eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywne dostawy gazów specjalnych, technicznych, medycznych oraz mieszanek i ciekłego azotu wraz z dzierżawą butli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Poznań: Sukcesywne dostawy gazów specjalnych, technicznych, medycznych oraz mieszanek i ciekłego azotu wraz z dzierżawą butli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 27246 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazów specjalnych, technicznych, medycznych oraz mieszanek i ciekłego azotu wraz z dzierżawą butli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów technicznych, specjalnych, mieszanek, ciekłego azotu, zwanych w dalszej części SIWZ gazami oraz dzierżawa za użytkowanie butli z gazami dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego, , określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2) Średnioroczna ilość dzierżawionych butli wynosi - ok. 110 sztuk - miesiąc, co należy uwzględnić w kalkulacji tzw. butlo dni.( z tego 50 szt. butle gazów technicznych i 60 szt. butle gazów specjalnych. 3) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych gazów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych gazów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego gazów może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionych gazów. 5) Jakość (czystość) oferowanych gazów nie może być gorsza niż wskazane w formularzu cenowym w kolumnie Nr 4 Wymagane parametry czystości gazu. Formularza cenowego. Zachwianie tych parametrów wymagane jest ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania bądź posiadane urządzenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla każdej z pozycji stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest specyfikacja techniczna, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy bądź inny równoważny dokument określający parametry produktu proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane gazy spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. 6) Zaproponowanie produktu o innych cechach, o innym stężeniu i ilości jednostkowej lub o większej ilości zanieczyszczeń niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Warunki dostawy: a) dostawa gazów w butlach odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą gazów będą jednostki organizacyjne Uczelni na terenie m. Poznania, każdorazowo określone na zamówieniu wysłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego powiadomienia odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny przed datą dostawy. b) Zamówienie będzie zawierać: - wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo - adres odbiorcy - nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 2 do umowy ) Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia UP c) Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy gazów dla jednostek organizacyjnych Uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 do 14:00. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawy gazów w butlach i ciekłego azotu przynajmniej 1 raz w tygodniu. (każdorazowo dniem tym będzie środa ). d) Odbiór pustych butli przez Wykonawcę odbywać się będzie w dniu dostawy po wcześniejszej informacji o konieczności odbioru pustych butli. Jednorazowa ilość zwracanych butli nie przekroczy zawartości jednego kosza transportowego. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianego asortymentu bez podania przyczyny. f) Termin realizacji dostaw cząstkowych - maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Powyższy termin nie dotyczy dostaw gazów z pozycji 3, 20, 21, 25 Formularza cenowego - Załącznik nr 2, dla których Zamawiający wymaga maksymalnego terminu dostawy - 6 tygodni od daty złożenia zamówienia. g) Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 14) Miejsce realizacji: Jednostki Organizacyjne Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. wypelniony formularz cenowy dla wybranej przez Wykonawcę części - załącznik nr 2 3. wypełniony formularz cenowy na płycie CD w formacie Excel 4. Specyfikacje techniczne, świadectwa kontroli jakości, certyfikaty analizy bądź inne równoważne dokumenty określający parametry produktu proponowanego przez Wykonawcę (dla każdej pozycji Formularza cenowego oddzielnie). Z załączonych dokumentów w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane gazy spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 10:00, miejsce: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.