eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części
Numer ogłoszenia: 271698 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części, biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Zakres zamówienia: 1.1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (KLASY I - III) - REHABILITACJA RUCHOWA Głównym celem rehabilitacji ruchowej jest przywrócenie maksymalnie możliwej sprawności fizycznej i komfortu życia wychowanka. W trakcie współpracy z wychowankiem wykorzystuje się różne metody terapeutyczne diagnozując i dopasowując możliwe terapie do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/g.r; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 37 im. Jana Pawła II Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; 1.2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (KLASY I - III) - TERAPIA INDYWIDUALNA Terapia indywidualna powinna obejmować elementy i ćwiczenia korekcyjno - kompensacyjne, tj. usprawnienia deficytów rozwojowych i wyrównanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych. Terapia powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb ucznia/uczennicy. Na zajęciach mogą być wykonywanie np.: ćwiczenia sprawności czytania i pisania; ćwiczenia usprawniające koordynację wzrokowo-słuchową, itp. Terapię należy dostosować do indywidualnych potrzeb uczestnika zajęć. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (KLASY IV- VI) - REHABILITACJA RUCHOWA Głównym celem rehabilitacji ruchowej jest przywrócenie maksymalnie możliwej sprawności fizycznej i komfortu życia wychowanka. W trakcie współpracy z wychowankiem wykorzystuje się różne metody terapeutyczne diagnozując i dopasowując możliwe terapie do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 13 im. Kornela Makuszyńskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.4. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (KLASY IV- VI) - TERAPIA INDYWIDUALNA Terapia indywidualna powinna obejmować elementy i ćwiczenia korekcyjno - kompensacyjne, tj. usprawnienia deficytów rozwojowych i wyrównanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych. Terapia powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb ucznia/uczennicy. Na zajęciach mogą być wykonywanie np.: ćwiczenia sprawności czytania i pisania; ćwiczenia usprawniające koordynację wzrokowo-słuchową, itp. Terapię należy dostosować do indywidualnych potrzeb uczestnika zajęć. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.5. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (GIMNAZJUM) - REHABILITACJA RUCHOWA Głównym celem rehabilitacji ruchowej jest przywrócenie maksymalnie możliwej sprawności fizycznej i komfortu życia wychowanka. W trakcie współpracy z wychowankiem wykorzystuje się różne metody terapeutyczne diagnozując i dopasowując możliwe terapie do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; 1.6. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (GIMNAZJUM) - TERAPIA INDYWIDUALNA Terapia indywidualna powinna obejmować elementy i ćwiczenia korekcyjno - kompensacyjne, tj. usprawnienia deficytów rozwojowych i wyrównanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych. Terapia powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb ucznia/uczennicy. Na zajęciach mogą być wykonywanie np.: ćwiczenia sprawności czytania i pisania; ćwiczenia usprawniające koordynację wzrokowo-słuchową, itp. Terapię należy dostosować do indywidualnych potrzeb uczestnika zajęć. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.7. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) - REHABILITACJA RUCHOWA Głównym celem rehabilitacji ruchowej jest przywrócenie maksymalnie możliwej sprawności fizycznej i komfortu życia wychowanka. W trakcie współpracy z wychowankiem wykorzystuje się różne metody terapeutyczne diagnozując i dopasowując możliwe terapie do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h; 1.8. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA (LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) - TERAPIA INDYWIDUALNA Terapia indywidualna powinna obejmować elementy i ćwiczenia korekcyjno - kompensacyjne, tj. usprawnienia deficytów rozwojowych i wyrównanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych. Terapia powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb ucznia/uczennicy. Na zajęciach mogą być wykonywanie np.: ćwiczenia sprawności czytania i pisania; ćwiczenia usprawniające koordynację wzrokowo-słuchową, itp. Terapię należy dostosować do indywidualnych potrzeb uczestnika zajęć. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr.; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria: 1.1. W zakresie części od nr 1 do nr 8, od nr 11 do nr 15, od nr 17 do nr 20, nr 24 i 25 dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria: a) Wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej; b) posiadają co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością ruchową. 1.2. W zakresie części nr 9, 10, 16, od nr 21 do nr 23, nr 26 i 27 dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria: a) Wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej; b) posiadają co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością ruchową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób o których mowa w ust. 1 paragrafu 5 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 paragrafu 5 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2014 r. o godz. 10:00 w sali 108 w siedzibie zamawiającego. 3. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL) W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 964); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.