eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Nisko: Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku
Numer ogłoszenia: 274628 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sandomierska 6A, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 0-15 841-23-13, faks 0-15 841-28-08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.nisko.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, oraz ich ewentualnych zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. Szacunkowa ilość przesyłek pocztowych w okresie trwania umowy wynosi 34 500 szt. z czego około 95% przesyłek stanowią przesyłki rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawią z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U.z 2012 r. poz. 1529) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. Poprzez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: Przesyłki listowe o wadze do 2 000g. (gabaryt A i B), zwykłe ekonomiczne (przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii), polecone ekonomiczne (przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem), zwykłe priorytetowe (przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii), polecone priorytetowe (przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem),polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) (przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) (przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: minimum (wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm), maksimum (żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości: 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm) Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: minimum (jeżeli choć jeden z w wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm). maksimum (suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów długość nie może przekroczyć 600 mm). Paczki pocztowe o wadze do 10 000g. (gabaryt A i B) paczki priorytetowe- paczki rejestrowane najszybszej kategorii Gabaryt A to paczki o wymiarach: minimum (wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm). maksimum (żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm). Gabaryt B to paczki o wymiarach: minimum (jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm). maksimum (suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm). Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm. Ilości przesyłek pocztowych podane w pkt. 3.3 SIWZ oraz w Formularzu cenowym zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu wyliczenia ceny oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zastrzega się, że w przypadku zlecenia usług nieujętych w Formularzu cenowym, podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym dokumencie/cenniku określającym opłaty za usługi pocztowe Wykonawcy, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sandomierskiej 6 a w Nisku. przesyłek przygotowanych do wyekspediowania a następnie (w tym samym dniu) nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek będzie się odbywał pięć razy w tygodniu, od poniedziałku. do piątku w godzinach od 14:30 do 15:00. Wykonawca będzie doręczał przesyłki z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2013 r., poz. 545). Przyjęcie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek (dla przesyłek zwykłych).Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz aby dysponował w każdej gminie powiatu niżańskiego co najmniej jedną stałą placówką pocztową. czynną we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, z tym, że jeżeli przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju. Przesyłki pocztowe zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako jednostka administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego. Przesyłki pocztowe polecone, których adresatem jest Sąd oraz w sytuacji, gdy Zamawiającemu niezbędne jest uzyskanie potwierdzenia nadania, które ma moc dokumentu urzędowego, Wykonawca zobowiązany jest odebrać w tym samym dniu, w którym Zamawiający zgłosi mu taką konieczność oraz nadać w tym samym dniu w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego tj. Poczty Polskiej S.A. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia przesyłki, a otrzymane potwierdzenie niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określenia rodzaju przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczenia nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz informację o opłacie pocztowej. Nie dopuszcza się umieszczania na opakowania przesyłek nazw innych podmiotów niż Zamawiający, za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 20 Ustawy Prawo pocztowe, który nakłada na Operatora obowiązek oznaczenia przyjętej przez niego przesyłki pocztowej informacją potwierdzającą przyjęcie przez niego opłaty za usługę pocztową albo sposób jej uiszczenia oraz umożliwiającą jego identyfikację. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której przesyłki pocztowe wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia lub ich część zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz lub w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć dla przesyłek rejestrowych wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, a dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowania odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. Wykonawca jest odpowiedzialny za przesyłki od momentu przekazania ich przez Zamawiającego Wykonawcy do doręczenia ich właściwemu adresatowi lub do momentu zwrotu Zamawiającemu w przypadku ich niedoręczenia. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wyraża zgodę na stosowanie przez Zamawiającego własnego wzoru druku Potwierdzenie odbioru do przesyłek poleconych nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn.zm). Wykonawca może zastosować regulamin niezbędny do świadczenia usług pocztowych, który nie narusza zasad świadczenia usług określonych w SIWZ. Wykonawca dostarczy regulamin przed zawarciem umowy i będzie on stanowił załącznik do umowy. Szczegółowy zakres świadczenia usług pocztowych, stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ (Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę pocztową w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, i przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Załącznik Nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz aby dysponował w każdej gminie powiatu niżańskiego co najmniej jedną stałą placówką pocztową. czynną we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, z tym, że jeżeli przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa, co wykaże w formularzu. Wykaz narzędzi i wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ- wypełniając wszystkie jego pozycje, w tym również dotyczące informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznika Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznika Nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym Załącznikiem Nr 1 a do SIW). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: a) gdy nastąpi zmiana przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie trwania niniejszej umowy Wykonawca zastosuje odpowiadający podatek VAT, co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki obowiązującego podatku VAT, b) w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień u mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wykonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.nisko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku, 37-400 Nisko, ul. Sandomierska 6 a,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku - Pok. 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.