eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Krotoszyn: Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..
Numer ogłoszenia: 273283 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250135 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim. Realizacja ofert doskonalenia polegać ma w szczególności na przeprowadzeniu wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych dla nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach 20 tematów spośród katalogu 24 ofert, określonych przez ORE. Wykłady, warsztaty oraz konsultacje obejmować będą następującą tematykę: Zadanie 1 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 29 Terminy realizacji wykładów i warsztatów 22, 23.01.2014 r. (I tura) 27, 28.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Jak motywować ucznia do nauki przyczyny braku motywacji, jak sobie z nimi radzić (3h)Jak wspierać i motywować dziecko do nauki w środowisku domowym pozyskanie wiedzy i umiejętności przydatnej do prowadzenia rozmów, spotkań oraz zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców (3h)Warsztaty: 15 godz. Techniki uczenia się.Co angażuje uczniów w pracę na lekcji Jakich technik można używać, aby zaangażować uczniów do efektywnej pracy na lekcji Jak zaplanować lekcję z wykorzystaniem ww. technik Jak stworzyć w klasie atmosferę wzmacniającą poczucie wartości uczniówJak zachęcać uczniów do samodzielności i odpowiedzialności za własną naukęZastosowanie w klasie wybranych technik uczenia, które będą: sprzyjały tworzeniu atmosfery i warunków wzmacniających poczucie własnej wartości ucznia, stymulowały wzrost zaangażowania i samodzielności zachęcały do współdziałania w grupie oraz świadomego reagowania na zmieniające się okoliczności,mobilizowały uczniów do przyjęcia na siebie odpowiedzialności za proces uczenia się (5h)Motywowanie uczniów do pracy. Stosowanie metod aktywizujących. (5h) Indywidualizacja pracy ucznia zdolnego, z trudnościami szkolnymi oraz z niepełnosprawnością intelektualną praktyczne zastosowanie. Dostosowanie wymagań do potrzeb i możliwości w uczniów. Motywowanie ich do nauki. (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 2 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 7 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 34 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 17, 22.01.2014 r. (I tura) 17, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz. Jak motywować ucznia nadpobudliwego ruchowo, z FAS oraz agresywnego do nauki przyczyny barku motywacji, jak sobie z nimi radzić Jak integrować dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasie Podnoszenie aktywności uczniów w życiu szkoły. Jak nauczyć dzieci przestrzegania norm społecznych w szkole Jak rozmawiać z rodzicami, żeby przenieść proces motywowania uczniów, przestrzegania norm społecznych do pracy w domu.Warsztaty: 15 godz.Techniki uczenia się.Jak zaangażować uczniów w pracę na lekcji Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik uczenia się oraz metod aktywizujących.Zwiększenie kompetencji nauczyciela i uczniów (również u. z zaburzonym, agresywnym zachowaniem oraz ze SPE) w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących.Jak stworzyć w klasie atmosferę wzmacniającą poczucie wartości uczniówTechniki uczenia się. Zastosowanie w klasie wybranych technik: Jak zaplanować lekcję z wykorzystaniem technik angażujących uczniówCo sprzyja tworzeniu atmosfery i warunków wzmacniających poczucie własnej wartości ucznia. Stymulowanie oraz wzrost zaangażowania uczniów w życie szkołymobilizowanie uczniów do przyjęcia na siebie odpowiedzialności za proces uczenia się.Motywowanie uczniów do pracy. Stosowanie metod aktywizujących. wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstusukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwójIndywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, FAS oraz zachowaniem agresywnym, nadpobudliwością psychoruchową praktyczne zastosowanie. Dostosowanie wymagań do potrzeb i możliwości danego ucznia. doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów.doskonalenie przez nauczycieli umiejętności stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych.Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 3Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej w Rozdrażewie Liczba nauczycieli: 29Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 13, 14.01.2014 r. (I tura)24, 25.