eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Zakup sprzętu specjalistycznego ( samochodu ciśnieniowo - ssącego ) do obsługi i konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Mrągowo: Zakup sprzętu specjalistycznego ( samochodu ciśnieniowo - ssącego ) do obsługi i konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 270952 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241066 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Os. Mazurskie 1A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742 61 11, faks 0-89 741 86 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu specjalistycznego ( samochodu ciśnieniowo - ssącego ) do obsługi i konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Sprzęt specjalistyczny (samochód ciśnieniowo - ssący) do obsługi i konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej 1. PODWOZIE - podwozie 3 osiowe, pierwsza i trzecia oś skrętna, środkowa napędzana - rok produkcji min. 2014 - silnik wysokoprężny o mocy silnika co najmniej 360 KM (265kW) zabezpieczający moc wymaganą do napędu zabudowy - chłodnica wody i chłodnica powietrza doładowującego - wymiennik ciepła dla skrzyni biegów - filtr paliwa i dodatkowy filtr paliwa podgrzewany - przygotowanie dla urządzenia uruchamiającego i zatrzymującego silnik na końcu ramy - rozstaw osi dostosowany do wymogów zabudowy - kolor kabiny: biały - dopuszczalne naciski na osie zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami - spełnienie normy emisji spalin Euro 6 - zbiornik paliwa min. 380l, zbiornik ad-blue min. 40 l - zamykany korek wlewu paliwa, zamykany korek wlewu ad- blue - boczne osłony metalowe, przeciwnajazdowe - fabrycznie montowana przystawka mocy podwozia typu NMV o maksymalnym momencie min. 2000Nm i przełożeniu min. 0,98, przystosowana do ciągłej pracy, niezależna od sprzęgła, musi zapewniać jednoczesną pracę wszystkich urządzeń, przy maksymalnych parametrach ich pracy; - przednie zawieszenie paraboliczne min. 9,5 tony - stabilizator przedniej osi - amortyzatory przedniej osi wzmocnione - tylne zawieszenie powietrzne - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi - regulacja wysokości zawieszenia - pomoc przy ruszaniu - skrzynia biegów 16- biegowa - felgi min. 22,5 - fartuchy przeciwbłotne - koło zapasowe - układ kierowniczy lewostronny - koło kierowniczy z regulowaną wysokością i pochyleniem - immobilizer - elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy do 90 km h - wydech wyprowadzony do góry za kabiną - zderzak z tworzywa sztucznego - wsporniki do mocowania zabudowy mocowane na śruby - przetwornica 24-12V - system zapobiegający blokowaniu kół ABS, - system antypoślizgowy ASR - hamulce tarczowe wszystkich osi - kabina typu M, dł. co najmniej 1800mm - zawieszenie kabiny na sprężynach śrubowych - oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera - centralny zamek - szyba przednia i szyby drzwi przyciemniane - tylna ściana kabiny bez okna - lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane - fotel kierowcy pneumatyczny z pasem bezpieczeństwa i standardowym pokryciem - dodatkowe fotele dla dwóch pasażerów z pasami bezpieczeństwa - klimatyzacja kabiny kierowcy - gniazda w kabinie kierowcy 12V i 24 V po co najmniej 1szt - zmywalne obicie drzwi kabiny i siedzeń - filtr przeciwpyłowy - podłokietnik siedzenia kierowcy - przeciwsłoneczna roleta mechaniczna szyby przedniej - elektrycznie podnoszone szyby drzwi prawych i lewych kabiny - wykładzina z tworzywa na podłogę kabiny i tunelu silnika - komputer pokładowy - radio samochodowe - wywietrznik dachowy - akustyczny sygnał ostrzegawczy włączonego biegu wstecznego - światła przeciwmgielne - światła główne halogenowe dla ruchu prawostronnego - światła do jazdy dziennej - światła pozycyjne i boczne światła obrysowe - język polski na wyświetlaczu na tablicy wskaźników - mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów - apteczka - trójkąt ostrzegawczy oryginalny - lampa ostrzegawcza luzem - podnośnik hydrauliczny 12 t - 2 kliny pod koła - gaśnica - dywaniki - minimum 24 miesięczna gwarancja producenta na podwozie dostarczona przy dostawie pojazdu - tablice wyróżniające pojazdu długiego zgodne z polskimi przepisami ruchu drogowego - maksymalna wysokość pojazdu - 3,80 m 2. ZABUDOWA 2.1 Zbiornik: - zbiornik o całkowitej pojemności min. 10.000 litrów - zbiornik