eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku - etap II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Rudnik: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku - etap II.
Numer ogłoszenia: 27330 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Zakres rzeczowy zadania określonego w pkt.3.1 obejmuje między innymi wykonanie : 3.2.1 Prac demontażowych i rozbiórkowych w części istniejącej:- demontaż stolarki drzwiowej, 3.2.2 Robót budowlano -konstrukcyjnych w części istniejącej:- ocieplenie dachu - wykonanie okładzin z płyt g-k, - wydzielenia biura na poddaszu - wznoszenie ścian działowych z bloczków gazobetonowych wraz z tynkowaniem,- montaż stolarki drzwiowej,- montaż balustrad schodowych,- malowanie szatni, klatki schodowej i poddasza,- uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z malowaniem 3.2.3 Robót budowlano - konstrukcyjnych w części projektowanej:- ocieplenie dachu wieży z wykonaniem okładzin z płyt g-k,- ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wypraw zgodnie z rysunkami i kolorystyką - elewacji (bez ryzalitów),- wykonanie podbitki,- montaż nawiewu kanału,- wykonanie opaski żwirowej,- wykonanie posadzki na poddaszu 3.2.4 Prac instalacyjnych a) Instalacja elektryczna:- dostosowanie instalacji elektrycznej do nowego układu pomieszczeń poddasza części istniejącej, - przedłużenie przewodu pilota sterującego wyciągiem,- montaż oświetlenia zewnętrznego, - podłączenie nawiewu kanału b) Instalacja sanitarna:- montaż nawiewu kanału (wentylator), 3.2.5 Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej (tj. w projekcie budowlano -wykonawczym w zakresie część architektoniczno - konstrukcyjnej, części elektrycznej),) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia. Dokumentację projektową należy odczytywać wyłącznie do zakresu rzeczowego o którym mowa w 3.2.1-3.2.4.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Rozebranie biegów schodowych, ścianek działowych, posadzek i wykładzin z płytek, demontaż armatury i rurociągów, przebicie otworów, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. Wznoszenie ścian działowych z cegieł, bloczków gazobetonowych, luksferów, tynki wewnętrzne i zewnętrzne, malowanie ścian i sufitów, okładziny z płytek ceramicznych. Deskowanie , zbrojenie, betonowanie biegów schodowych. Montaż stolarni drzwiowej i okiennej, zamurowywanie otworów Montaż instalacji wod-kan, montaż armatury sanitarnej. Montaż poręczy schodowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • co najmniej 1 osobą , która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. . Spełnienie ww warunku zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów o którym mowa w rozdz. VI pkt.6.1.2 i 6.1.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony i podpisany (formularz ofertowy) wypełniony według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, -Pełnomocnictwo w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. -Zobowiązanie w oryginale i pozostałe dokumenty określone w pkt 6.3.8 SIWZ, przypadku gdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów. -wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony w oparciu o podany przez Zamawiającego przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia a) Jeżeli wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe , które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym , a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj dokumentacji projektowej) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w § 2 ust. 3 - 3.1 i ust.4 - 4.2 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzających przyjęcie wniosku. b) rezygnacja z wykonania części robót, 4. Zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 5. Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu. 6. Zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania 7. Pozostałe zmiany Pozostałe zmiany nieistotne nie wymagające wprowadzenia aneksu do umów w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a)zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistych omyłek, b) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia, c)zmiana kolejności realizacji terminów i poszczególnych etapów prac

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1,47-411 Rudnik, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, sekretariat - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.