instalacji kanalizacyjnej zanieczyszczeń stałych zatrzymujących się w separatorach). Codzienne dwustronne umycie przeszklonych drzwi zewnętrznych i wiatrołapu o łącznej powierzchni 29,03 m2. Plac targowy: bieżące, całodzienne w godzinach handlu sprzątanie przejść ogólnodostępnych, kontenera ochrony oraz korytarzy na zapleczach boksów handlowych, codzienne dostarczanie najemcom boksów ZMHT worków na odpady w ilościach niezbędnych do zgromadzenia nieczystości, bieżące usuwanie do kontenrów śmieci i odpadów, wytworzonych przez najemców boksów handlowych tak, aby nie zalegały między boksami handlowymi, usuwanie w miarę potrzeb odpadów z koszy ogólnodostępnych, rozstawionych na placu targowym z jednoczesną wymianą worków foliowych, okresowe przeprowadzanie dezynfekcji w/w pojemników na odpady, Bieżące , codzienne utrzymanie porządku i czystości we wszystkich toaletach znajdujących sięw ZMHT zgodnie z zestawieniem w p. 1.4. siwz: mycie wraz z dezynfekcją muszli klozetowych, pisuarów i umywalek, mycie podłóg, drzwi i glazury ( lamperii) na ścianach, zbieranie i wyrzucanie zanieczyszczeń z pojemników znajdujących się w poszczególnych pomieszczeniach W.C. oraz wymiana worków, mycie armatury, luster i innych sprzętów wraz z ich dezynfekcją, uzupełnianie mydła w dozownikach oraz papieru toaletowego, zgłaszanie zarządcy nieruchomości wszelkich usterek , awarii i zauważanych nieprawidłowości. Sprawdzanie, czy w pomieszczeniach (poza wynajętymi boksami) nie pozostawiono niebezpiecznych materiałów mogących wywołać pożar lub inne zagrożenie. Utrzymanie czystości i porządku na terenie zewnętrznym, niezabudowanym halami, w obrębie działek nr ewid. 1393/2, 1395/3, 1397/4, 794/1,789/5,1401/7; k.m. 54 poprzez: bieżące usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń z terenu przyległego, schodów zewnętrznych, ramp, chodników, placu parknigowego, dojazdów, odchwaszczanie wszelkiej roślinności wyrastającej dziko pomiędzy płytkami, przy krawężnikach, w okresie zimowym systematyczne zgarnianie śniegu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie winno odbywać si ę w systemie ciągłym w trakcie opadów i zakończyc w ciągu godziny od ustania opadów), zapobieganie i likwidowanie skutków gołoledzi, posypywanie piaskiem (dostawa piasku w gestii Wykonawcy); śnieg winien być pryzmowany w miejscach nie powodujących utrudnienień w handlu, dostawach towaru imiejscach parkowania pojazdów. B.Wydzierżawienie 1 kontenera o pojemności 11 m3 na odpady zmieszane, 1 kontenera o pojemności 7 m3 na odpady selektywne (papier) i 1 pojemnika o poj. 1,1 m3 na odpady rybne - ustawienie przy Hali Rybnej; Wydzierżawienie 1 kontenera o poj. 7 m3 na odpady zmieszane - ustawienie przy Hali Łukowej. Dostawa worków foliowych na odpady: 60 l. - 80 szt. dziennie, 160 l. - 200 szt. dziennie, 120 l. - 40 szt. dziennie , przez cały okres trwania umowy (dot. dni handlowych); Codzienny odbiór odpadów po godz. 18:00. Transport odpadów na legalne wysypisko. Mycie i dezynfekcja wszystkich pojemników dwa raz w roku..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania uprawnien do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;sytuacji ekonomicznej i finansowej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ze wykonali lub wykonują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej: 2 usługi na utrzymanie czystości o wartości min. 300 000,00 PLN każda, 3 usługi na wywóz odpadów o wartości min. 200 000 PLN każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ze dysponują potencjałem technicznym, tj. : dysponują sprzętem I środkami do utrzymania czystości , w tym w okresie zimowym dysponują mechanicznym sprzętem do odśnieżania jezdni i ciągów pieszych, min. 2 samochodami do opróżniania pojemników SM - 11000, wyposażonymi w skrzynie ładunkowe, urządzenia załądunkowe oraz prasę hydrauliczną do zmniejszania kubatury odpadów, min. 1samochodem ciężarowym t. hakowiec wyposażonym w urządzenia hakowe oraz HDS do załadunku i przewozu kontenerów i worków z odpadami, min. 1 samochodem ciężarowym skrzyniowym do transportu różnego rodzaju odpadów zgromadzonych w workach, pojemnikach, innych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie w zakresie zatrudnienia, conajmniej: serwis sprzątający dzienny w składzie min. 4-ro osobowym pracującą w godzinach handlu,ekipę pracującą po zakończeniu handlu w składzie min. 9-cio osobowej, min. 4 kierowców min. 8 ładowaczy do obsługi samochodów określonych w pkt. V.2.2. siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Usługi w zakresie utrzymania czystości oraz odbioru i zagospodarowania odpadów.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk4-gdynia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdynia, ul. Warszawska 67A, pok. nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Gdynia, ul. Warszawska 67A, pok. nr.12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.