eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Koronowo: Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz
Numer ogłoszenia: 273652 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222196 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2015 kursu przyuczającego do zawodu malarza w ramach Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie:  Kursu malarz-szpachlarz - Usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu  będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 8 skazanych, - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 15 pażdziernika 2015 r. - Zajęcia teoretyczne i praktyczne  szkolenia realizowane będą w Zakładzie Karnym w Koronowie w godz. 8.30 - 17.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do zajęć praktycznych wynosi 80m2,(farba emulsyjna,gipsowanie,szpachlowanie farba olejna -drzwi). - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs będzie trwał 80 godzin dydaktycznych i będzie składał się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (60 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP,materiałoznawstwa, rysunku zawodowego, technologii z elementami maszynoznawstwa; zajęcia praktyczne -nabycie umiejętności malarsko - szpachlarskich, przeprowadzi wymagane badania lekarskie spełniające wymagania badań zawodowych na malarza uprawniające kursantów (także 1 osoby rezerwowej) do uczestnictwa w kursie. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego oraz ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, ) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty,podręczniki,zeszyty,długopisy,itp.) . - Kurs powinien zakończyć się egzaminem sprawdzającym wiedzę oraz wydaniem zaświadczeń zgodnych z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014, poz. 622). - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. Wykonawca umożliwi nowemu uczestnikowi uzupełnienie braków szkolenia. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: a) dokumenty z których wynika, że osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, b) program nauczania zawierający co najmniej: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji kursu; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób sprawdzania efektów kursu. c) szczegółowy harmonogram zajęć - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) a) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia zgodnych z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014, poz. 622) tj. dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenia listy obecności uczestników, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; b) przekazania protokołu z testu wiedzy; protokołu odbioru usługi. c) przekazania rejestru zaświadczeń wydanych przez przedstawiciela Wykonawcy uczestnikom szkolenia lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń Wielozawodowych DELTA, ul. Kilińskiego, 27-400 Ostrowiec Świętokszyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4915,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4915,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.