eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gnojnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Ropczyce: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gnojnica
Numer ogłoszenia: 273848 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gnojnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Gnojnica - sołectw Gnojnica Dolna i Gnojnica Wola. Przewidywana łączna długość głównych sieci kanalizacji sanitarnej do zaprojektowania wynosi około 30 km. Przewidywana łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych do za-projektowania to około 400 budynków. 1.2 Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej z przyłącza-mi w miejscowości Gnojnica i w Ropczycach wzdłuż ul. Rzeszowskiej oraz kanalizacji do miejsca włączenia do zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ronda 650-lecia Ropczyc przy ul. Ogrodniczej. 1.3 Projekt kanalizacji należy opracować w dwóch częściach, objętych oddzielną dokumentacją i pozwoleniem na budowę. Część pierwszą, która obejmować winna sołectwo Gnojnica Dolna z przesłaniem ścieków do projektowanej kanalizacji sanitarnej przy rondzie 650-lecia Ropczyc oraz część drugą obejmującą Gnojnicę Wolę - obszary zaznaczone na załączniku graficznym (zał. Nr 2A do SIWZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Nabycie niezbędnych map ewidencyjnych i zasadniczych, oraz aktualizacja map do celów projektowych numerycznych a także nabycie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów. 2.2. Wykonanie badań geologicznych. 2.3. Przygotowanie kompletnych wniosków i dokumentacji formalno - prawnych obejmujących wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje, uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączenia do sieci energetycznej, kanalizacyjnej, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla działek ewidencyjnych, po których przebiegać będzie trasa projektowanego uzbrojenia, zgody na wejście w teren w celu wykonania robót oraz inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji objętych przedmiotem zamówienia. 2.4. Sporządzenie umów cywilnoprawnych z właścicielami i użytkownikami działek na których projektowana będzie: kanalizacja sanitarna, przykanaliki, przepompownie z zasilaniem energetycznym, drogi dojazdowe i place manewrowe, według stanu prawnego na dzień przekazywania dokumentacji zamawiającemu. 2.5. Dla działek o nieuregulowanym stanie własnościowym/prawnym do umów z ich użytkownikami należy dołączać oświadczenia użytkowników o użytkowaniu działki oraz należy przygotować wykaz tych działek zawierający nr działki, imię i nazwisko użytkownika 2.6. W przypadku braku zgody na podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku zlokalizowanego w terenie o zwartej zabudowie należy przedkładać na bieżąco Zamawiającemu dokumenty potwierdzające rezygnację właściciela budynku z ujęcia projektu przyłącza w opracowywanych w ramach niniejszego zamówienia projektach wraz z podaniem przyczyn. Ponadto Zamawiający na bieżąco winien być informowany o budynkach, których podłączenie spowoduje niewspółmiernie wysokie koszty realizacji i eksploatacji. 2.7. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć w tym sporządzenie kart informacyjnych przedsięwzięcia - w 4 egzemplarzach. 2.8. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji na lokalizację sieci w pasie drogowym dróg publicznych poszczególnych kategorii. 2.9. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2.10. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń wodnoprawnych w tym operatów wodno-prawnych w 3 egzemplarzach. 2.11. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych kanalizacji sanitarnej z przyłączami i innymi niezbędnymi urządzeniami, zgodnie z warunkami technicznymi, normami i wymaganymi uzgodnieniami - w 6 egzemplarzach projekty budowlane, w 4 egzemplarzach projekty wykonawcze. 2.12. Opracowanie dokumentacji kosztorysowych obejmującej kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - po 2 egzemplarze. 2.13. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektowanej kanalizacji sanitarnej - w 4 egzemplarzach. 