Warszawa: Codzienny, całodobowy monitoring mediów dla Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 273548 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienny, całodobowy monitoring mediów dla Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest codzienny, całodobowy monitoring mediów drukowanych i elektronicznych (radio, telewizja, internet) prowadzony w oparciu o wskazane grupy haseł dla Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta RP, który został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. 5.2 Zakres usług: 1. Wyszukiwanie przekazów medialnych zgodnie z ustalonymi grupami haseł w wydawnictwach prasowych i mediach elektronicznych ukazujących się w Polsce, których listę zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Stworzenie elektronicznej bazy danych wyszukanych przekazów medialnych oraz umieszczenie tej bazy danych na serwerze Wykonawcy. 3. Stworzenie systemu wyszukiwania przekazów umieszczonych w bazie i umożliwienie Zamawiającemu korzystania z nich przez internet z możliwością zarejestrowania wyników wyszukiwania na dowolnym nośniku, na potrzeby Zamawiającego. 4. Udostępnianie wyników monitoringu w przejrzystym układzie graficznym. składającym się co najmniej z następujących parametrów: tytuł publikacji, nazwa medium, data publikacji, numer strony, autor, monitorowane hasło, typ publikacji (artykuł, notatka, wzmianka lub inne uzgodnione z Zamawiającym), nacechowanie publikacji (negatywne, pozytywne, neutralne) oraz (o ile to możliwe) dołączenia całych lub fragmentów materiałów prasowych zarówno w oryginale jak i przetworzonych na tekst. 5. Uaktualnienia i udostępnienia Zamawiającemu wyników wyszukiwania w przypadku: a) dzienników ogólnopolskich wraz z regionalnymi mutacjami, dzienników regionalnych, portali internetowych, audycji radiowych i telewizyjnych - codziennie od godziny 6.00, z tym że wszystkie informacje z danego dnia muszą być dostępne w bazie do godziny 9.00 tego dnia; b) tygodników, dwutygodników, miesięczników, kwartalników, prasy regionalnej oraz tytułów ukazujących się w sposób nieregularny - w dniu ukazywania się do godziny 9.00; c) materiałów z monitorowanych audycji radiowych i telewizyjnych oraz z monitorowanych portali internetowych - w ciągu maksymalnie dwóch (2) godzin od emisji w wersji elektronicznej przez platformę internetową; wynik monitoringu portali internetowych przedstawiony będzie jako link do strony www, gdzie znajduje się dana informacja oraz skanu w plik (PDF, JPG lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego). 6. Wykonawca zobowiązany będzie, w przypadku zwiększenia liczby lub modyfikacji listy haseł przez Zamawiającego, do dokonania modyfikacji bezpłatnie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia i archiwizowania elektronicznej bazy danych wyszukanych przekazów medialnych oraz umieszczenia tej bazy danych na swoim serwerze w postaci dostępnej dla Zamawiającego przez internet lub zarejestrowanej na dowolnym nośniku. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia na potrzeby Zamawiającego systemu wyszukiwania przekazów znajdujących się w bazie według kryteriów w postaci: zagadnienie, hasło (również przy zastosowaniu znaków logicznych i albo lub oraz znaków globalnych), data, autor, źródło, określone medium. 9. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu całodobowy dostęp do bazy wyszukanych przekazów medialnych z dowolnego komputera po zalogowaniu. 10. Wykonawca udostępni liczbę kont dostępowych do platformy zgodną z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Liczba kont będzie mogła być dowolnie zwiększana lub zmniejszana przez Zamawiającego w trakcie trwania zamówienia. Zwiększenie liczby kont dostępowych nie powoduje konieczności aneksowania umowy. 11. Na platformie udostępniane będą wyniki monitoringu ze wszystkich mediów: prasy, radia, telewizji oraz Internetu. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do rozsyłania codziennie do godziny 9.00, na podane przez Zamawiającego konta poczty elektronicznej, Biuletynu e-mail z bezpośrednim dostępem do treści z danego dnia. Dostęp do treści archiwum będzie możliwy po zalogowaniu przy założeniu, że zalogowanie będzie możliwe przy użyciu osobnego hasła do treści z bieżącego dnia i osobnego do materiałów archiwalnych. Wykonawca umożliwi dostęp zarówno do materiałów oryginalnych (wycinki prasowe) jak i przetworzonych na tekst i zapewni opcję wydruku materiału w formacie A4 bez względu na rozmiar materiału oryginalnego (PDF). Udostępnianie całych oraz fragmentów materiałów prasowych zarówno w oryginale jak i przetworzonych na tekst nie może prowadzić do naruszenia praw osób trzecich. Odpowiedzialność za ewentualne roszczenia osób trzecich związane z ochrona praw autorskich w pełni ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) umożliwienia uzyskania natychmiastowego dostępu do wszystkich zgromadzonych materiałów prasowych, audiowizualnych oraz internetowych; b) świadczenia usług wyszukiwania i archiwizowania na własnym serwerze artykułów i informacji na potrzeby Zamawiającego; c) prowadzenia szczegółowych statystyk i raportów dotyczących monitorowanych publikacji; d) zachowania tajemnicy w zakresie jakości i rodzaju gromadzonych informacji oraz poszczególnych użytkowników bazy wyszukanych materiałów; e) umożliwienia przeniesienia Zamawiającemu na własny nośnik i na własny koszt całej bazy zgromadzonych przekazów medialnych w każdej chwili, na żądanie Zamawiającego. 14. Wykonawca oświadcza, że ma możliwość korzystania zgodnie z prawem, z mających cechy utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.) materiałów wyselekcjonowanych w całości lub w znacznej części podczas przeprowadzanego monitoringu w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do przekazania Zamawiającemu kodu dostępu do serwisu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej usługi monitoringu mediów o wartości co najmniej 300.000 zł. brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaproponowaną przez Wykonawcę listę przeszukiwanych mediów opartą na minimalnych wymaganiach podanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: - dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - dokumentów dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.