eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Opracowanie Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Przeworsk: Opracowanie Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 275482 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009 , strona internetowa www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko sporządzonego zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. 1.Zasięg geograficzny dokumentu obejmie teren Powiatu Przeworskiego - Gmina Miejska Przeworsk, Gmina Przeworsk, Miasto i Gmina Kańczuga, Gmina Jawornik Polski, Gmina Zarzecze, Miasto i Gmina Sieniawa, Gmina Gać, Gmina Tryńcza, Gmina Adamówka, 2.Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Opracowanie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinno być wykonane zgodnie z dokumentami strategicznymi, planistycznymi i programowymi szczebla wspólnotowego, krajowego i regionalnego, w zakresie jakim dotyczą Przedmiotu Zamówienia, w tym w szczególności z: a)Strategią Europa 2020, b)Umową Partnerstwa 2014-2020 (dokument przyjęty przez Radę Ministrów w dniu 8 stycznia 2014 r.), c)Krajową Polityką Miejską do roku 2020 (a do czasu jej zatwierdzenia z Założeniami Krajowej Polityki Miejskiej do roku 2020), d)Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030, e)Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020, f)Strategią Rozwoju Polski Wschodniej do roku 2020, g)Strategią Rozwoju Województwa - Podkarpackie 2020, h)Programami operacyjnymi na szczeblu krajowym, ponadregionalnym oraz Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego 2014-2020 (a do czasu ich zatwierdzenia z aktualną wersją projektów programów). 2.Opracowanie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinno być spójne z lokalnymi dokumentami strategicznymi i planistycznymi (strategie rozwoju lokalnego, strategie sektorowe, programy), właściwymi dla JST. 3.Opracowany dokument powinien uwzględniać bieżące aktualizacje tych dokumentów. 4.Dla opracowania w ramach przedmiotu zamówienia przyjmuje się horyzont czasowy do roku 2020. 3.Zakres opracowania dokumentu pn. Strategia Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 1.1.Charakterystyka; 1.2.Wnioski z analizy społeczno - gospodarczej; 1.3.Uwarunkowania zewnętrzne strategii; 1.4.Analiza SWOT; 1.5.Wizja rozwoju; 1.6.Cele strategiczne i szczegółowe wynikające ze zdiagnozowanych problemów oraz potencjałów; 1.7.Odniesienie do dokumentów strategicznych i programowych wyższego rzędu (Europa, kraj, region); 1.8.Wykaz kluczowych projektów realizujących strategiczne cele powiatu z określeniem ich szacunkowej wartości i potencjalnych źródeł finansowania; 1.9.Odniesienie planowanych projektów kluczowych do określonych celów. 1.10. Prognoza oddziaływania na środowisko jeśli wystąpi konieczność jej przeprowadzenia; 1.11.Streszczenie strategii w formie prezentacji multimedialnej - jako załącznik. 4.Konsultacje społeczne oraz warsztaty 1.Za organizację konsultacji społecznych oraz warsztatów odpowiada Wykonawca. 2.Wykonawca przeprowadzi jedne warsztaty z udziałem mieszkańców powiatu oraz przedstawicieli samorządów i organizacji pozarządowych. 3.Wykonawca przeprowadzi Konsultacje społeczne zweryfikowanego przez Zamawiającego projektu opracowania wykonanego w ramach Przedmiotu Zamówienia poprzez: 3.1.udostępnienie ich do wglądu na stronie internetowej Zamawiającego, 3.2.zorganizowanie 3 spotkań w siedzibie zamawiającego w celu prezentacji dokumentu opracowanego w ramach Przedmiotu Zamówienia. 4.Wykonawca sporządzi sprawozdania z przeprowadzonych warsztatów oraz konsultacji społecznych, uwzględniające wnioski i uwagi stron zgłaszających oraz liczbę uczestników konsultacji. Sprawozdania te zostaną podane do publicznej wiadomości. 5.Zasady dotyczące przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia 1.Wykonawca dokona przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia w wersji papierowej (wydruk dwustronny A4) w twardej okładce w ilości 3 sztuk i wersji elektronicznej (na nośniku CD lub DVD) w ilości 3 sztuk. 2.Wersja elektroniczna Przedmiotu Zamówienia powinna być dostarczona w formie plików typu: (pdf) oraz plików edytowalnych (doc, docx lub rtf), a w przypadku prezentacji multimedialnej (ppt lub pptx). 3.Wykonawca dokona przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia na adres Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, w formie przesyłki pocztowej, przesyłki kurierskiej lub osobiście. 4.Dopuszcza się także przekazanie Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu roboczych konsultacji opracowań, co nie zwalnia jednak Wykonawcy z obowiązku przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia na zasadach określonych w pkt. 1-3. 5.Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania wszystkich przygotowanych materiałów, dokumentów i publikacji wytworzonych w ramach niniejszego zlecenia (w wersji papierowej, elektronicznej, oraz na innych użytych nośnikach) poprzez zamieszczenia herbu Powiatu Przeworskiego znajdującego się na stronie: www.powiat.przeworsk.pl 6. Terminy wykonania zamówienia: 1.Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia ustalony jest na dzień 15.10.2014r. 2.Projekt opracowania przekazanego przez Wykonawcę podlega weryfikacji przez Zamawiającego. 3.W terminie 10 dni kalendarzowych przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy do weryfikacji (po przeprowadzonych konsultacjach społecznych). Weryfikacji dokona przedstawiciel Zamawiającego. 4.Zamawiający dokona weryfikacji przedmiotu umowy i w przypadku stwierdzenia zastrzeżeń, wad lub usterek, przekaże go Wykonawcy nie później niż 6 dni kalendarzowych przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1. 5.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag i usunięcia usterek lub wad prawnych w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o nich od Zamawiającego oraz do ponownego przekazania przedmiotu Umowy do Zamawiającego. 6.Wykonawca po usunięciu usterek lub wad prawnych, o których mowa w ust. 5, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu przedmiot Umowy, w terminie określonym w ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 90.71.10.00 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne Art. 67 ust. 1 pkt 6 wyżej powołanej ustawy stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające było przewidziane do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod numerem 57448-2014 z dnia 19.02.2014r. oraz z specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe obejmowało swym zakresem wykonanie: - Analizy potencjału gospodarczego, turystycznego i społecznego Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia, - Strategii Rozwoju Gospodarczego Przeworsko- Dynowskiego Obszaru Wsparcia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, - Programu Rozwoju Gospodarczego Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia tj. Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania - Lider konsorcjum ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów ze Stowarzyszeniem Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER, ul. Zamkowa 3A/1, 43-400 Cieszyn, z którym została zawarta umowa z dnia 09.05.2014 r. Zamówienie polegające na opracowaniu Strategii Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2014-2020 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko jest rodzajowo tożsame z zakresem przewidzianym w ramach zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego udzielanego w niniejszym postępowaniu wynosi 12 100,00 zł co stanowi 17.99 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ten sam rodzaj usług co zamówienia podstawowego i zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dlatego zamówienie jest zgodne z przepisami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania - Lider konsorcjum ze Stowarzyszeniem Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER - Partner konsorcjum, ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.