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Mechanizmy uczenia się, funkcjonowanie mózgu jak przyswaja wiadomości,nabycie umiejętności wstępnej diagnozy (czy uczeń jest wzrokowcem, słuchowcem itp.) (3h)Etapy rozwoju dziecka dostosowanie technik uczenia do wieku i możliwości rozwojowych ucznia (3h)Warsztaty: 15 godz. Jak zmotywować dziecko do nauki (we współpracy z rodzicami) (5h)Metody i techniki uczenia się (5h)Jak efektywnie przekazywać wiedzę uczniom (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 4 Techniki uczenia się i metody motywujące do naukiOdbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 3im. K. Makuszyńskiego w Koźminie Wlkp.Liczba nauczycieli: 23 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 15, 16.01.2014 r. (I tura)24, 25.02.2014 r. (II tura)SORE: Joanna Rogowska Sroka Wykłady: 6 godz. Techniki uczenia się przegląd technik. (3h)Metody motywujące ucznia do pracy, nauki przegląd metod. (3h)Warsztaty: 15 godz. Trening twórczego myślenia. (2h)Techniki uczenia się w praktyce. (4h)Motywowanie uczniów do pracy, nauki w praktyce dla nauczycieli klas I III oraz IV VI. (4h)Opracowanie szkolnego katalogu sposobów motywowania uczniów do pracy, nauki dostosowanego do potrzeb i specyfiki szkoły. (2h)Jak nauczyciel może pomóc rodzicom motywować dziecko do nauki wskazówki do przeprowadzenia spotkania z rodzicami poświęconego ww tematyce (praktyczne redagowanie komunikatów, praca w małych grupach, odgrywanie scenek z rozmów z różnymi trudnymi rodzicami np. rodzicem opornym na zmianę, milczącym, roszczeniowym, bezkrytycznym wobec siebie i postępowania dziecka). (3h)Konsultacje grupowe: 6 godz.Terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 5 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Odbiorcy nauczyciele Gimnazjum w Benicach Liczba nauczycieli: 12 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 02,03.01.2014 r. (I tura)27, 28.02.2014 r. (II tura)SORE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz.Czynniki motywujące uczniów do nauki (3h)Jak uczy się mózg procesy poznawcze, neurodydaktyka, techniki uczenia się (3h)Warsztaty: 15 godz. Style uczenia się, inteligencje wielorakie, nowoczesne techniki uczenia się jak wykorzystać je praktycznie podczas różnych lekcji (5h)Opracowanie i wdrożenie systemu motywowania uczniów do nauki jak spowodować by uczeń przejął odpowiedzialność za proces uczenia się oraz jak wpłynąć na rodziców, by motywowali swoje dzieci do nauki (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 6Rodzice są partnerami szkoły Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 1 im. Powstańców Wlkp. w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 30 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 15, 16.01.2014 r. (I tura)19, 20.02.2014 r. (II tura) SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Jak rozmawiać z Rodzicem Podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. Poznanie różnych form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami. (3h)Promocja szkoły poznanie różnych form promowania szkoły (osiągnięć, sukcesów) wewnątrz szkoły oraz w środowisku lokalnym. Poznanie przez pracowników szkoły informacji na temat potrzeb środowiska w zakresie proponowanej oferty edukacyjnej. Co rodzica zachęca do szkoły Co zrobić, aby szkoła była atrakcyjna dla ucznia i rodzica Jak wzbogacić jej ofertę Analiza aktualnej sytuacji szkoły. (3h)Warsztaty: 15 godz.Diagnoza potrzeb rodzica poznanie narzędzi, metod. Jak pozyskać rodziców do współpracy. Motywowanie rodzica do kontaktu ze szkołą. Prowadzenie spotkań z rodzicami, spotkań integracyjnych (wykorzystanie wiedzy zaprezentowanej na wykładzie w praktyce). (5h)Jak wykorzystać zasoby szkoły do jej promocji (wykorzystanie wiedzy zaprezentowanej na wykładzie w praktyce). Promowanie wartości edukacji. Opracowanie planu promowania edukacji we współpracy z rodzicami oraz lokalnymi instytucjami. (5h)Stworzenie oferty placówki lub jej wzbogacenie. Wypracowanie gotowych form promocji. Przygotowanie graficznych opracowań promocji placówki. (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 7Rodzice są partnerami szkoły Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Lutogniewie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 07, 08.01.2014 r. (I tura) 26, 27.02.2014 r. od godz. 14:00 (II tura)SORE: Joanna RogowskaSroka Komunikacja interpersonalna proces komunikacji, rodzaje komunikacji, kanały komunikacji, konstruktywne informacje zwrotne, warunki dobrej rozmowy z rodzicem aranżacja przestrzeni, komunikaty typu ty i typu ja, odzwierciedlanie, parafrazowanie, niespójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym, itp. (3h)Diagnoza potrzeb rodziców:metody, narzędzia badawcze,jak przełamać strach rodziców przed kontaktem z nauczycielem (3h)Warsztaty: 15 godz. Stres radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi w życiu nauczyciela np. rodzic agresywny, roszczeniowy, rodzic pod wpływem alkoholu na wywiadówce, rodzic z pretensjami, że