eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bądkowo › Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Bądkowo: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.: Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 274810 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bądkowo , ul. Włocławska 82, 87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 272 41 00, faks 54 272 40 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.: Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.:Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy wykaz pomocy edukacyjnych, wykaz zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa materiałów edukacyjnych: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkoły gimnazjalnej w gminie Bądkowo, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie protokołu odbioru przez uprawnionego pracownika. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla uczniów ze szkoły gimnazjalnej do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Realizacja zajęć pozalekcyjnych: Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2014/2015, max. 2h tygodniowo. Zajęcia będą realizowane na terenie szkoły objętej projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć w szkole, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie. Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkoły, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek:1)W ramach zajęć dodatkowych i kompetencji kluczowych: przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin , systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć (na początku i na końcu realizowanych zajęć), udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, 2)W ramach zajęć ścieżek zajęć edukacyjnych: przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, organizacja spotkania z przedstawicielem lokalnego biznesu (zapewnienie materiałów szkoleniowych), organizacja spotkania z historykiem z Kujawsko-Pomorskiego Stowarzyszenia Kulturalnego (zapewnienie materiałów szkoleniowych), prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia testów postaw przedsiębiorczych (na początku i na końcu realizowanych zajęć),przeprowadzenia ankiet sprawdzających wiedzę uczestników zajęć (na początku i na końcu realizowanych zajęć), udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, 3)W ramach doradztwa edukacyjno-zawodowego: przeprowadzenie grupowych zajęć warsztatów z doradcą edukacyjno-zawodowym zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, przeprowadzenia indywidualnych zajęć spotkań z doradcą edukacyjno-zawodowym zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przygotowania indywidualnych scenariuszy edukacyjno-zawodowych dla każdego uczestnika, udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczyciel. W związku z faktem realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Wykonawca będzie zobowiązany posiadać wpis do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis - zgodnie z art. 18 i n. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Realizacja wyjazdów edukacyjnych: Wycieczki będą realizowane zgodnie z harmonogramem wyjazdów ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do: organizacji grup wyjeżdżających na wycieczki edukacyjne, zapewnienia do każdego wyjazdu kierownika wyjazdu, który odpowiada za koordynację całego przedsięwzięcia, zapewnienie opieki uczniom podczas wyjazdów edukacyjnych, systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (karty wycieczki, dzienniki wyjazdów) według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego, zapewnienia transportu autokarowego; autokary powinny być czyste i sprawne technicznie. a. w przypadku, gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy, z uwagi na zły stan techniczny (kontrola ruchu drogowego przed wyjazdem), Wykonawca w czasie 1 godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar. b. w przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie w ciągu 2 godzin od ujawnienia awarii. c. W przypadku niemożliwości wykonania obowiązku wynikającego z ppkt. a i b na czas usuwania awarii, Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom wycieczki wyżywienia, gdy zajdzie taka potrzeba, zapewnienia posiłków zgodnie z opisem (załącznik nr 3), zapewnienia biletów wstępu do miejsc objętych planem wycieczki, ubezpieczenia uczestników w zakresie NNW, w przypadku zaistnienia w trakcie wycieczki okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować jakiegoś z punktów programu, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji imprezy/świadczenia zastępczego o ekwiwalentnej wartości, udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiot zamówienia, w szczególności karty wycieczki, dziennika wyjazdów, informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. Ponadto Wykonawca ustali z dyrektorem szkoły termin wyjazdu edukacyjnego na 1 miesiąc przed jego realizacją. Przekazanie imiennej listy uczestników wyjazdu nastąpi na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia. Wykonawca na 3 dni robocze przed rozpoczęciem wyjazdu edukacyjnego przedstawi Dyrektorowi szkoły do zatwierdzenia kartę wycieczek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w KBS Aleksandrów Kujawski O/Bądkowo o numerze: 11 9537 0000 0020 0107 2000 0014 z dopiskiem: wadium na świadczenie usług edukacyjnych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku jeżeli wykaże, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 projekty obejmujące usługi edukacyjne wraz z dostawą materiałów edukacyjnych dla szkół o wartości minimum 100000,00 złotych każdy. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na każdy zakres zajęć dydaktycznych wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniu posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, oraz co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z doradztwa zawodowego lub w przypadku ukończenia innego kierunku studiów wyższych ukończenia studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość szkół, w których wykonawca prowadził zajęcia edukacyjne - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy poprzez zmianę wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest w przypadku zagwarantowania towaru równoważnego i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wszelkie zmiany (istotne i nieistotne) niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badkowo.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 6).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.