eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina Dolna › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łososina Dolna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Łososina Dolna: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łososina Dolna
Numer ogłoszenia: 271364 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łososina Dolna , Łososina Dolna 300, 33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 4448002, faks 018 4448002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łososina Dolna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie Gminy Łososina Dolna, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, obejmujących następujące miejscowości: Białawoda, Bilsko, Łęki, Łososina Dolna, Łyczanka, Michalczowa, Rąbkowa, Rojówka, Skrzętla, Stańkowa, Świdnik, Tabaszowa, Tęgoborze, Witowice Dolne, Witowice Górne, Wronowice, Zawadka, Znamirowice, Żbikowice. 2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 3.1. Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach, wystawionych na trasach odbioru w ilości około 1350 Mg. 3.2. Segregowanych odpadów komunalnych, w ilości około 1200 Mg, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach i wystawianych na trasie odbioru, podzielonych na następujące frakcje: 3.2.1.Papier i tektura (w tym: opakowania, gazety, czasopisma itp.), 3.2.2.Odpady opakowaniowe ze szkła. 3.2.3.Tworzywa sztuczne. 3.2.4.Metale. 3.2.5.Popiół. 3.2.6.Odpady zielone. 3.2.7.Odpady kuchenne. 3.2.8.Meble i inne odpady wielkogabarytowe, odbieranych po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki, 3.2.9.Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odbieranych po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki. 3.3. Innych odpadów, tj.: 3.3.1.Odpady budowlane i rozbiórkowe. 3.4. Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. 3.5. Wszystkie rodzaje odpadów muszą być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów. 4.Zmieszane niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o pojemności 120 litrów z nadrukiem -Gmina Łososina Dolna. Worki powinny być wykonane z folii LDPE i oznaczone napisami określającymi rodzaj gromadzonych odpadów oraz dodatkowo posiadać umieszczony w widocznym miejscu kod paskowy identyfikujący jednoznacznie właściciela nieruchomości. 5.Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory: 5.1.CZARNY - na niesegregowane zmieszane odpady komunalne, 5.2.ZIELONY - na odpady opakowaniowe ze szkła, 5.3.CZERWONY - na tworzywa sztuczne, 5.4.NIEBIESKI - na papier i tekturę (w tym: opakowania, gazety, czasopisma itp.), 5.5.BIAŁY - na metal. 6.Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w następujących sposób: 6.1.Zmieszane odpady komunalne (worek czarny) oraz odpady segregowane (worki: zielony, czerwony, niebieski i biały) odbierane będą dwa razy w miesiącu tj.: w I i III czwartek każdego miesiąca. 6.2.W okresie 01.05 - 30.09 w miejscowościach Tabaszowa i Znamirowice zmieszane odpady komunalne (worek czarny) oraz odpady segregowane (worki: zielony, czerwony, niebieski i biały) odbierane będą w każdy poniedziałek i piątek każdego tygodnia oraz w I i III czwartek każdego miesiąca. 6.3.Odbiór odpadów musi zostać wykonany w wyznaczonym dniu. Nie dopuszcza się odbioru odpadów w kolejnych dniach. 6.4.Jeżeli w dniu wyznaczonym do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w workach wypada Święto lub dzień wolny od pracy, wtedy odbiór odpadów odbywa się w kolejnym dniu roboczym. 6.5.Meble i odpady wielkogabarytowe odbierane będą jeden raz w roku po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki tych odpadów. 6.6. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierany będzie jeden raz w roku po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki tych odpadów. 6.7. Odpady zmieszane i segregowane powinny zostać na czas odbioru wystawione poza teren nieruchomości przy drogach publicznych lub wewnętrznych wyznaczonych do przejazdu pojazdu odbierającego odpady komunalne wg załączonej do niniejszej SIWZ mapy wskazującej sieć dróg przebiegających przez teren gminy Łososina Dolna. Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywał się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na terenie gminy Łososina Dolna, w skład których wchodzą drogi: krajowa, powiatowe i gminne koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Znaczną ilość dróg stanowią drogi gminne, o dużym stopniu nachylenia. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usług odbioru i zagospodarowania odpadów należy uwzględnić powyższe warunki. 6.8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz odpadów segregowanych gromadzonych w workach, które posiadają stosowny kod kreskowy umożliwiający identyfikację właściciela odpadów komunalnych oraz rodzaj odpadów. Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów komunalnych do ewidencjonowania - za pomocą odpowiednich czytników otrzymanych od Zamawiającego - ilości i rodzaju odebranych worków poprzez odczytanie kodu kreskowego z każdego worka. 6.9.Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ i wynosi około 200 km. 6.10.