Przasnysz: Przetarg nieograniczony na ochronę obiektów, dozorowanie, monitorowanie i konserwację systemów alarmowych w obiektach SPZZOZ w Przasnyszu.
Numer ogłoszenia: 27136 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 29 75 34 310, faks 29 7534380.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę obiektów, dozorowanie, monitorowanie i konserwację systemów alarmowych w obiektach SPZZOZ w Przasnyszu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Ochrona obiektów i dozorowanie na zewnątrz i wewnątrz budynków: a Budynek główny Szpitala b Budynek Kuchni, c Budynek Rehabilitacji Dziennej, d Tlenownia, e Hydrofornia f Budynek warsztatowo - magazynowy g Stacja TRAFO z agregatem prądotwórczym h Budynek ekipy wyjazdowej i budynek Anatomii Patologicznej i Kotłownia i Spalarnia odpadów przed włamaniem, kradzieżą, zalaniem wodą, pożarem, zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi w godzinach: ochrona zewnętrzna obiektów - jeden posterunek całodobowo (24 godziny) we wszystkie dni w roku. ochrona wewnętrzna obiektów - jeden posterunek: 8 godzin na dobę w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni powszednie 7 godzin na dobę od 8.00 do 15.00 w dni świąteczne i wole od pracy. Ochrona dotyczy zarówno osób przebywających w obiekcie, jak i znajdującego się w nim mienia. 2 Dozorowanie systemu przeciwpożarowego na terenie Szpitala oraz obsługa wewnętrznej centrali telefonicznej. W budynkach będących przedmiotem zamówienia zainstalowane są: - 5 central TELSAP 2100, - 1 centrala POLON 4900 które obsługują ok 1700 czujek izotopowych oraz ok. 200 czujek termicznych Typ zamontowanych central ppoż oraz czynności, które się wykonuje przy ich obsłudze wymagają zatrudnienia 24 h dobę osoby obsługującej centralę. Szczegóły i obowiązki zawiera Instrukcja postępowania podczas sygnalizowania centrali TELSAP 2100 oraz centrali POLON 4900, które stanowią załącznik do SIWZ. 3 Monitorowanie droga telefoniczną sygnałów z lokalnych systemów alarmowych znajdujących się w obiektach: a Budynek Główny Szpitala przy ul. Sadowej 9 - 3 systemy alarmowe: Piwnice - pomieszczenie serwera Parter - Apteka Szpitalna I piętro - pomieszczenia administracji 4 Konserwacja systemów alarmowych wykonanych w obiektach: a Budynek Główny Szpitala przy ul. Sadowej 9 - 3 systemy alarmowe: Piwnice - pomieszczenie serwera Parter - Apteka Szpitalna I piętro - pomieszczenia administracji Pracownicy ochrony muszą być umundurowani oraz wyposażeni w odpowiednie środki przymusu. Wszyscy pracownicy muszą posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji oraz posiadać przeszkolenie w zakresie systemu monitoringu przeciwpożarowego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ , koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ , wykazu osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzona przez Komendanta Głównego Policji załącznik nr 5 do SIWZ wykazu osób przeszkolonych w dozorowaniu systemu przeciwpożarniczego obsługiwanego przez centralę TELSAP 2100 i POLON 4900 załącznik nr 6 do SIWZ, oświadczenia o obsłudze centralę TELSAP 2100 i POLON 4900.załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany osób upoważnionych do reprezentacji, b) zmiany harmonogramu pracy posterunków, c) zmiany osób wykonujących zamówienie pod warunkiem posiadania przez nowe osoby takich samych uprawnień jak osoby wymienione w ofercie Wykonawcy. d) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, e) z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Zmian przepisów dotyczących stawki pod. VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-300 Przasnysz, ul.Sadowa 9, Administracja I piętro pok. Z 123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 06-300 Przasnysz, ul.Sadowa 9, Administracja I piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa art. szewnych
- Utworzenie kompleksu boisk przy ZSP w Przasnyszu oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski
- Dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- Remont obiektu sportowego ORLIK w Bogatem
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Przasnysz w 2024 roku
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia w Systemie Dyskretnego ostrzegania w obiektach IHAR-PIB Oddział w Boninie
- Usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Świadczenie usług ochrony
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
- Całodobowe zabezpieczenie terenu Parku Radolińskich wraz z amfiteatrem w Jarocinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.