eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Warszawa: Zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36
Numer ogłoszenia: 27572 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370486 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zabudowa pomieszczeń auli budynku nr 36: Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Przy dostawie Wykonawca musi przekazać certyfikaty, atesty, sprawozdania z badań lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnianie nw. wymagań, ujęte w oświadczeniu stanowiącym załącznik wymagany w ramach oferty. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonania całości przedmiotu zamówienia musi zapoznać się ze wzorcem wybarwienia calvados, posiadanym przez Zamawiającego. 4. Projekt ofertowy musi zawierać co najmniej: a) rysunki sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego, przedstawiające sposób rozmieszczenia krzeseł i katedry w auli oraz wieszaków w szatni; b) rysunki krzeseł sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego, z naniesionymi wymiarami użytkowymi takimi jak: - wysokość i szerokość oparcia; - głębokość i szerokość rozłożonego siedziska; - głębokość i szerokość pulpitu; - odległość górnej krawędzi oparcia od podłoża, na którym zamocowano krzesło; - odległości na górnej płaszczyzny pulpitu od podłoża, na którym zamocowano krzesło; - odległość pomiędzy rzędami siedzeń, rozumiana jako odstęp między stałymi elementami siedzeń, przy złożonym siedzisku i pulpicie; c) rysunki katedry zawierające rzut z przodu i z tyłu, z boku lewego lub prawego (w dowolnej aksonometrii) oraz z góry wraz z wymiarami, sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego; d) rysunki lub zdjęcia mechanizmu składania i rozkładania pulpitu zapewniające ocenę zgodności rozwiązania z wymaganiami Zamawiającego; e) rysunki pulpitów mobilnych dla osób niepełnosprawnych, zawierające rzut z przodu, z boku lewego lub prawego oraz podstawowe parametry określone przez Zamawiającego; f) rysunki wieszaków szatni, uwzględniające wymagania Zamawiającego sporządzone na ogólnych zasadach rysunku technicznego; g) informacje o konstrukcji krzeseł, katedry, pulpitów mobilnych oraz wieszaków, pozwalające ocenić zgodność proponowanych rozwiązań technicznych i użytkowych z wymaganiami Zamawiającego; h) wizualizację zabudowy auli i szatni; i) informacje o zastosowanych materiałach, z których wykonane będą krzesła, stelaż krzeseł i wieszaki szatni; j) oświadczenie zawierające numery dokumentów (certyfikaty, atesty, sprawozdania z badań itp.) potwierdzających spełnianie przez meble, zastosowane materiały i rozwiązania techniczne norm w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunków ppoż. i trwałości - Wykonawca dołączy także wszelkie inne pisemne informacje o bezpieczeństwie użytkowania mebli. Dokumenty te muszą być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie/ateście musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze, stronie internetowej producenta); k) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie kompletnych certyfikatów dla norm tzw. wytrzymałościowych PN-EN 12727:2000 i PN-EN 1730:2013-04, zawierające rysunki/zdjęcia certyfikowanych urządzeń - rysunki/zdjęcia muszą stanowić integralną część certyfikatu tzn. nie mogą być dodatkowo dołączonymi dokumentami nie wchodzącymi pierwotnie w skład uzyskanego certyfikatu; l) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię deklaracji zgodności producenta laminatu HPL wykorzystanego w konstrukcji pulpitów, potwierdzająca spełnianie wymagań normy PN-EN 438-2: 2007 lub jej odpowiednika europejskiego (Wysokociśnieniowe laminaty dekoracyjne (HPL) - Płyty z żywic termoutwardzalnych (zwyczajowo nazywane laminatami); Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt k) i l), nie jest zobowiązany do składania w ramach oferty pozostałych potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii certyfikatów, atestów, sprawozdań z badań, deklaracji producenta i innych dokumentów o takim znaczeniu. Będą one wymagane podczas każdej dostawy i muszą zostać dołączone do protokołów odbioru. Brak tych dokumentów, ich nieaktualność i/lub niekompletność będzie skutkować nie podpisaniem protokołów odbioru. Treść materiałów informacyjnych musi być spójna z dokumentacją zdjęciową lub rysunkową. Rysunki/szkice poglądowe, pokazujące ogólny wygląd zostaną odrzucone przez Zamawiającego, jako nie spełniające powyższych wymagań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz 79.93.40.00 - Usługi projektowania mebli 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 45.21.22.30 - Instalowanie szatni 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 30.19.50.00 - Tablice 39.25.41.20 - Zegary ścienne 38.62.20.00 - Lustra .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego projekt POIS.13.01.00.00-048/08 pt. Przebudowa budynku nr 36 na cele dydaktyczne Wydziału Mechatroniki i Lotnictwa Wojskowej Akademii Technicznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NO NAME OFFICE Sp. z o. o., ul. Batalionu Skała AK 6/47, 31-273 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467549,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599456,49

  • Oferta z najniższą ceną: 533190,24 / Oferta z najwyższą ceną: 679140,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.