eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi projektowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Warszawa: Usługi projektowe
Numer ogłoszenia: 275256 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia , ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6349389, faks 22 6349638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi projektowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA wykonanie projektu budowlanego remontu Sali Generalskiej wraz z pomieszczeniami przyległymi, usytuowanej w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA wykonanie projektu budowlanego remontu pomieszczeń sanitariatów i pomieszczeń socjalnych w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA wykonanie projektu budowlanego remontu Sali Kinowej usytuowanej w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie, CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA wykonanie projektu budowlanego remontu elewacji Pałacu Pod Czterema Wiatrami przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie, CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA wykonanie projektu budowlanego częściowej wymiany pokrycia dachowego zabytkowego budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA należycie zrealizował co najmniej dwie usługi projektowe dotyczące remontu sal w obiektach zabytkowych wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA należycie zrealizował co najmniej dwie usługi projektowe dotyczące remontu pomieszczeń sanitariatów w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda, CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA należycie zrealizował co najmniej dwie usługi projektowe dotyczące remontu sal w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda, CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA należycie zrealizował co najmniej dwie usługi projektowe dotyczące remontu elewacji w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda, CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA należycie zrealizował co najmniej dwie usługi projektowe dotyczące remontu dachu w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, dysponował co najmniej osobą: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania projektu budowlanego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, niezbędne do wykonywania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania projektu budowlanego w specjalności: - architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niezbędne do wykonywania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania projektu budowlanego w specjalności: - architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,niezbędne do wykonywania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania projektu budowlanego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, niezbędne do wykonania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania projektu budowlanego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, niezbędnej do wykonania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczy usług określonych w III.3.2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) terminu wykonania zamówienia jeżeli jego przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub działania siły wyższej; 2) zmiany przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania przedmiotu umowy do nowych potrzeb Zamawiającego lub wymogów prawa. 2. W przypadku dokonania zmian Umowy, o których mowa powyżej, postanowienia umowy w szczególności dotyczące kar umownych będą miały zastosowanie do nowych terminów. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i uzasadnienie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15, pok.046.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok. 013.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego remontu Sali Generalskiej wraz z pomieszczeniami przyległymi, usytuowanej w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego remontu pomieszczeń sanitariatów i pomieszczeń socjalnych w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego remontu Sali Kinowej usytuowanej w zabytkowym budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego remontu elewacji Pałacu Pod Czterema Wiatrami przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego częściowej wymiany pokrycia dachowego zabytkowego budynku Ministerstwa Zdrowia przy ul. Miodowej 15 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.