Lublin: Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie
Numer ogłoszenia: 275064 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Henryka Sienkiewicza , ul. Kalinowszczyzna 70, 20-201 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7472846, faks 0-81 7472846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp10.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 10 w Lublinie w podziale na 12 zadań: Zadanie nr 1 Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6; Zadanie nr 1A Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6 Zadanie nr 2 Dostawa jaj - kod CPV 03.14.25.00; Zadanie nr 3 Dostawa kiszonek - kod CPV 15.33.10.00-7; Zadanie nr 4 Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych - kod CPV 15.10.00.00-9; Zadanie nr 5 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - kod CPV 15.10.00.00-9; Zadanie nr 6 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3; Zadanie nr 7 Dostawa mrożonek - kod CPV 15.89.60.00-5; Zadanie nr 8 Dostawa owoców cytrusowych - kod CPV 03.32.21.00-3; Zadanie nr 9 Dostawa pieczywa - kod CPV 15.81.10.00-6; Zadanie nr 10 Dostawa owoców i warzyw krajowych - kod CPV 15.30.00.00-1; Zadanie nr 11 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod CPV 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda zmiana stawek podatku VAT uprawnia Wykonawcę do zmiany ceny po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o mającej nastąpić zmianie cen, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu VAT. Strony dopuszczają możliwość obniżenia cen dostarczanych artykułów żywnościowych w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących takim obniżeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lublin.eu/bip/sp10/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Kalinowszczyzna 70, 20-201 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Kalinowszczyzna 70, 20-201 Lublin, sekretariat szkoły, pok. 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa infrastruktury technicznej związanej z zasilaniem w media Domów Studenckich UMCS w Lublinie - węzeł ciepłowniczy do DS. Femina oraz węzeł ciepłowniczy do DS. Babilon
- Dostawa opakowań jednorazowego użytku dla potrzeb Bistro do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- DOSTAWA LEKÓW Z IMPORTU DOCELOWEGO - 28 zadań
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 74 na odcinku od m. Klemensów do m. Płoskie (Projektuj i Buduj)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 2 pakietach- powtórzenie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.