eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania, nr postępowaniaTZM/04/P/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Katowice: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania, nr postępowania: TZM/04/P/15
Numer ogłoszenia: 27588 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania, nr postępowania: TZM/04/P/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania z podziałem na pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.526 szt. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 11.490 szt., 120 op., 50 par. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 433 szt., 12 kpl. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 87.690 szt., 30 op. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 90 szt. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 10 kanistrów. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.263 szt., 20 kpl. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 107 szt. Temat: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 18 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 39.81.11.00-1, 39.83.17.00-3, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.22.43.40-3, 39.22.43.30-0, 18.93.00.00-7, 39.52.58.00-6, 39.82.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz oferty, Załącznik nr 2 - Formularze cenowe, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o podwykonawcach, Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw, Załącznik nr 8 - Projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.526 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8, 39.81.11.00-1, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 11.490 szt., 120 op., 50 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 433 szt., 12 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3, 39.22.43.30-0, 39.22.43.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 87.690 szt., 30 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 90 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 10 kanistrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.263 szt., 20 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 107 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 18 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.