Mińsk Mazowiecki: USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH
I MEDYCZNYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ
JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 - ZP/52/2013
Numer ogłoszenia: 276415 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.23blt.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH I MEDYCZNYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 - ZP/52/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, z miejsc wytworzenia w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 1131. ZADANIE NR 1 - ODBIÓR TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH. 1). Opis przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 z miejsc wytworzenia w Jednostce Wojskowej 1131; 05-300 Mińsk Mazowiecki. Zgodnie z ilościami przedstawionymi w poniższej tabeli: LP. NAZWA I CECHY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ILOŚĆ JEDNOSTKA MIARY 1 2 3 4 1Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 Jednostce Wojskowej 1131; 05-300 Mińsk Mazowiecki 27.500 kg 2 RAZEM 27.500 kg 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Zapewnienia Zamawiającemu 6 opisanych beczek z przykrywami i klamrą zabezpieczającą o pojemności 120 litrów oraz ich wymianę w przypadku zniszczenia. b)Regularnego odbioru odpadów (2 razy w tygodniu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30-15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych; podstawą do zgłoszenia będzie sporządzony protokół konieczności. W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, odebranie odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym w godzinach od 7:30 do 15:00. c)Usuwania zanieczyszczeń powstałych przy ewentualnym opróżnianiu pojemników. d)Dezynfekcji opróżnionych pojemników. e)Wskazania miejsca przeznaczenia odpadów oraz aktualną umowę z przedsiębiorstwem, do którego odpad będzie przekazany. f)Wystawienia karty przekazania odpadu w 3-ch egzemplarzach. g)Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (np. koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy pojemników, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne nie wymienione wpływające na wysokość oferty); h)Oferta winna zawierać łączny koszt zamówienia oraz koszty odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych. ZADANIE NR 2 ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH 1). Opis przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów medycznych o kodzie 180103, powstałych w podmiocie leczniczym w JW. 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki. W ilościach przedstawionych w poniższej tabeli: LP. NAZWA I CECHY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Jm ILOŚĆ 1 2 3 4 1 ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH o Kodzie - 180103 kg 90 2 RAZEM kg 90 2)Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Wykonawca zobowiązuje się do Regularnego odbioru odpadów (2 razy w miesiącu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30-15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych; podstawą do zgłoszenia będzie sporządzony protokół konieczności. b)Wykonawca zobowiązuje się do Zapewnienia Zamawiającemu każdorazowo 3 worków foliowych koloru czerwonego na odpady medyczne o pojemności około 35 litrów oraz ich wymianę w trakcie odbierania odpadów. c)Wskazania miejsca przeznaczenia odpadów oraz aktualną umowę z przedsiębiorstwem, do którego odpad będzie przekazany. d)Po wykonanej usłudze wykonawca wystawienia kartę przekazania odpadu w 3-ch egzemplarzach. e)Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (np. koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy worków foliowych, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne nie wymienione wpływające na wysokość oferty); f)Oferta winna zawierać łączny koszt zamówienia oraz koszty odbioru i utylizacji odpadów medycznych. Podczas wykonywania usługi wykonawca zobowiązany jest świadczyć ją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940) Wymagania ogólne dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 Przed podpisaniem umowy stosownie do zadania wykonawcy zobowiązani będą do : a)Podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. b)Podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. Rozdział IV Termin realizacji zamówienia i Forma płatności Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż : Dla zadania nr 1 od 01.01.2014r. do 30.11.2014r. Dla zadania nr 2 od 01.01.2014r. do 31.12.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.00.00-2, 90.52.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące Dla zadania nr 1 odpady o kodzie 20 01 08 - posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odzysku lub składowanie oraz transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r (Dz. U. z 2012r. Nr 185 poz. 1243 t.j. z p. zm.) W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie posiadał stosownych uprawnień w zakresie odzysku lub składowanie odpadów pokonsumpcyjnych , do oferty należy dołączyć Umowę wraz z pozwoleniem na odzysk lub składowanie z przedsiębiorstwem do którego odpady będą przekazywane. Dla Zadania nr 2 - odpady o kodzie 18 01 03 - odpady medyczne posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie posiadał stosownych uprawnień w zakresie utylizacji odpadów medycznych, do oferty należy dołączyć Umowę wraz z pozwoleniem na utylizację przedsiębiorstwa do którego odpady będą przekazywane i utylizowane; 2) Przedstawią pozwolenia na transport i odbiór odpadów zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 