Przemyśl: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 275566 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pracami przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania częściowe: - zad. częściowe nr 1 pn. Prace przy drzewostanie rosnącym na terenach objętych przepisami o ochronie zabytków tj. na Cmentarzu Głównym przy ul. Przemysława, Cmentarzu Zasanie przy ul. Bolesława Śmiałego. - zad. częściowe nr 2 pn. Prace przy drzewostanie rosnącym na terenie nie objętym przepisami o ochronie zabytków tj. na Cmentarzu Przekopana przy ul. Przejazdowej, przy moście im. Ryszarda Siwca przy ul. Szymanowskiego, Pelczara, Opalińskiego w Przemyślu oraz jednokrotne wykoszenie terenów należących do Gminy Miejskiej Przemyśl z jednoczesnym usunięciem samosiewów i zakrzaczeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) 3 sztukami pił spalinowych - dotyczy zadania częściowego nr 1 i nr 2 , b) podnośnikiem hydraulicznym o zasięgu minimum 25 m - dotyczy zadania częściowego nr 2, c) samochodem dostawczym do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią - dotyczy zadania częściowego nr 1 i 2, d) 2 zestawami sprzętu alpinistycznego (liny i uprzęże) - dotyczy zadania częściowego nr 1, e) rębakiem do rozdrabniania gałęzi - dotyczy zadania częściowego nr 1. f) 2 sztukami kos spalinowych - dotyczy zadania częściowego nr 2, Uwaga: Jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na zadanie częściowe nr 1 i zadanie częściowe nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem jednym samochodem dostawczym do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej: a) kierownikiem prac (co najmniej jedną osobą) - posiadającą uprawnienia określone w § 23 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165 poz. 987) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, tj.: osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków; b) osobą wykonującą prace techniczne (co najmniej jedną) posiadającą uprawnienia określone w § 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165 poz. 987) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, tj.: posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków; c) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia prac metodą alpinistyczną. Jeżeli wskazane wyżej osoby są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego możliwe jest uzyskanie przez te osoby decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ww. warunek dotyczy zadania częściowego nr 1. Uwaga: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 6 ppkt 1;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany (osoby), 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zmiany wynagrodzenia (zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT), 3) zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wskazanej w wykonywaniu opisanych czynności i związanej z tym odpowiednio zmiany wynagrodzenia, 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres przedmiotu umowy, 5) wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację zamówienia, 6) zmiany Podwykonawcy prac (wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia Podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi, 7) zmiany terminu realizacji ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 8) zajścia konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, 9) wystąpiły zmiany będące następstwem działania osób trzecich, 10) wystąpiły zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, 11) wystąpiły zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: - wstrzymanie realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, - opóźnienia w przekazaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, - opóźnienia w przekazaniu dokumentów przez Zamawiającego. 2. W celu dokonania zmian zapisów wnioskowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, zobowiązani są oni pisemnie wystąpić z propozycja zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana personelu Zamawiającego nie wymaga zgody Wykonawcy i może nastąpić w każdym czasie. Przepis § 7 ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Zmiana wynagrodzenia umownego w związku z faktyczna ilością wykonanych wiązań elastycznych typu COBRA. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp. w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, - zmiany danych teleadresowych, - zmiany pozostałych postanowień umowy niestanowiących treści oferty Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych u. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl rosnącym na terenach objętych przepisami o ochronie zabytków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy drzewostanie rosnącym na terenach objętych przepisami o ochronie zabytków tj. na Cmentarzu Głównym przy ul. Przemysława, Cmentarzu Zasanie przy ul. Bolesława Śmiałego. Zakres prac: - wycięcie 7 sztuk drzew, - pielęgnacja 7 szt. drzew - założenie wiązania/wiązań elastycznych typu COBRA. - wywóz urobku (trocin, drobnych gałęzi, liści, igliwia), uprzątnięcie terenu, - zawiezienie drewna i grubszych gałęzi stanowiących materiał opałowy na nieczynne składowisko odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl rosnącym na terenie nie objętym przepisami o ochronie zabytków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace przy drzewostanie rosnącym na terenie nie objętym przepisami o ochronie zabytków tj. na Cmentarzu Przekopana przy ul. Przejazdowej, przy moście im. Ryszarda Siwca przy ul. Szymanowskiego, Pelczara, Opalińskiego w Przemyślu oraz jednokrotne wykoszenie terenów należących do Gminy Miejskiej Przemyśl z jednoczesnym usunięciem samosiewów i zakrzaczeń. Zakres prac: - pielęgnacja 34 szt. drzew, - wycięcie 1 drzewa, - wywóz urobku (trocin, drobnych gałęzi, liści, igliwia), uprzątnięcie terenu, - zawiezienie drewna i grubszych gałęzi stanowiących materiał opałowy na nieczynne składowisko odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Utrzymanie terenów zielonych pasów drogowych wraz z przyległymi do nich chodnikami i przystankami komunikacyjnymi na terenie miasta Działdowo
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Wycinka drzew i usługi pielęgnacyjne drzewostanu na terenie Gminy Kobylnica
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.