eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Dowóz i odwóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014-2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Dolice: Dowóz i odwóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 275534 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 z miejscowości znajdujących się na terenie gminy (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne). Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. W pojazdach posiadających więcej niż 9 miejsc opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Harmonogram dowozów na poszczególnych trasach przedstawiają tabele od 1 do 3 zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ: Łączna średnia dzienna długość tras wykonywanych codziennie tj. 2 i 6 i objętych postępowaniem wynosi 121,2km (z czego średnio dziennie: na trasie nr 2 - 45,2km, trasa nr 6 - 76,00km. Na trasie nr 5 wykonywanej średnio jeden raz na tydzień - 120,40km/tydzień. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanych przez Zamawiającego projektach oraz w sytuacjach których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na trasach 5, 6 w przypadku rezygnacji ucznia/uczniów objętych dowozem z uczęszczania do szkoły lub ośrodka do którego ten uczeń/uczniowie są dowożeni. Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju(garażowania)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na rzecz Urzędu Gminy Dolice, ul Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, w wysokości 4.100,00 zł. na całość zamówienia objętego przetargiem, lub w przypadku składania oferty częściowej odpowiednio: a) 3.000,00 zł dla części I zamówienia, b) 500,00 zł dla części V zamówienia, c) 600,00 zł dla części VI zamówienia,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku - na podstawie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku ocena na podstawie oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie wykazu pojazdów zał nr 3 do siwz: dla trasy nr 2 wymagany autobus posiadający min 31 miejsc i pojazd posiadający min 6 miejsc, dla pozostałych tras nie określa się dodatkowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku ocena na podstawie oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku ocena na podstawie oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanym przez Zamawiającego projektach oraz w sytuacjach których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na trasach 5, 6 i 7 w przypadku rezygnacji ucznia objętego dowozem z uczęszczania do szkoły lub ośrodka do którego ten uczeń jest dowożony. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny/stawki ofertowej w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany (wzrostu lub spadku) średniej za dany miesiąc (kalendarzowy)ceny paliwa o więcej niż 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu podpisania umowy. Do wyżej wymienionych celów stosuje się ceny według danych PKN Orlen ( www.orlen.pl). Nowa stawka zostanie ustalona na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego i będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym wykonawca złożył wniosek o zmianę stawki zamawiającemu lub zamawiający powiadomił wykonawcę o dokonaniu zmiany stawki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi na trasie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 1 załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ.Łączna średnia dzienna długość trasy wykonywanej codziennie wynosi około - 45,2km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach,..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi na trasie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 2 załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ.Przewiduje się wykonanie usługi na trasie Sądów-Niemieńsko 1 raz w tygodniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) lub częstotliwości dowozu i odwozu ucznia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi na trasie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie opisanej w tabeli 3 załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ.Łączna średnia dzienna długość trasy wykonywanej codziennie wynosi około - 76km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.