eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Kraków: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 275362 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, zwanych w dalszej części towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w niniejszej Specyfikacji oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zamówienia: 1. Czas trwania umowy: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r. 2. Dostawy będą wykonywane: 1) w przypadku asortymentu na rok 2014 - w formie dostawy jednorazowej, która ma być zrealizowana w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) w przypadku asortymentu na rok 2015 - w formie dostaw częściowych na podstawie zamówień częściowych przekazywanych faxem lub e-mailem, w ilościach i asortymencie w nich wymienionych. Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia częściowego. 3) Termin płatności do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po zrealizowaniu dostawy jednorazowej w przypadku dostawy na rok 2014 lub częściowej w przypadku dostawy na rok 2015. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny Zamawiającego, Kraków ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 -14:30. 2. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu będą odpowiadać jego właściwościom. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu i producenta lub marki. W przypadku towaru dostarczanego w opakowaniach nazwa modelu i producenta lub marki będzie umieszczona na opakowaniu. Opakowanie będzie nienaruszone i nieotwierane 3. Wykonawca zapewni pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczenia magazynu, który mieści się na parterze. 4. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem. 5. W przypadku towarów, których przydatność do użytku jest ograniczona czasowo - dostarczone towary muszą mieć termin przydatności co najmniej 1 rok od daty dostawy. 6. Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji, jednak na okres nie krótszy niż gwarancja producenta. W przypadku, gdy w wykazie towaru Zamawiający oznaczył minimalny okres trwania gwarancji producenta Wykonawca zobowiązany jest zaoferować i dostarczać towary, na które producent udziela gwarancji na okres co najmniej jak wskazany w omawianym wykazie przez Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar taki jak poda w ofercie, tj. te same marki i modele z wyjątkiem sytuacji, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę towaru na inny - o nie gorszej jakości i parametrach oraz nie krótszym okresie gwarancji. Przy czym nie może powodować to zmiany ceny. 8. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że jakość dostarczonych towarów jest niewystarczająca lub uległa pogorszeniu Zamawiający ma prawo żądać wymiany towaru na inny co najmniej takiej samej lub wyższej jakości bez prawa Wykonawcy do zwiększenia wynagrodzenia. 9. W obu powyższych przypadkach model i markę nowych towarów podaje Wykonawca oraz występuje pisemnie z wnioskiem o ich akceptację. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć próbkę towaru, lub przedłożyć jego opis, atesty lub informację o gwarancji producenta (potwierdzoną przez producenta lub jego przedstawiciela na terenie Rzeczypospolitej Polskiej). Towary dołączone do oferty mogą zostać odebrane przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Wykonawca dostarczy zamawiany towar bez względu na zamawiane ilości, opakowania zbiorcze oraz minima logistyczne. 11. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy fakturę VAT. W przypadku niedostarczenia faktury VAT wraz z dostawą winna ona być dostarczona Zamawiającemu do 2 dni roboczych od dnia dostawy. 12. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca wymieni towar w ciągu 3 dni od daty złożenia reklamacji. 13. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku. 14. W sytuacjach opisanych w ust. 13 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji typ towaru oraz jego producenta. Zamawiający, w celu weryfikacji jakości towaru, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy udostępnienia próbki towaru lub przedłożenia jego opisu, atestów oraz informacji o gwarancji producenta, potwierdzonej przez producenta lub jego przedstawiciela na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 15. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 16. Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych towarów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. II część zamówienia CPV: 30.12.51.10-5 tonery do drukarek laserowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek użytkowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie, szczegółowo wymienionych w formularzu cenowym - II część zamówienia, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji oraz umowie, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji. Warunki realizacji zamówienia. 1. Termin realizacji: jednorazowa dostawa do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza jedynie w 100% fabrycznie nowe oryginalne tonery, nie dopuszcza zamienników, tonerów regenerowanych. 3. Towar musi być oryginalnie zabezpieczony przez producenta w sposób gwarantujący, iż nie był użyty od momentu wyprodukowania (folie, taśmy, hologramy itp.). Musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący towar oraz jego wydajność (lub pojemność), znak firmowy producenta, typ i model towaru. 15. Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Zamawiającego liczbę wydruków, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprawne tonery w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia reklamacji. Jeżeli w okresie podanej przez Wykonawcę w ofercie wydajności wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenie, głośna praca, itp.) również będą podlegać reklamacji na zasadach opisanych w zdaniu poprzedzającym. W przypadku powtarzania się takich sytuacji, maksymalnie sześciokrotnie w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy oraz obciążenia Wykonawcy karami umownymi przewidzianymi w umowie. Wykonawca będzie zobowiązany również naprawić szkody jakie Zamawiający poniósł na skutek używania wadliwych tonerów. 16. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad dostawy w terminie do 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (zgłoszenia za pośrednictwem e:mail, faksu, pismo doręczona za pośrednictwem operatora pocztowego). 17. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i we własnym zakresie zapewnić dostawę towaru do magazynu Zamawiającego, w tym transport i wniesienie towaru. Koszty dostawy, w tym transportu i wniesienia do magazynu Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanego przez niego towaru. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonej drukarki w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu innej, o nie gorszych parametrach wraz z kompletem materiałów eksploatacyjnych, sterownikami, gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku, wydłużenia okresu gwarancji, miejsca i godzin dostawy towaru. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie Adres: ul. Józefińska 14 30-529 Kraków pok. 012.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie Adres: ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE Projekt Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek użytkowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie, szczegółowo wymienionych w formularzu cenowym - II część zamówienia, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji oraz umowie, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.