To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27643 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Pruszcz Gdański: Usługi wycen nieruchomości będących się w Zasobie ANR OT Gdańsk
położonych na terenie województwa pomorskiego - 6 zadań częściowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6110-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Powstańców Warszawy
28,
83000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 3004841, 3023817, faks
583 004 843, e-mail
Gdansk@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wycen nieruchomości będących się w Zasobie ANR OT Gdańsk położonych na terenie województwa pomorskiego - 6 zadań częściowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SOP-250-2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wycen nieruchomości znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze znajdującym się we władaniu ANR OT Gdańsk na terenie województwa pomorskiego i warmińsko - mazurskiego, w ilościach wyszczególnionych w załączniku 1A do SIWZ, który jednocześnie jest Formularzem cenowym. 1.2 Zamówienie zostało podzielone na 6 części, w następujący sposób: 1.2.1 Część 1 - Zadanie 1 polegające na: A. wycenie nieruchomości rolnych niezabudowanych o powierzchni do 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego; B. wycenie nieruchomości rolnych zabudowanych o powierzchni powyżej 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego; C. wycenie nieruchomości o funkcji innej niż rolna niezabudowanych i zabudowanych położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu słupskiego; D. wycenie i inwentaryzacji lokalu mieszkalnego celem uzyskania zaświadczenia o samodzielności wraz z wyceną i inwentaryzacją boksu budynku gospodarczego oraz wycenie ogródka działkowego, położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu słupskiego; - szczegółowo opisanych w załączniku 1A - tabela A, B, C i D do SIWZ - dot. zadania 1. 1.2.2 Część 2 - Zadanie 2 polegające na: A. wycenie nieruchomości rolnych niezabudowanych o powierzchni do 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu bytowskiego i człuchowskiego; B. wycenie nieruchomości o funkcji innej niż rolna niezabudowanych i zabudowanych położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu bytowskiego i człuchowskiego; C. wycenie nieruchomości lokalowych o funkcji mieszkalnej i niemieszkalnej, położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu bytowskiego i człuchowskiego - szczegółowo opisanych w załączniku 1A - tabela A, B i C do SIWZ - dot. zadania 2. 1.2.3 Część 3 - Zadanie 3 polegające na: A. wycenie nieruchomości rolnych niezabudowanych i zabudowanych o powierzchni do 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu chojnickiego, tczewskiego, kościerskiego, starogardzkiego, wejherowskiego, puckiego i gdańskiego; B. wycenie nieruchomości o funkcji innej niż rolna niezabudowanych położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu starogardzkiego, wejherowskiego, puckiego i gdańskiego; C. wycenie nieruchomości lokalowych o funkcji mieszkalnej i niemieszkalnej wraz z inwentaryzacją celem uzyskania zaświadczenia o samodzielności, położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu starogardzkiego, tczewskiego, kartuskiego, gdańskiego, wejherowskiego - szczegółowo opisanych w załączniku 1A - tabela A, B i C do SIWZ - dot. zadania 3. 1.2.4 Część 4 - Zadanie 4 polegające na: A. wycenie nieruchomości rolnych niezabudowanych i zabudowanych o powierzchni do 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu sztumskiego, kwidzyńskiego, malborskiego, nowodworskiego oraz w województwie warmińsko - mazurskim na terenie powiatu elbląskiego (1 nieruchomość); B. wycenie nieruchomości rolnych niezabudowanych o powierzchni powyżej 2 ha położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu nowodworskiego, C. wycenie nieruchomości o funkcji innej niż rolna niezabudowanych i zabudowanych położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu kwidzyńskiego, malborskiego, sztumskiego i nowodworskiego; D. wycenie nieruchomości gruntowych stanowiących ogródki pracownicze oraz wycenie lokali mieszkalnych i budynków gospodarczych wraz z inwentaryzacją celem uzyskania zaświadczenia o samodzielności, położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu kwidzyńskiego, malborskiego, sztumskiego i nowodworskiego; - szczegółowo opisanych w załączniku 1A - tabela A, B, C i D do SIWZ - dot. zadania 4. 1.2.5 Część 5 - Zadanie 5 polegające na: A. wycenie służebności przesyłu z uwzględnieniem odszkodowania za posadowione na działkach, wchodzących w skład Zasobu WRSP, położonych na terenie województwa pomorskiego, urządzenia przesyłowe czyli urządzenia służące do doprowadzania lub odprowadzania płynów, pary, gazu, energii elektrycznej oraz inne urządzenia podobne - maksymalnie 50 operatów szacunkowych; B. wycenie służebności gruntowej na działkach, wchodzących w skład Zasobu WRSP położonych na terenie województwa pomorskiego związanej z zachodzeniem skrzydeł wiatraka elektrowni wiatrowych oraz inne służebności gruntowe - maksymalnie 5 operatów szacunkowych. - szczegółowo opisanych w załączniku 1A - tabela A i B do SIWZ - dot. zadania 5. 1.2.6 Część 6 - Zadanie 6 polegające na wycenie nieruchomości gruntowej (w znacznej mierze pokrytej drzewostanem) oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 72/1, 72/2, 72/3, 75/19, 75/25 obręb Waplewo gmina Stary Targ powiat sztumski o łącznej powierzchni 82,7080 ha z udokumentowanymi decyzją Marszałka Województwa Pomorskiego znak DROŚ-G.7427.8.2015 z dnia 04.05.2015r. złożami piasku ze żwirem Waplewo Wielkie IV - dokumentacja geologiczna i geodezyjna stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 1.3 Wyceny w zadaniu 1 w zadaniu 2, w zadaniu 3, w zadaniu 4 oraz w zadaniu 6 obejmują określenie wartości rynkowej nieruchomości dla celów ustalenia ceny sprzedaży. 1.4 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43670 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 34340 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADAIE 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86010 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58070 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZADANIE 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60840 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ZADANIE 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112560 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 116400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: ZADANIE NR 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20295 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: ZADANIE 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu
- Rozbiórka budynku inwentarsko-gospodarczego zlokalizowanego na dz. nr 86/24, obręb Reblino, gm. Kobylnica, powiat słupski
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dąbrowskiego 4/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 22/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Żwirki i Wigury 1/47 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.