wykonany ze stali min. S355J2+N - dopuszczalne ciśnienie robocze w zakresie -0,9 - +0,5 bara - grubość płaszcza zbiornika min. 6mm - zbiornik wyposażony w pierścienie wzmacniające ciśnieniowo-próżniowo - zbiornik posadowiony na podwoziu zgodnie z zaleceniami producenta podwozia, w sposób zapewniający odporność na wstrząsy - zbiornik zakończony pokrywą tylną zabezpieczoną zaworem bezpieczeństwa i zamykaną za pomocą dwóch cylindrów hydraulicznych otwieranych do góry, uruchamianie dennicy poprzez zawór sterowniczy umieszczony z boku pojazdu w miejscu umożliwiającym ergonomiczną pracę dla pracownika dokonującego zrzutu osadu - otwarcie rygli pokrywy zbiornika możliwe tylko bezciśnieniowo tj. dopiero po zniwelowaniu ciśnienia do 0 bar. Pomiędzy zbiornikiem a pokrywą wysokiej jakości uszczelnienie olejoodporne. Pokrywa zabezpieczona hydraulicznie przed opadnięciem. - zbiornik zakończony od dołu fartuchem wylotowym wykonanym ze stali nierdzewnej, zabezpieczającym przed rozpryskiwaniem ścieków - zbiornik podzielony na dwie części szczelną ścianą działową, czyli przegrodą tłokie, poruszaną pneumatycznie, przegroda winna pracować tak, aby jedna komora była wypełniona wodą czystą bezciśnieniowa, druga komora używana do przechowywania osadów z czyszczenia sieci kanalizacyjnej z czasowym podciśnieniem podczas zasysania mediów nieprzekraczającym -1 bar. Przegroda ruchoma blokowana w każdej podanej pozycji automatycznie od wewnątrz zbiornika, za pomocą jednego rygla umieszczonego na przegrodzie ruchomej. Wyklucza się blokowanie za pomocą rygli zewnętrznych rozmieszczonych wzdłuż obu stron zbiornika. - blokowanie przegrody ruchomej ma być możliwe w 3 pozycjach część wodna: 2500 - część szlamowa: 7500 część wodna: 4000 - część szlamowa: 4000 część wodna: 7000 - część szlamowa: 3000 - pokrywa tylna zbiornika wyposażona w swojej dolnej części w króciec ssania i opróżniania DN100 uruchamiany ręcznie, z zasuwą płytową i podłączeniem Perrot DN100 oraz zaślepką. - zbiornik napełniany wodą poprzez króciec DN50 ze złączem Storz C, zaworem antyskażeniowym, zaślepką i zasuwą uruchamianą pneumatycznie. Króciec umiejscowiony w obrębie pompy ciśnieniowej. Właz inspekcyjny DN500. - wskaźniki napełnienia poszczególnych komór: dla komory szlamowej wziernik z plexi z wycieraczką umiejscowiony z tyłu pojazdu, dla komory wodnej komunikat wyświetlany na monitorze w szafce sterowniczej. - spust wód nadosadowych poprzez króciec w dennicy. - gwarancja na perforacje zbiornika min. 10lat 2.2 Układ ssący: - pompa próżniowa o wydajności znamionowej min. 1.300 m3h, podciśnienie max.0,5 bar z napędem od niezależnej przystawki mocy typu NMV poprzez paski klinowe i wał przegubowy. Parametry pompy: - Typ łopatkowa - Sposób chłodzenia wodą, pompa obiegowa oraz wentylatory - Ciśnienie ssania, max podciśnienie - 1,0 bar - Max ciśnienie tłoczenia + 0,5 bar - Przy max obrotach 1.500 Obr. , min. - Przy max moc 38 kW - Max. waga 280 kg + , - 5% - filtr powietrzny z obudową z aluminium oraz wkładem siatkowym ze stali nierdzewnej; - zabezpieczenie pompy przed zassaniem osadu oraz przegrzewaniem wraz z sygnalizacją wizualną i dźwiękową - pompa wyposażona w zawór ograniczający podciśnienie w zbiorniku, sterowany pneumatycznie. - pompa wyciszona poprzez zabudowę za klapą wyłożoną matami dźwiękochłonnymi, zamykaną na klucz - wąż ssący DN 100 prowadzony w kasecie płasko zabudowanej na zbiorniku. Długość węża ssącego min. 18 metrów. Możliwość dopięcia kolejnych odcinków węża. Hydrauliczny napęd węża do zwijania i rozwijania, podłączenie do zbiornika poprzez kolanko rurowe z otworem rewizyjnym i zasuwą DN125. Prowadzenie węża po kołowrocie ciśnieniowym zabudowanym na pokrywie tylnej zbiornika i odchylany razem z nim o 180°. - kołowrót ssący pracujący niezależnie od kołowrotu węża ciśnieniowego - instalacja ssąca zabudowana po przeciwnej stronie zbiornika aniżeli instalacja ciśnieniowa. Wyklucza się zabudowanie pomp pomiędzy kabiną kierowcy a zbiornikiem. 