2.14. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń na budowę. 2.15. Przygotowanie informacji bioz w 2 egzemplarzach. 2.16. Przekazanie Zmawiającemu całości dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej tj. zapisanej na nośniku CD lub DVD w wersji pdf do edytowania przez pakiet programów OFFICE, kosztorysy w programie NORMA w formacie ath lub.xml., mapy do celów projektowych i projektu zagospodarowania w wersji elektronicznej. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszelkie proponowane rozwiązania projektowe. 3.2 Lokalizację projektowanego uzbrojenia terenu wykonawca uzgodni z właścicielami i użytkownikami działek, na których będzie ono projektowane oraz uzyska od nich zgodę na wejście w teren w celu wykonania robót w formie umowy cywilno- prawnej, zawierającej za-łącznik graficzny przedstawiający uzgodnioną lokalizację projektowanego uzbrojenia. 3.3 O ile uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia będzie tego wymagało, oprócz karty informacyjnej przedsięwzięcia wykonawca sporządzi również raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 3.4 Na potrzeby uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych, wykonawca każdorazowo sporządzi niezbędne w tym zakresie operaty wodnoprawne. 3.5 Wykonawca sporządzi zestawienie tabelaryczne projektowanych przyłączy kanalizacyjnych zawierające co najmniej takie informacje, jak: długość, średnice, pompownie i ilości przy-łączy kanalizacyjnych, zakres ilościowy będący siecią, przyłączem oraz doziemnym odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej. O ile będą tego wymagały przyjęte przez wykonawcę rozwiązania projektowe, sporządzi on inwentaryzacje zieleni kolidującej z projektowanym uzbrojeniem i przygotuje stosowne kompletne wnioski o wydanie decyzji na wycinkę tej zieleni. 3.6 Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne warunki, zgody, uzgodnienia branżowe, decyzje itp. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.7 Przed wystąpieniem do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczną wersję projektu budowlanego i wykonawczego. 3.8 Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót odrębnie dla sieci, przyłączy, pompowni, zasilania energetycznego, utwardzenia dróg i placów manewrowych a także odrębnie dla terenu miasta i wsi. 4. Sposób wykonania prac projektowych: 4.1. Projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny, być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 4.2. Projekty budowlane i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462). 4.3. Przygotowanie dokumentów do decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla niniejszego zamówienia. 4.4. Opis przedmiotu zamówienia winien być zgodny z art. 29 i 30 Ustawy PZP. 4.5. Dokumentacja projektowa ma posiadać niezbędne uzgodnienia w tym uzgodnionie w zakresie uzbrojenia terenu w ZUDP w Ropczycach. 4.6. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389). 5. Ogólne warunki techniczne projektowania sieci kanalizacji sanitarnej: 5.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej należy zaprojektować z rur PCV-U litych lub PP, kanalizację ciśnieniową z rur PE. 5.2. Średnice kanałów projektować zgodnie z warunkami technicznymi, obliczeniami i norma-mi dla zapewnienia właściwej przepustowości hydraulicznej i wytrzymałości przewodów. 5.3. Kanały należy lokalizować w nieutwardzonym terenie, a w razie konieczności -wyjątkowo w poboczach jezdni, pod jezdniami lub w terenach z nawierzchnią twardą. 5.4. W razie wystąpienia kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą, należy zaprojektować likwidację kolizji. 5.5 Na skrzyżowaniach ulicy, w miejscach odgałęzień sieci w drogi boczne należy zaprojektować studnie rewizyjne betonowe fi 1,0 lub 1,2 m. 5.6. Studzienki rewizyjne na kanałach projektować na odcinkach prostych w odległościach nieprzekraczających 50 m i przy każdej zmianie kierunku, spadku i przekroju. 