dziecko zostało niesprawiedliwie potraktowane np. zła ocena nagana (5h) Jak rozmawiać z rodzicem, którego dziecko mówi, że rodzic broniący dziecka, niedopuszczający racji nauczyciela do głosu wykorzystanie wiedzy wprowadzonej na wykładzie w praktyce. Jak stworzyć warunki dobrej rozmowy, w czyjej obecności rozmawiać Aspekt prawny w jakich sytuacjach nauczyciel musi podjąć działanie prawne (4h) Asertywność jak być asertywnym w kontakcie z rodzicem (3h)Rada Rodziców jak nawiązać efektywne relacje z członkami RR (3h) Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 8Rodzice są partnerami szkołyOdbiorcy nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 33 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 15,16.01.2014 r. (I tura)19, 20.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Komunikacja interpersonalna proces komunikacji, rodzaje komunikacji, kanały komunikacji, konstruktywne informacje zwrotne, warunki dobrej rozmowy z rodzicem aranżacja przestrzeni, komunikaty typu ty i typu ja, odzwierciedlanie, parafrazowanie, niespójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym, itp. Diagnoza potrzeb rodziców:metody, narzędzia badawcze,jak przełamać opór rodziców przed kontaktem z nauczycielem Warsztaty: 15 godz. Stres radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi w życiu nauczyciela np. rodzic agresywny, roszczeniowy, rodzic pod wpływem alkoholu na wywiadówce, rodzic z pretensjami, że dziecko zostało niesprawiedliwie potraktowane np. zła ocena nagana. Jak rozmawiać z trudny rodzicem (rodzic broniący dziecka, niedopuszczający racji nauczyciela do głosu) wykorzystanie wiedzy wprowadzonej na wykładzie w praktyce. Jak stworzyć warunki dobrej rozmowy, w czyjej obecności rozmawiać Aspekt prawny w jakich sytuacjach nauczyciel musi podjąć działanie wynikające z obowiązków usankcjonowanych prawem Asertywność jak być asertywnym w kontakcie z rodzicemRada Rodziców jak nawiązać efektywne relacje z członkami RR Konsultacje grupowe: 6 godz.Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 9Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrznąOdbiorcy nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji po co jest Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagaństawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówceoceny(3h)Procedura prowadzenia ewaluacji opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacjiwewnętrznej.(3h)Warsztaty:15 odz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami komunikacja, formy. Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 10 Nauczyciel 45+ Odbiorca nauczyciele Przedszkola nr 1 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 11Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 08, 09.01.2014 r. (I tura)21, 22.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Pozyskanie oraz wzbogacenie kompetencji w zakresie pracy z komputerem, programami użytkowymi, zastosowanie nowoczesnych technologii w procesie dydaktyczno wychowawczym. Wykorzystanie zasobów portali internetowych dla nauczycieli. (3h)Rozwój osobisty nauczyciela w kontekście siły i odporności psychicznej, wypalenia zawodowego oraz regeneracji zasobów psychofizycznych. (3h)Warsztaty: 15 godz.Poruszanie się w systemie Windows. Operacje na plikach i folderach. Edytor tekstu WORD. Tabele tworzenie, usuwanie, edytowanie. Internet wyszukiwanie informacji. Podstawy Excela. (5h)Umiejętność pracy w sieci Internet w zakresie posługiwania się pocztą elektroniczną. Przeglądanie i wyszukiwanie informacji na stronach WWW projekty, konkursy, itp. Tworzenie pomocy do pracy dydaktycznej. Uaktualnianie strony internetowej placówki. Jak wykorzystać komputer w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym (5h)Trening wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres. Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Komunikacja interpersonalna. Asertywność. (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 11 Nauczyciel 45+Odbiorcy nauczyciele III Liceum Ogólnokształcącego w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 25Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 22, 23.01.2014 r. (I tura)25, 26.02.2013 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz. wypalenie zawodowe: symptomy, sposoby radzenia sobiezagadnienia prawne dotyczące zdrowia nauczycieli uprawnieniaskuteczne sposoby komunikacji (6h)Warsztaty: 15 godz. sposoby radzenia sobie ze stresem, ze zmianą, nadążanie za nowościami, wzmocnienie kondycji psychofizycznej (5h)skuteczna komunikacja interpersonalna, poprawa relacji w zespole, współpraca, umiejętność budowania komunikatów, budowanie autorytetu nauczyciela (5h)efektywne zarządzanie czasem (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 12Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Odbiorcy nauczyciele II Liceum Ogólnokształcącegoim. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 36Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 08, 09.01.2014 r. (I tura)25, 26.02.2014 r., (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz. Komunikacja interpersonalna proces komunikacji, rodzaje komunikacji, kanały komunikacji, konstruktywne informacje zwrotne, warunki dobrej rozmowyNabywanie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia zespołu, określanie ról jego członków, monitorowanie pracy zespołu, podział zadań, wypracowanie zasad powoływania zespołów zadaniowych.Warsztaty: 15 godz.Nabieranie i doskonalenie kompetencji interpersonalnych: umiejętności komunikacyjne, asertywność, udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej formułowanie komunikatu typu ja,umiejętność aktywnego słuchania,poznanie przez uczestników swoich silnych i słabych stron w zakresie umiejętności kontaktowania się z innymi. Kształtowanie pozytywnych i bezpiecznych relacji wśród nauczycieli:praca modelem analizy transakcyjnej (ja ok ty ok),integracja członków zespołu,twórcze rozwiązywanie problemów konflikt jako motor rozwoju,rozwiązywanie konfliktów personalnych.Organizacja współpracy nauczycieli:radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów,zarządzanie stresem prezentacje i wystąpienia publiczne (w ramach zarządzania stresem)opracowanie realizacja programu integrującego uczycieli.Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 13Ocenianie kształtujące Odbiorcy nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz. Ocenianie kształtujące SUS czym jest, na czym polegaPrzygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie nla ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.Konsultacje: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 14 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura)17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwentajak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 15Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjnyOdbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej w Borzęciczkach Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 08,09.01.2014 r. (I tura) 19, 20.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Jak motywować dziecko do nauki (we współpracy z rodzicami) (3h)Indywidualizacja procesu nauczania, dostosowanie wymagań oraz metod i technik uczenia do psychofizycznych możliwości ucznia (3h)Warsztaty: 15 godz.Jak efektywnie przekazywać wiedzę (5h)Metody i techniki uczenia się (5h)Metoda projektu (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Zadanie 16Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej w Sulmierzycach Liczba nauczycieli: 27 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 15, 16.01.2014 r. (I tura)26, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Czynniki motywujące ucznia w procesie edukacyjnym (3h)Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów, indywidualizowanie strategii uczenia się, stosowanie skutecznych rozwiązań metodycznych (3h)Warsztaty: 15 godz. Jak zmotywować dziecko do nauki (5h)Metody i techniki uczenia się (5h)Jak efektywnie przekazywać wiedzę (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 17Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjnyOdbiorcy nauczyciele Gimnazjum w Kobylinie Liczba nauczycieli: 30 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 15, 16.01.2014 r. (I tura)18, 19.02.2014 r. (II tura)SOE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz. jak wykorzystać wiedzę z analizy wyników egzaminów zewnętrznych do poprawy jakości kształcenia (3h)jak zmobilizować rodziców, by kontrolowali, wzmacniali i motywowali swoje dzieci do nauki, by osiągali efekty kształcenia zgodne z ich możliwościami, wiedza na temat procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów, czynniki motywujące uczniów do nauki (3h)Warsztaty: 15 godz. jak praktycznie realizować indywidualizację nauczania w dużej i zróżnicowanej grupie (konkretne rozwiązania), jak zachęcić uczniów do nauki, udziału w zajęciach dydaktyczno wyrównawczych, jak uświadomić uczniom ważność uczenia się (10h)innowacyjne metody pracy z uczniami z uwzględnieniem zespołów przedmiotowych (humanistyczne, przyrodniczo matematyczne), nabycie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i rodziców na rzecz wspierania rozwoju ucznia (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 18Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowejOdbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna RogowskaSroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej. Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h)Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz.Terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 19Postawy uczniowskie. Jak je kształtować Odbiorcy nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 4 im. Wojska Polskiego w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 41 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 13, 14.01.2014 r. (I tura)18, 19.02. od godz. 14:00 (II tura) SORE: Joanna RogowskaSroka Wykłady: 6 godz. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować (2h)Komunikacja interpersonalna proces komunikacji, rodzaje komunikacji, kanały komunikacji, konstruktywne informacje zwrotne, warunki dobrej rozmowy z rodzicem aranżacja przestrzeni, komunikaty typu ty i typu ja, odzwierciedlanie, parafrazowanie, niespójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym, itp. (2h)Nauczyciel wobec trudnych zachowań ucznia procedury przykładowego postępowania i aspekt prawny skutecznej interwencji. (2h)Warsztaty: 15 godz. Umiejętność komunikacji interpersonalnej wykorzystanie wiedzy teoretycznej w praktyce (3h)Nauczyciel wobec trudnych zachowań ucznia np. uczeń agresywny słownie, fizycznie, niewykonujący poleceń nauczyciela, łamiący normy szkolne, wychodzący z klasy bez zgodny nauczyciela, nie notujący na lekcji wypracowanie procedur postępowania wobec ucznia i rodzica dostosowanych do potrzeb i specyfiki szkoły (7h)Jak współpracować z rodzicami uczniów sprawiających trudności wychowawcze w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie ich postaw ćwiczenia praktyczne rozmowy z rodzicami, redagowanie prawidłowych i efektywnych komunikatów, reagowanie w sytuacjach, gdy rodzic nie dopuszcza do wiadomości, że dziecko może łamać zasady szkole uporczywie broni dziecka (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 20Szkoła promuje wartość edukacji odbiorcy nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowomedialna szkoł planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h) Konsultacje grupowe: 6 godz. Zmawiający przyjmuje iż jednostką czasową jest godzina zegarowa 60 minut.Formy doskonalenia: wykłady (6 godz.), warsztaty (15 godz.), konsultacje grupowe (6 godz.)Terminy realizacji poszczególnych form doskonalenia zgodnie z harmonogramem określonym w powyższym pkt. 1: I tura : wykłady (6 godz.), warsztaty (5 godz.) styczeń 2014 r. w ramach każdej z ofert doskonaleniaII tura : warsztaty (10 godz.luty 2014r. w ramach każdej z ofert doskonaleniakonsultacje grupowe marzec kwiecień 2014 r. (6 godz.) w ramach każdej z ofert doskonalenia . Harmonogram konsultacji grupowych zostanie przekazany wykonawcy w terminie do 28 lutego 2014 r.Etapy realizacji zamówienia: Przygotowanie do przeprowadzeniaszkoleń:Przygotowanieszczegółowych scenariuszy (dot. wykładów i warsztatów) leży po stronie WykonawcyScenariusze mają zostać opracowane zgodnie z opisem każdej z 20 ofert doskonalenia ujętych w zamówieniu wziąwszy pod uwagę oczekiwania odbiorców, którymi są nauczyciele odpowiednio przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych. Z uwagi na ograniczoną ilośc znaków pozostałe informacje znajdują się w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3618,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Techniki uczenia sie i metody motywujące do nauki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3618,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Ziobrowka Smolec, ul. Gruszkowa 13, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2562,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2562,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3618,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTED Sztuka Edukacji Robert Olender, ul. Sosnowa 3, 86-011 Tryszczyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2835,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Nauczyciel 45 plus

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Nauczyciel 45 plus

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Ziobrowska Smolec, ul. Gruszkowa 13, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2416,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2416,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju PRESTIGE Alicja Kraska, Radzie 21 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Postawy uczniowskie jak je kształtować

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Ziobrowska Smolec, ul. Gruszkowa 13, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3582,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2562,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2562,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.