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku naocznego stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (np. gdy w worku przeznaczonych na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na dana frakcję odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji itp.), Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do pisemnego (lub drogą elektroniczną) poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - nagranie wykonane kamerą lub dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. W dokumentacji musi być również spisany kod kreskowy widniejący na worku. 7.W ramach zagospodarowania odpadów: 7.1.Podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu sądecko - gorlickiego województwa małopolskiego. 7.2.Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną instalację do zagospodarowania odpadów zapewnia sobie Wykonawca. 7.3.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to między innymi ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odebraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 8.W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować sprawnymi specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów, utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, zapewnić w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Łososina Dolna bazy magazynowo - transportowej. 9.Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 10.Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 10.1.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 10.2.W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 10.3.Potwierdzone karty przekazania odpadów komunalnych. 10.4. Kwity wagowe z odbioru odpadów segregowanych, dla każdego odpadu segregowanego oddzielnie. 10.5.Przekazania czytnika kodów kreskowych w celu odczytania zapisanych danych. 11.Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12.Obowiązki Wykonawcy: 12.1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Łososina Dolna zgodnie z harmonogramem, w tym przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 12.2.Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 12.3.Informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych - sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymanie czystości i porządku w gminach. 12.4.Spełnienie warunków zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 roku, poz. 122). 12.5.Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów segregowanych, np. odpadów budowlanych i rozbiórkowych i innych nieujętych w przedmiocie zamówienia. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok worków, jeżeli będzie to wynikiem jego działania. 15.Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31 grudnia 2014 roku do wyposażenia stałych Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZO) na terenie gminy Łososina Dolna, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. PSZO muszą być wyposażone w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W PSZO Zamawiający będzie przyjmował następujące rodzaje odpadów komunalnych: 15.1.PSZO na oczyszczalni ścieków w Tęgoborzy: 15.1.1.Odpady zielone. 15.1.2.Popiół. 15.2.PSZO na bazie GKZB w Łososinie Dolnej: 15.2.1.Papier i tektura (w tym: opakowania, gazety, czasopisma itp.). 15.2.2.Odpady opakowaniowe ze szkła. 15.2.3.Tworzywa sztuczne. 15.2.4.Metale. 15.2.5.Zużyte baterie i akumulatory. 15.2.6.Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. 15.2.7.Meble i inne odpady wielkogabarytowe. 15.2.8.Opakowania wielomateriałowe. 15.2.9.Zmieszane odpady komunalne. 15.2.10.Popiół. 15.2.11.Odpady kuchenne. 16.Stałe punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przyjmować będą odpady komunalne w godzinach 7:0 - 15:00 od poniedziałku do piątku. 17.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówienia w celu kontroli prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia. 19.Wykonawca zapewni stały dozór stałych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych poprzez monitoring oraz osobę odpowiedzialną za przyjmowanie i identyfikacje przyjmowanych odpadów w ustalonych godzinach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkó na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z wymogami SIWZ- wg formuły spełnia, niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkó na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z wymogami SIWZ- wg formuły spełnia, niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkó na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z wymogami SIWZ- wg formuły spełnia, niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkó na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z wymogami SIWZ- wg formuły spełnia, niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkó na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z wymogami SIWZ- wg formuły spełnia, niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postępwaniu nr 2, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z posępowaniu - załącznik nr 3, informacja o prznależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3b, Wykaz narzędzi - załącznik nr 4, parafowany Projekt Umowy - załącznik nr 5, Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lososina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 300, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminyw Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 300, pok. nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.