5.7. Należy projektować studnie z tworzywa sztucznego PP, PE, PVC, DN 0,4-1,0 m oraz studnie betonowe fi 1,0-1,2 m na sieci w rozstawie 150-250 m. 5.8. Należy przewidzieć lokalizację i zaprojektować punk zlewny ścieków składający się z tacy najazdowej, separatora zanieczyszczeń stałych, kontenera z przewodem do odbioru i pomiaru ilości ścieków, zbiornik uśredniający, kanał odpływowy ścieków. 5.9. Zagłębienie kanałów powinno zapewnić grawitacyjny odpływ ścieków z obiektów kanalizowanych poniżej strefy zamarzania i nie powodować kolizji z innymi urządzeniami. Ustalając zagłębienie kanału i spadek kanału, należy uwzględnić prędkość zapewniającą samooczyszczenie kanału. 5.10. Należy stosować takie rozwiązania, które pozwolą ograniczyć uciążliwości związane z eksploatacją zaprojektowanych systemów kanalizacyjnych. 5.11. Na końcu przewodu tłocznego projektować studnie rozprężne. Przykrycie przewodów kanalizacyjnych tłocznych i posadowienie przyjmować jak dla przewodów wodociągowych. Do budowy przewodów tłocznych stosować rury PE do kanalizacji ciśnieniowej. 6. Ogólne warunki techniczne projektowania urządzeń kanalizacyjnych- przepompownie ścieków: 6.1 Przepompownie w zakresie hydrauliki, gabarytów obiektu i lokalizacji projektować zgodnie z warunkami technicznymi w pobliżu sieci energetycznych na działkach mających dojazd z dróg publicznych. Teren wokół przepompowni winien być ogrodzony, oraz w razie potrzeby posiadać utwardzony dojazd i plac manewrowy. 6.2 Średnica przepompowni musi zapewnić możliwość swobodnego montażu pomp oraz wyposażenia wewnętrznego. 6.3 Przepompownie projektować jako studnie podziemne z polimerobetonu, z włazem do pompowni wyniesionym ponad teren do wysokości 0,5 m (w przypadku lokalizacji pod ciągiem komunikacyjnym projektować pompownie przystosowane do ruchu pojazdów, z włazem przystosowanym do montażu w jezdni drogi). 6.4 W projekcie przepompowni uwzględnić monitoring z zastosowaniem radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych, umożliwiający realizację funkcji sterowania pracą przepompowni ścieków. 6.5 Układ sterowniczy przepompowni projektować tak, aby był zainstalowany w skrzynce sterowniczej obok przepompowni. Praca pomp sterowana ma być w trybie automatycznym naprzemiennie. Praca pomp ma być załączana po osiągnięciu zwierciadło ścieków poziomu maksymalnego i wyłączana przy poziomie minimalnym. Stan awaryjny pracy przepompowni ma uruchamiać moduł alarmowy skrzynki sterowniczej. 6.6 Projektować przepompownie standardowo wyposażone w dwie pompy. Wszystkie elementy metalowe projektować w wykonaniu nierdzewnym. Dobór urządzeń typ i producenta należy uzgodnić z użytkownikiem istniejącej kanalizacji sanitarnej. 7. Dodatkowe informacje: 7.1 Teren objęty zamówieniem w części obejmującej miasto Ropczyce jest objęty częściowo przygotowywanym obecnie Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, po-zostały obszar i cała miejscowość Gnojnica nie jest objęta aktualnym Miejscowym Planem Za-gospodarowania Przestrzennego. 7.2 Teren miejscowości Gnojnica oraz Ropczyc nie leży na terenie Parku Krajobrazowego i jego otuliny ani Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. 7.3 W ramach zamówienia nie będzie konieczności przekraczania dróg krajowych ani wojewódzkich projektowanym uzbrojeniem. 7.4 Zamawiający w 2014r. przewiduje zapłatę wynagrodzenia do wysokości 50 tys. zł. 7.5 Nie przewiduje się składania ofert częściowych. 7.6 Nie dopuszcza się przedstawiania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku bankowego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami, które wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwie osoby posiadające: a/ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b/ doświadczenie w realizacji zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem t.j. opracowały należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jeden projekt sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych ust. 2 rozdziału XI SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. nr 10, tel (17) 2210567 w godzinach od 9-14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. nr 208 ( sekretariat II p)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.