eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontu 6-ciu lokali mieszkalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Łódź: Wykonanie remontu 6-ciu lokali mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 275622 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243116 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie, Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu 6-ciu lokali mieszkalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont 6 - ciu lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Pietrusińskiego 31 m 9, A.Struga 84/86 m 4, Mielczarskiego 28/30 m 5a, Żeromskiego 7 m 1, Gdańska 76 m 2 i Kasprzaka 20 m 36 administrowane przez AZK Łódź-Polesie. 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 odrębne części tj. Część I - Pietrusińskiego 31 m 9; Część II - A.Struga 84/86 m 4, Mielczarskiego 28/30 m 5a, Żeromskiego 7 m 1; Część III - Gdańska 76 m 2; Kasprzaka 20 m 36. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: 1)wymianę instalacji wod-kan 2)wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu 3)wymianę urządzeń sanitarnych 4)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5)likwidację części ścianek działowych 6)wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących 7)wykonanie nowych ścianek działowych murowanych oraz kartonowo - gipsowych 8)przygotowanie powierzchni pod malowanie 9)malowanie lokalu 10)montaż pieców, kuchni węglowych 11) wymianę kuchni gazowych, elektrycznych 12) przebudowę pieców kaflowych 13) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub ich renowację 14) wywóz gruzu. Szczegółowe zakresy remontu poszczególnych lokali określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7 do SIWZ. 2.Wymieniana stolarka okienna: Winna być wykonana z profili PCV minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1;Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy). Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna należy wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać atest z Państwowego Zakładu Higieny, iż stolarka PCV może być stosowana w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz posiadać ważny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Deklarację zgodności popartą badaniami na okna. 3. Zamawiający wymaga zawarcia przez Wykonawcę umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaży energii (niezbędnej dla wykonania remontu lokali). 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 5.Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont jednego lokalu - zasiedlonego, położonego w Łodzi przy ul. Pietrusińskiego 31 m 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Janowski P.P.H.U. KAM-PREX, ul. Budy 10, 91-610 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10914,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8512,54

  • Oferta z najniższą ceną: 8512,54 / Oferta z najwyższą ceną: 11885,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont trzech lokali - do zasiedlenia połozonych w Łodzi przy ul. A.Struga 84/86 m 4, Mielczarskiego 28/30 m 5a, Żeromskiego 7 m 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MESTER SERWIS s.c., ul. Służbowa 29 m 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47831,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37360,68

  • Oferta z najniższą ceną: 37360,68 / Oferta z najwyższą ceną: 49490,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont dwóch lokali do zasiedlenia położonych w Łodzi przy ul. Gdańska 76 m 2; Kasprzaka 20 m 36.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MESTER SERWIS s.c., ul. Służbowa 29 m 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65780,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43660,56

  • Oferta z najniższą ceną: 43660,56 / Oferta z najwyższą ceną: 60653,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.