eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Szczecin: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 27280 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie , ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108, faks 91 488 74 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Mienia Wojskowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części, opisanych w części XVIII SIWZ. 3. Warunki oraz zakres wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunki udziału w postępowaniu,jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie z branży: a) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III ust. 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stawka 1 r-g z narzutami - 30
  • 3 - Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w ramach pogotowia lokatorskiego i wykonywania prac konserwacyjnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 70-230 Szczecin ul. Potulicka 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczecin, ul. Wojska Polskiego 248; Szczecin, ul. Łukasińskiego 37A; Szczecin, ul. Słoneczny Sad (Dołuje) 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka 1 r-g z narzutami - 30
    • 3. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w ramach pogotowia lokatorskiego i wykonywania prac konserwacyjnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczecin, ul. Potulicka 2; Szczecin, ul. Ks. Sambora 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka 1 r-g z narzutami - 30
    • 3. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w ramach pogotowia lokatorskiego i wykonywania prac konserwacyjnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczecin, ul. Kusocińskiego 37,37A; Szczecin, ul. Kusocińskiego 37J; Szczecin, ul. Kusocińskiego 37K-37L; Szczecin, ul. Kusocińskiego 37M-37N..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka 1 r-g z narzutami - 30
    • 3. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w ramach pogotowia lokatorskiego i wykonywania prac konserwacyjnych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świnoujście, ul. Kapitańska 6; Świnoujście, ul. Kapitańska 9; Świnoujście, ul. Moniuszki 11-11A; Świnoujście, ul. Porębskiego 1,3; Świnoujście, ul. Porębskiego 2,4; Świnoujście, ul. Porębskiego 6,8; Świnoujście, ul. Porębskiego 10,12; Świnoujście, ul. Porębskiego 5,7,9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka 1 r-g z narzutami - 30
    • 3. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w ramach pogotowia lokatorskiego i wykonywania prac konserwacyjnych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.