Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Szczecin: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KPP w Łobzie, KPP w Kołobrzegu, KP w Nowogardzie i KP w Chojnie.
Numer ogłoszenia: 27261 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KPP w Łobzie, KPP w Kołobrzegu, KP w Nowogardzie i KP w Chojnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez KPP w Łobzie, KPP w Kołobrzegu, KP w Nowogardzie i KP w Chojnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części zgodnie z opisem w załączniku nr 6.1,6.2,6.3,6.4 do siwz: - część 1 - KPP w Łobzie, - część 2 - KPP w Kołobrzegu, - część 3 - KP w Nowogardzie, - część 4 - KP w Chojnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6.1,6.2,6.3,6.4 do siwz dla każdej części zamówienia. Określona ilość usług jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Koszt dojazdu do miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi holowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez zamawiającego na wskazanym parkingu. Realizacja każdej usługi obejmuje: a. przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; b. dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili zlecenia; c. protokolarne przejęcie pojazdu od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; d. należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; e. wyładunek pojazdu, części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; f. protokolarne przekazanie pojazdu osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną (potwierdzonych drogą faksową lub e-mailem) przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wraz z wnioskiem o zawarcie umowy ubezpieczenia , a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000 zł. Wykonawca powinien dysponować sprzętem przewidzianym do realizacji umowy, który spełnia zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 4. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 7 do siwz odpowiednio dla każdej części zamówienia. 5. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp w wysokości 30% zamówienia podstawowego dla każdej części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.). Przedsiębiorcę posiadającego licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy uznaje się za posiadającego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika do czasu upływu terminu ważności licencji lub wydania zezwolenia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia wydanego przez właściwy organ np. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony/e i podpisany/e formularz/e kalkulacji cenowej stanowiący/e załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do siwz odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Pl. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zespół ds. Zamówień Publicznych
pok. 301..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP w Łobzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KPP w Łobzie - obszar administracyjny powiatu łobeskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KPP w Kołobrzegu - obszar administracyjny powiatu kołobrzeskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KP w Nowogardzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KP w Nowogardzie - obszar administracyjny gminy Nowogard..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KP w Chojnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez KP w Chojnie - obszar administracyjny gmin: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Moryń i Mieszkowice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Budowa ostróg na odcinku brzegu morskiego w miejscowości Mrzeżyno w km 350,800-352,100 oraz Rogowo w km 348,250-349,050" - Etap I
- Dostawa mebli oraz wyposażenia medycznego dla USK-2 w Szczecinie.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Zakup, dostawa i montaż 5 sztuk dwustronnych tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.