eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › PRZEBUDOWA SIECI CIEPLNEJ KANAŁOWEJ 2XDN100MM (LIKWIDACJA ISTNIEJĄCEGO ODCINKA I BUDOWA NOWEGO ODCINKA SIECI) NA TERENIE DZIAŁEK NR 488/4, 455/14, 455/11 I 455/10 OBR. 5 ŚRÓDMIEŚCIE KRAKÓW WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC TOWARZYSZĄCYCH (GEODEZYJNE WYTYCZANIE I INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Kraków: PRZEBUDOWA SIECI CIEPLNEJ KANAŁOWEJ 2XDN100MM (LIKWIDACJA ISTNIEJĄCEGO ODCINKA I BUDOWA NOWEGO ODCINKA SIECI) NA TERENIE DZIAŁEK NR 488/4, 455/14, 455/11 I 455/10 OBR. 5 ŚRÓDMIEŚCIE KRAKÓW WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC TOWARZYSZĄCYCH (GEODEZYJNE WYTYCZANIE I INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA).
Numer ogłoszenia: 271534 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Administracyjne "Małopolska" sp. z o.o. , ul. Kordylewskiego 11 lok. 204, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 48 12 6176602, faks 48 12 6176666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SIECI CIEPLNEJ KANAŁOWEJ 2XDN100MM (LIKWIDACJA ISTNIEJĄCEGO ODCINKA I BUDOWA NOWEGO ODCINKA SIECI) NA TERENIE DZIAŁEK NR 488/4, 455/14, 455/11 I 455/10 OBR. 5 ŚRÓDMIEŚCIE KRAKÓW WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC TOWARZYSZĄCYCH (GEODEZYJNE WYTYCZANIE I INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. przebudowy sieci cieplnej kanałowej 2xDn100mm (likwidacja istniejącego odcinka i budowa nowego odcinka sieci) na terenie działek nr 488/4, 455/14, 455/11, i 455/10 obr. 5 śródmieście Kraków wraz z wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących (geodezyjne wytyczanie i inwentaryzacja powykonawcza). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę istniejącej sieci cieplnej 2xDn100 w ramach działek dz. nr 455/10, 455/11, 455/14, 488/4 obr. 5 Śródmieście przy al. Pokoju w Krakowie - w systemie rur preizolowanych 2xDz114,3/3,6 (200) z systemem sygnalizacji w wersji podstawowej z dwoma nie izolowanymi przewodami miedzianymi wtopionymi w warstwę izolacyjną na długości 294 m wraz z włączeniem do istniejącego ciepłociągu. 2) Demontaż istniejącego ciepłociągu kanałowego cw2x100, wraz z przyłączami oraz dwoma komorami ciepłowniczymi i armaturą. 3) Odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy, chodnika, ścieżki rowerowej, terenu zielonego, parkingu. 4) Wykonanie usług geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie oceniał spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże za pomocą dowodów, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane dot. budowy, bądź przebudowy sieci służących do przesyłania pary, gazu, ciepła, energii elektrycznej lub wody, z czego minimum dwie muszą dotyczyć przebudowy, bądź budowy sieci ciepłowniczej o wartości robót brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda. Za udowodnione nie zostanie przez Zamawiającego uznane wykazanie realizacji robót w ramach poszczególnych etapów prac, jeżeli są one objęte tym samym kontraktem, umową, choćby realizowano je w różnych okresach czasu, na podstawie aneksów, bądź innych porozumień do zawartej umowy. Dla wyjaśnienia wszelkich wątpliwości interpretacyjnych Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2013r. Nr 1409 z póz. zm.) Prawo budowlane przez budowę - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego; natomiast zgodnie z art. 3 pkt 7a - przez przebudowę - należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie oceniał spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże za pomocą odpowiednich dowodów, iż dysponuje co najmniej: ­jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wykaże, że będzie dysponował w/w osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. 2013r., Nr 1409 z póz. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r. , Nr 1278). Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane odpowiednio w pkt 5.1.2 SIWZ, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, ze osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Brak potwierdzenia w samym dokumencie polisy faktu jej opłacenia i brak załączenia innych dokumentów potwierdzających opłacenie polisy, powoduje że Zamawiający wzywa Uczestnika na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do przedłożenia dokumentu potwierdzającego opłacenie polisy pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wymóg opłacenia polisy OC powinien być wypełniony na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna za opłaconą polisę, której termin płatności jest odroczony i upływa po terminie złożenia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: A. W przypadku składania oferty wspólnej do oferty należy załączyć: Pełnomocnictwo/a dla osoby reprezentującej w postępowaniu Wykonawców. Pełnomocnictwo/a zawierać musi/szą umocowanie dla pełnomocnika, dokonane przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, szczegółowo opisujące zakres umocowania (np. do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, do składania odwołań, skarg itp.). Dokument pełnomocnictwa może być złożony w oryginale, kopii poświadczonej przez osoby uprawnione do reprezentowania lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, B. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Propozycję treści dokumentu (zobowiązania) stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ: Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. C. Pełnomocnictwo do podpisania oferty(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. D. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. E. Ofertę, którą należy sporządzić np. według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na zasadzie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w następujących przypadkach i zakresie: a. Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: i. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego - wówczas zmiana brzmienia postanowień Umowy może dotyczyć wyłącznie następstw wynikających ze zmiany przepisów; ii. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia (przedmiotu Umowy) oraz związane z tym zmniejszenie wartości Umowy - wówczas zmiana brzmienia postanowień Umowy będzie dotyczyć korekty wynagrodzenia w sposób zapewniający zachowanie zasady ekwiwalencji wzajemnych świadczeń Stron. b. Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: i. o ile zaistnieje siła wyższa; - wówczas zmiana będzie polegać na przedłużeniu terminu wykonania Umowy o czas równy okresowi istnienia siły wyższej bądź jej następstw z tym że jeżeli siła wyższa lub jej następstwa będą się utrzymywać przez okres dłuższy niż 90 dni, Strony mogą postanowić o rozwiązaniu Umowy; ii. o ile nastąpi odmowa przystąpienia do prób i testów przez MPEC. S. A. z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy - wówczas zmiana będzie polegać na przedłużeniu terminu wykonania Umowy o czas niezbędny do usunięcia przeszkód, które spowodowały odmowę przystąpienia do prób i testów przez MPEC. S. A. iii. o ile w trakcie wykonywania prac ujawnią się niezinwentaryzowane elementy sieci uzbrojenia terenu bądź wykopaliska, osuwiska, zabytki; - wówczas terminu ulegnie wydłużeniu o czas niezbędny do przezwyciężenia zaistniałych trudności. c. Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji; - wówczas zmiana będzie polegać na zastąpieniu danej osoby inną, po uprzednim udowodnieniu przez Wykonawcę Zamawiającemu ekwiwalencji osoby zastępującej wobec osoby zastępowanej; d. Zmiany danych rejestrowych lub teleadresowych którejś ze Stron, pod warunkiem że nastąpi to za co najmniej 14-dniowym uprzedzeniem drugiej Strony na piśmie; - wówczas zmiana odnosi skutek nie wcześniej niż po sporządzeniu pisemnego aneksu do niniejszej Umowy e. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności w zakresie Podwykonawców realizujących dany fragment prac, o ile nie spowoduje to przedłużenia realizacji całej inwestycji bądź otrzymania przez Zamawiającego świadczeń o niższej niż pierwotna jakości bądź funkcjonalności - wówczas zmiana będzie wymagała udowodnienia Zamawiającemu, że nie zachodzą przesłanki wyłączające dopuszczalność takiej zmiany. Wszelkie zmiany do Umowy zawartej z Wykonawcą wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kordylewskiego 11/204 31-542 Kraków po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod nr 604-190-189.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Kordylewskiego 11 w Sekretariacie RCA IVp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga się przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do przedłożenia w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż na 1 dzień przed podpisaniem umowy - kosztorysu ofertowego w odniesieniu do dokumentacji projektowej stanowiącej- Załącznik Nr 9 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.