eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu specjalistycznego typu C wraz z zabudową na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Słupca: Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu specjalistycznego typu C wraz z zabudową na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy.
Numer ogłoszenia: 27216 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15714 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu specjalistycznego typu C wraz z zabudową na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu typu C wraz z zabudową na potrzeby SPZOZ w Słupcy o parametrach i wymaganiach technicznych, warunkach gwarancyjno - serwisowych zawartych w z załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawa ambulansu ma być zrealizowana w dwóch etapach: ETAP I - dostawa pojazdu bazowego przystosowanego do adaptacji ( zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu C - kod CPV 34136000-9 samochody półciężarowe- zakończony protokołami odbioru i fakturą. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o terminie protokolarnego odbioru pojazdu bazowego. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę wraz z dokumentami umożliwiającymi rejestrację pojazdu ,takimi jak: karta pojazdu i wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy. ETAP II - adaptacja ( zabudowa specjalistyczna) na ambulans sanitarny typu C, zgodnie z normą PN - EN 1798-A1:2011 lub ją zastępującą - CPV 50117100-9- zakończony protokołami odbioru i fakturą. Kompletny ambulans ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Po zakończeniu II etapu zamówienia Wykonawca dostarczy ambulans do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi jego odbiór. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę za dokonanie adaptacji ( zabudowy specjalistycznej) pojazdu. Zakończenie realizacji zamówienia nastąpi na podstawie podpisania protokołów. Ambulans musi być fabrycznie nowy ( wyprodukowany w 2015 r. lub 2016 r.), gotowy do użytku bez konieczności kupna dodatkowych części przez Zamawiającego.Do obowiązku Wykonawcy należy przeszkolenie personelu medycznego z zakresu obsługi, użytkowania zabudowanego ambulansu. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty prawidłowo wystawionych faktur.Cena przedmiotu zamówienia ma zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFinance S.A., Siedziba Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213821,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282263,00

  • Oferta z najniższą ceną: 282263,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282263,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.