eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 wraz z budową zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 213 w miejscowości Wiklino - Gmina Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Słupsk: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 wraz z budową zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 213 w miejscowości Wiklino - Gmina Słupsk
Numer ogłoszenia: 275348 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 wraz z budową zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 213 w miejscowości Wiklino - Gmina Słupsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 wraz z budową zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 213 w miejscowości Wiklino w dwóch etapach: 3.1.1. Etap I obejmuje: 1) budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 do wjazdu na działkę nr 97/2: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,44 km, b) ścinanie drzew piłą mechaniczną - 5 szt., c) przekopanie drzew i krzewów młodszych z bryłą korzeniową - 12 szt., d) roboty ziemne wraz z transportem urobku na odległość do 3 km - 455,20 m3, e) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża - 1 075,20 m2, f) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 117,50 m, g) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z oporem - 201,50 m, h) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 707,40 m, i) ułożenie na zjazdach podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm - 192,60 m2, j) wykonanie na zjazdach i chodniku podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm - 870,90 m2, k) ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru czarnego - 192,60 m2, l) ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego - 497,30 m2, m) wykonanie przepustu z rur karbowanych fi 40 cm na ławie fundamentowej żwirowej wraz z umocnieniem wlotu i wylotu przepustów - 24,00 m, n) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, o) wykonanie studzienki ściekowej średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu wraz z przykanalikiem - 1 szt., p) humusowanie skarp wraz z obsianiem - 895,00 m2, q) ułożenie rury ochronnej dwudzielnej AROT o średnicy 110 00 na kablach teletechnicznych - 82,00 m, r) przestawienie istniejących lamp oświetlenia drogowego - 2 szt., s) przestawienie murka z kamieni narzutowych - 3,40 m3, 2) budowę zatoki autobusowej przy drodze wojewódzkiej nr 213: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,10 km, b) roboty ziemne wraz z transportem urobku na odległość do 3 km - 115,00 m3, c) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża - 313,00 m2, d) ułożenie warstwy mrozoochronnej z pospółki gr. 10 cm - 128,00 m2, e) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 75,00 m, f) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na lawie betonowej z oporem - 68,00 m, g) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z oporem - 8,00 m, h) wykonanie podbudowy z betonu C 16/20 (b-20) bez dylatacji o gr. 22 cm - 114,00 m2, i) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 116,00 m, j) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 10 cm pod chodnik - 182,00 m2, k) ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego - 110,00 m2, l) ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego - 28,00 m2, m) skropienie podbudowy i istniejącej nawierzchni emulsją kationową w ilości 1,0 kg/m2 - 30,00 m2, n) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych AC 16W dl KR3-6 z warstwą wiążącą asfaltową gr. 7 cm - 30,00 m2, o) skropienie warstwy wiążącej emulsją kationową w ilości 0,4 kg/m2 - 30,00 m2, p) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych AC 11S dl KR3-6 z warstwą ścieralną asfaltową gr. 5 cm - 30,00 m2, q) oznakowanie pionowe i poziome, r) zakup i ustawienie wiaty przystankowej typu MERKURY 2005 - 1 kpl 3.1.2. Etap II obejmuje: 1) budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 237/1 od wjazdu na działkę nr 97/2 do wjazdu na działkę nr 180: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,2 km, b) ścinanie drzew piłą mechaniczną - 69 szt., c) oczyszczenie terenu po wykarczowaniu - 69,00 m2, d) roboty ziemne wraz z transportem urobku na odległość do 3 km - 328,00 m3, e) wykonanie i zagęszczenie nasypu z piasku pod chodnik - 95,30 m3, f) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża - 358,30 m2, g) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm na ławie betonowej z oporem - 20,2 m, h) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 348,30 m, i) ułożenie na zjazdach podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm - 28,50 m2, j) wykonanie na zjazdach i chodniku podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm - 289,80 m2, k) ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru czarnego - 28,50 m2, l) ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego - 69,70 m2, m) ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego - 191,60 m2, n) wykonanie ściany oporowej z koszy gabinowych szer. 0,5 m wypełnionych kamieniem - 147,00 m3, o) ustawienie poręczy z rur stalowych śr. 60 cm wzdłuż górnej krawędzi ściany oporowej z gabionów - 153,00 m, p) umocnienie skarpy terenowej płytkami drogowymi ażurowymi typu MEBA 60x40x8 cm - 616,00 m2, q) darniowanie skarp na mur na rąb przy wymiarach płatów 30x30 cm - 88,00 m2, r) ścieki z elementów betonowych - 173 m, s) humusowanie skarp wraz z obsianiem - 99,00 m2, t) ułożenie rury ochronnej dwudzielnej AROT o śr. 110 mm na kablach teletechnicznych - 26,00 m, u) regulacja pionowa włazów kanałowych - 4 szt., v) wydłużenie istniejącej studni kanalizacyjnej z kręgów żelbetowych o śr. 1500 mm - 1,5 m, 3.1.3. Wykonawca, na czas trwania robót, uzgodni i wykona we własnym zakresie projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3.1.4. Ze względu na warunki finansowe Zamawiającego, planuje się wypłatę Wykonawcy za wykonanie etapu I w 2014 roku, zapłata za etap II może nastąpić w 2015 roku. 3.1.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 13.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 13.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 13.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 13.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (odrębne umowy lub zlecenia) w branży drogowej w zakresie budowy dróg z nawierzchni rozbieralnych (kostka betonowa) o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób: 1) osoby pełniącej funkcję kierownika robót drogowych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie roboty budowlane (odrębne umowy lub zlecenia) w branży drogowej w zakresie budowy dróg z nawierzchni rozbieralnych (kostka betonowa) o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 22.3.1. Zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: 1) zaistnienia siły wyższej, 2) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 3) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych a także ich zmiany mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 4) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, 5) konieczności dokonywania zmian w dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, których celem jest przywrócenie do stanu sprzed powstania szkody, 6) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, 7) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego, jeżeli opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji, 8) zmian przedmiotu zamówienia wynikającego z okoliczności które uniemożliwiają należyte wykonanie przedmiotu umowy, 9) zawieszenia i wstrzymania robót, 10) zmianę terminu rozpoczęcia robót w sytuacjach uzasadnionych leżących po stronie Zamawiającego związanych z koniecznością przestrzegania terminów i warunków uzyskania dofinansowania zewnętrznego na realizację danego projektu zgłoszonego do dofinansowania, 22.3.2. Zmiany ryczałtowej ceny brutto realizacji robót budowlanych: 1) na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, 2) w przypadku zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, 3) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a także w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odliczenia z wynagrodzenia umownego wartości robót niewykonanych, a ujętych w ofercie Wykonawcy. 22.3.3. Wynikającym z potrzeby wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. 22.3.4. Zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron. 22.3.5. Zmiany zakresu robót powierzonego podwykonawcom. 22.3.6. Zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w pkt. 7.1.3 SIWZ, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 7.1.3 SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 22.4. W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość dotyczącego jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminaslupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34,76-200 Słupsk, pok. nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34,76-200 Słupsk, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze względu na warunki finansowe Zamawiającego, planuje się wypłatę Wykonawcy za wykonanie etapu I w 2014 roku, zapłata za etap II może nastąpić w 2015 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.