eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont korony wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Oświęcim: Remont korony wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcim
Numer ogłoszenia: 272588 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korony wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont korony wałów przeciwpowodziowych dla 2 części zamówienia, zlokalizowanych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu. - Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. - W przypadku, gdy dojazd do wału jest utrudniony, Wykonawca we własnym zakresie uzyska zgody od właścicieli przyległych nieruchomości na czas realizacji inwestycji (w cenie oferty należy ująć koszty uporządkowania terenu i w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji). - W rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: - nadzoru specjalisty ds. ochrony przyrody w celu prowadzenia monitoringu przyrodniczego w rejonie prowadzonych w celu wydania opinii o wpływie prowadzonych prac na środowisko nasturalne - zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek w przypadku powstania na nich uzasadnionych szkód podczas prowadzenia robót, - wywózki i odbioru odpadów (śmieci mieszane, gruz) zalegających w korycie i na skarpach potoku), - uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do siwz: przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a). część 1 zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną (z załączeniem dowodów, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona), wartość roboty nie mniejsza niż 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), w zakresie remontu lub budowy dróg lub dróg i ścieżek na wałach przeciwpowodziowych, o długości co najmniej 2,5 km. b). część 2 zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną (z załączeniem dowodów, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona), wartość roboty nie mniejsza niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), w zakresie remontu lub budowy dróg lub dróg i ścieżek na wałach przeciwpowodziowych, o długości co najmniej 2,5 km. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej: koparka 1 szt., samochód samowyładowczy 2 szt., (dla każdej części zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy składając stosowne oświadczenie. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej: a). część 1 zamówienia - 580 000,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). b). część 2 zamówienia - 420 000,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Do oferty należy załączyć: 1). dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI siwz 2). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 niniejszego Rozdziału, 3). wypełniony druk Przedmiar robót, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty (do oferty należy załączyć kosztorys uproszczony wypełniony zgodnie z drukiem Przedmiar robót). 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a)zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b)zmiany kont bankowych, c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e)zmiany wynagrodzenia w związku z robotami zamiennymi, na zasadach określonych w §2 ust.7 pkt.1 i 2. f)zmniejszenia wynagrodzenia na zasadach określonych w § 2 ust. 4, ust. 5 g)zmiany wynagrodzenia w związku z robotami dodatkowymi na zasadach określonych w § 2 ust. 4, ust. 5 h)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu i) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. j)zmiana terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim - Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Remont korony prawego wału rzeki Soły w km 0+000-6+230. 2.Remont korony prawego wału rzeki Soły w km 0+000-1+510. 3.Remont korony prawego wału rzeki Soły w km 0+000-0+824. 4.Remont korony lewego wału rzeki Soły w km 0+000-0+460. 5.Remont korony lewego wału potoku Macocha Łęki w km 0+000-1+400..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -prawy wał rzeki Soły w km 0+000-6+230 zlokalizowany w miejscowości Kęty, gm. Kęty pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie kruszywem wraz z utrwaleniem powierzchni emulsją asfaltową. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,80 - 2,00 m. Dane techniczne obiektu: Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 2,1 m. Wał jest zbudowany z pospółek gliniastych i żwirów gliniastych. Lokalizacja ramp przejazdowych: 6+140, 5+790, 5+260, 4+520, 4+320, 4+010, 3+760, 3+250, 2+950, 2+460, 2+100, 1+170, 0+740, 0+420, Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej,ręcznym wykoszeniu porostów z korony wału i ramp przejazdowych oraz wygrabieniu wykoszonych porostów, usunięciu warstwy ziemi o grubości 15 cm z korony wału i ramp przejazdowych, rozplantowaniu ziemi na skarpach wału i wykonaniu obsiewu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża oraz posadowieniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej i ławie betonowej, ułożeniu warstwy dolnej nawierzchni z kamienia tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 10 cm oraz warstwy górnej z kamienia tłuczonego, po uwałowaniu 7 cm, wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni poprzez natrysk emulsją asfaltową całej powierzchni, grysem kamiennym frakcji 5-8 mm. - prawy wał rzeki Soły w km 0+000-1+510 zlokalizowany w miejscowości Nowa Wieś, gm. Kęty, pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,60 m. Dane techniczne obiektu: Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 1,0 m. Wał jest zbudowany z pospółek gliniastych i żwirów gliniastych. Lokalizacja ramp przejazdowych: 1+290, 0+750 -prawy wału rzeki Soły w km 0+000-0+824 w miejscowości Łęki, gm. Kety, pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,60 m. Dane techniczne obiektu: Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 2,0 m. Wał jest zbudowany z pospółek gliniastych i żwirów gliniastych. Brak ramp przejazdowych. Prace na tych odcinkach będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, ręcznym wykoszeniu porostów z korony wału i ramp przejazdowych oraz wygrabieniu wykoszonych porostów, usunięciu warstwy ziemi o grubości 10 cm z korony wału i ramp przejazdowych, rozplantowaniu ziemi na skarpach wału i wykonaniu obsiewu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża oraz ułożeniu warstwy z kamienia tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 10 cm, - lewy wału rzeki Soły w km 0+000-0+460 w miejscowości Kęty, gm. Kety, pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,60 m. Dane techniczne obiektu: Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 2,0 m. Wał jest zbudowany z pospółek gliniastych i żwirów gliniastych.Lokalizacja ramp przejazdowych: 0+112, 0+313.Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, ręcznym wykoszeniu porostów z korony wału i ramp przejazdowych oraz wygrabieniu wykoszonych porostów, usunięciu warstwy ziemi o grubości 15 cm z korony wału i ramp przejazdowych, rozplantowaniu ziemi na skarpach wału i wykonaniu obsiewu, wyprofilowaniu i zagęszczęniu podłoża oraz ułożeniu 2 warstw z kamienia tłuczonego, warstwa dolna, która po uwałowaniu wyniesie 10 cm oraz warstwa górna, po uwałowaniu 7 cm - lewy wał potoku Macocha Łęki w km 0+000-1+400 w miejscowości Łęki, gm. Kety, pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,60 m.Dane techniczne obiektu: Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 1,0 m. Wał jest zbudowany z pospółek gliniastych i żwirów gliniastych. Lokalizacja ramp przejazdowych: 0+231.Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, ręcznym wykoszeniu porostów z korony wału i rampy przejazdowej oraz wygrabieniu wykoszonych porostów, usunięciu warstwy ziemi o grubości 10 cm z korony wału i rampy przejazdowej,rozplantowaniu ziemi na skarpach wału i wykonaniu obsiewu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża oraz ułożeniu warstwy z kamienia tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 10 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Remont korony prawego wału potoku Macocha Poręba w km 1+900-3+025. 2.Remont korony lewego wału rzeki Wisły w km 0+000-1+510. 3.Remont korony lewego wału rzeki Wisły w km 0+000-1+485. 4.Remont korony lewego wału rzeki Wisły w km 0+000-1+690..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -prawy wał potoku Macocha Poręba w km 1+900-3+025 w miejscowości Stawy Monowskie, gm. Oświęcim, pow. oświęcimski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 1,80 m. Dane techniczne obiektu:Szerokość korony - 2,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:1,5, średnia wysokość korpusu - 1,0 m. Wał jest zbudowany z glin pylastych i piaszczystych. Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i korony wału, wyrównaniu korony poprzez zerwanie przerostów traw na głębokość do 10 cm oraz zagęszczeniu podłoża walcem do wskaźnika zagęszczenia 0,95.,ułożeniu dolnej warstwy kruszywa łamanego, która po zagęszczeniu wyniesie 10 cm oraz górnej warstwy kruszywa tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 5 cm, ręcznym uformowaniu nasypów i wykonaniu obsiewu skarp. - lewy wał rzeki Wisły w km 0+000-1+510 w miejscowości Jankowice, gm. Babice, pow. chrzanowski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 2,20 m. Dane techniczne obiektu:Szerokość korony - 3,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:2, średnia wysokość korpusu - 4,5 m. Wał jest zbudowany z glin pylastych i piaszczystych.Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i korony wału,wyrównaniu korony poprzez zerwanie przerostów traw na głębokość do 10 cm oraz zagęszczeniu podłoża walcem do wskaźnika zagęszczenia 0,95, ułożeniu dolnej warstwy z kruszywa łamanego, która po zagęszczeniu wyniesie 15 cm oraz górnej warstwy z kruszywa tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 8 cm, uformowanie nasypów i wykonanie obsiewu skarp. - lewy wał rzeki Wisły w km 0+000-1+485 w miejscowości Jankowice, gm. Babice, pow. chrzanowski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 2,20 m.Rampa przejazdowa w km 1+113.Dane techniczne obiektu:Szerokość korony - 3,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:2, średnia wysokość korpusu - 4,5 m. Wał jest zbudowany z glin pylastych i piaszczystych. Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i korony wału,wyrównaniu korony poprzez zerwanie przerostów traw na głębokość do 10 cm na wale oraz rampie przejazdowej oraz zagęszczeniu podłoża walcem do wskaźnika zagęszczenia 0,95,ułożeniu na wale oraz rampie przejazdowej dolnej warstwy kruszywa łamanego, która po zagęszczeniu wyniesie 15 cm oraz górnej warstwy kruszywa tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 8 cm, uformowanie nasypów i wykonanie obsiewu skarp. - lewy wał rzeki Wisły w km 0+000-1+690 w miejscowości Rozkochów gm Babice oraz Okleśna gm. Alwernia, pow. chrzanowski. Przedmiotem zamówienia dla tego odcinka wału jest remont utwardzonej korony. Po intensywnych opadach deszczu oraz niewłaściwej eksploatacji przez nieupoważnionych użytkowników, korona wału wymaga likwidacji istniejących kolein i lokalnych zaniżeń poprzez uzupełnienie korony kruszywem i wyrównanie nawierzchni kamieniem. Planowana szerokość powierzchni utwardzonej wyniesie 2,20 m.Dane techniczne obiektu:Szerokość korony - 3,0 m, nachylenie skarp: odwodna 1:2, odpowietrzna 1:2, średnia wysokość korpusu - 4,5 m. Wał jest zbudowany z glin pylastych i piaszczystych.Rampa przejazdowa w km 0+545. Prace na tym odcinku będą polegały na: robotach pomiarowych wraz ze sporządzeniem mapy powykonawczej, mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i korony wału,wyrównaniu korony poprzez zerwanie przerostów traw na głębokość do 10 cm oraz zagęszczeniu podłoża walcem do wskaźnika zagęszczenia 0,95,ułożeniu dolnej warstwy kruszywa łamanego, która po zagęszczeniu wyniesie 15 cm oraz górnej warstwy kruszywa tłuczonego, która po uwałowaniu wyniesie 8 cm, uformowanie nasypów i wykonanie obsiewu skarp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.