j.t. z p. zm. odpowiednio dla zadania nr 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym i podpisanym Formularzy ofertowym - z wykorzystaniem wzoru wg. zał. Nr 1 do SIWZ Formularzu cenowym - z wykorzystaniem wzoru wg. zał. Nr 2 do SIWZ ORAZ dla zadania nr 1 W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie posiadał stosownych uprawnień w zakresie odzysku lub składowanie odpadów pokonsumpcyjnych , do oferty należy dołączyć Umowę wraz z pozwoleniem na odzysk lub składowanie z przedsiębiorstwem do którego odpady będą przekazywane. Dla zadania nr 2 W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie posiadał stosownych uprawnień w zakresie utylizacji odpadów medycznych, do oferty należy dołączyć Umowę wraz z pozwoleniem na utylizację przedsiębiorstwa do którego odpady będą przekazywane i utylizowane;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl w dziale przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1131
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODBIÓR TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - ODBIÓR TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH. 1). Opis przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 z miejsc wytworzenia w Jednostce Wojskowej 1131; 05-300 Mińsk Mazowiecki. Zgodnie z ilościami przedstawionymi w poniższej tabeli: LP. NAZWA I CECHY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ILOŚĆ JEDNOSTKA MIARY 1 2 3 4 1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 Jednostce Wojskowej 1131; 05-300 Mińsk Mazowiecki 27.500 kg 2 RAZEM 27.500 kg 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Zapewnienia Zamawiającemu 6 opisanych beczek z przykrywami i klamrą zabezpieczającą o pojemności 120 litrów oraz ich wymianę w przypadku zniszczenia. b) Regularnego odbioru odpadów (2 razy w tygodniu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30-15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych; podstawą do zgłoszenia będzie sporządzony protokół konieczności. W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, odebranie odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym w godzinach od 7:30 do 15:00. c) Usuwania zanieczyszczeń powstałych przy ewentualnym opróżnianiu pojemników. d) Dezynfekcji opróżnionych pojemników. e) Wskazania miejsca przeznaczenia odpadów oraz aktualną umowę z przedsiębiorstwem, do którego odpad będzie przekazany. f) Wystawienia karty przekazania odpadu w 3-ch egzemplarzach. g) Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (np. koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy pojemników, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne nie wymienione wpływające na wysokość oferty); h) Oferta winna zawierać łączny koszt zamówienia oraz koszty odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych. Wymagania ogólne dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 Przed podpisaniem umowy stosownie do zadania wykonawcy zobowiązani będą do : a) Podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, adreszamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. b) Podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH 1). Opis przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów medycznych o kodzie 180103, powstałych w podmiocie leczniczym w JW. 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki. W ilościach przedstawionych w poniższej tabeli: LP. NAZWA I CECHY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Jm ILOŚĆ 1 2 3 4 1 ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH o Kodzie - 180103 kg 90 2RAZEM kg 90 2)Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Wykonawca zobowiązuje się do Regularnego odbioru odpadów (2 razy w miesiącu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30-15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni roboczych; podstawą do zgłoszenia będzie sporządzony protokół konieczności. b)Wykonawca zobowiązuje się do Zapewnienia Zamawiającemu każdorazowo 3 worków foliowych koloru czerwonego na odpady medyczne o pojemności około 35 litrów oraz ich wymianę w trakcie odbierania odpadów. c)Wskazania miejsca przeznaczenia odpadów oraz aktualną umowę z przedsiębiorstwem, do którego odpad będzie przekazany. d)Po wykonanej usłudze wykonawca wystawienia kartę przekazania odpadu w 3-ch egzemplarzach. e)Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (np. koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy worków foliowych, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne nie wymienione wpływające na wysokość oferty); f)Oferta winna zawierać łączny koszt zamówienia oraz koszty odbioru i utylizacji odpadów medycznych. Podczas wykonywania usługi wykonawca zobowiązany jest świadczyć ją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940) Wymagania ogólne dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 Przed podpisaniem umowy stosownie do zadania wykonawcy zobowiązani będą do : a) Podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. b) Podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa gazów medycznych
- Wykonanie odnowienia - malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2024 r. - Część VI: mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
- "Zakup samochodu ciężarowego dla ZDP w Mińsku Mazowieckim."
- Zakup oleju napędowego 2
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowaniu przyjętych odpadów
- Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Uporządkowanie terenu z odpadów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.