2.3 Układ wysokociśnieniowy - pompa wysokociśnieniowa nurnikowa ceramiczna powłoka nurników o wydajności znamionowej min. 330l min przy min. 170 barach. - napęd pompy od niezależnej od skrzyni biegów przystawki mocy typu NMV poprzez paski klinowe - na wale pompy elektro- pneumatyczne sprzęgło służące do włączania wyłączania pompy z szafki sterowniczej - pompa obudowana szafką wykonaną z aluminium, z wysokimi drzwiami otwieranymi na bok, zamykanymi na klucz - licznik godzin pracy pompy jako komunikat na monitorze w szafce sterowniczej - pompa zabezpieczona zaworem bezpieczeństwa - wyposażona w filtr wodny z wkładem ze stali nierdzewnej, z obudową z aluminium. - kołowrót wysokociśnieniowy z wężem DN25, umiejscowiony na pokrywie tylnej zbiornika, odchylany hydraulicznie o 180° w lewą stronę, napęd hydrauliczny z płynną regulacją prędkości w obu kierunkach, z nawiniętym gumowym wężem ciśnieniowym DN25 ze wzmocnionym oplotem tekstylnym i okuciem, długości min. 120 metrów. Pod kołowrotem rynna na ściekające z nawijanego węża ścieki. Kołowrót obudowany blachą, ogrzewany gorącym powietrzem. Wyposażony w automatyczną prowadnicę ułatwiającą równomierne nawijanie węża na bęben. - kołowrót ciśnieniowy z wężem DN13, z napędem hydraulicznym, zamontowany z tyłu pojazdu i zabudowany blachą z doprowadzonym ciepłym powietrzem, wyposażony w automatyczną prowadnicę węża układającą go w trakcie nawijania na bębnie, wyposażony w pistolet ciśnieniowy z wymiennymi końcówkami. Długość węża z oplotem tekstylnym min. 60 metrów. Automatyczny bypass do użytkowania małego kołowrotu. - opróżnianie instalacji ciśnieniowej z resztek wody- pneumatyczne, podłączone pod instalację pneumatyczną podwozia. - ostrzeżenie o niskim poziomie wody w komorze wodnej w postaci optycznej i akustycznej kontrolki w szafce sterowniczej wraz z automatycznym wyłączeniem pompy ciśnieniowej w przypadku przekroczenia minimalnego stanu wody ochrona pompy ciśnieniowej przed suchobiegiem. - licznik długości metrów węża ciśnieniowego DN25 w kanale z wyświetlaczem w szafce sterowniczej, z opisami w języku polskim, wyposażony w licznik metrów węża w kanale, zapis do pamięci ostatnich 20 czyszczonych odcinków z wyświetlaniem poszczególnych odcinków oraz wydajnością w metrach, wyświetlanie wydajności dziennej w metrach, wyświetlanie łącznej długości wyczyszczonych odcinków od początku istnienia pojazdu, w przypadku zablokowania zaklinowania dyszy w kanale obroty pompy ciśnieniowej powinny być redukowane automatycznie. Licznik winien być wyposażony w system umożliwiający w pełni automatyczną regulację prędkości kołowrotu ciśnieniowego przy czyszczeniu, czyli przy nawijaniu węża na kołowrót, dalej regulację prędkości posuwu węża w kanale w zależności od stopnia zabrudzenia wolniejszy posuw przy bardziej zabrudzonym kanale, szybszy przy mniejszym zabrudzeniu, a w przypadku zablokowania zaklinowania dyszy w kanale obroty pompy ciśnieniowej winny być automatycznie redukowane, co powinno zapobiegać przypadkowym uszkodzeniom kanału. Wszystkie informacje na monitorze w języku polskim. Licznik w postaci displaya w szafce sterowniczej, z przyciskami dla ustawienia poszczególnych parametrów pracy kołowrotu np. zadanie przez operatora szybkości posuwu węża ciśnieniowego w metrach na minutę. - w kabinie kierowcy komputer z dotykowym ekranem umożliwiający zapis funkcji licznika, a następnie przegranie ich z urządzenia na pamięć przenośną i wykorzystanie do dokumentacji technicznej przez nadzór. Ekran dotykowy ma umożliwiać naniesienie takich funkcji jak: zleceniodawca, dane dotyczące miejsca czyszczenia, a następnie w połączeniu z licznikiem węża wysokociśnieniowego automatyczny odczyt. Dane te mają być eksportowane na pamięć przenośną w formacie PDF lub MS EXCEL. 2.4 Ogrzewanie zimowe pojazdu: - pojazd dostosowany do pracy w warunkach zimowych do -15°C . Wszelkie przewody ciśnieniowe od pompy do kołowrotów powinny być poprowadzone w specjalnych rurach osłonowych tzw. peszlach. Do wszystkich miejsc przepływu wody należy doprowadzić za pomocą niezależnych od pracy silnika urządzeń grzewczych ciepłe powietrze. Urządzenia te, w ilości min 2 sztuk powinny znajdować się w obszarze pompy ciśnieniowej oraz w obszarze kołowrotu z wężem ciśnieniowym. Pompa ciśnieniowa, zawór bezpieczeństwa powinny zostać zabudowane drzwiami z aluminium wyłożonymi materiałem dźwiękochłonnym. Zabudować należy mały i duży kołowrót z wężem ciśnieniowym. Na oferowany układ ogrzewania zimowego wymagane są dodatkowe referencje. 2.5 Sterowanie: - główna szafka sterownicza zabudowana ergonomicznie z tyłu pojazdu, z szybą plexi otwieraną na bok i zabezpieczoną przed przypadkowym zamknięciem, oświetlona i zamykana na klucz, wyposażona w monitor LCD wskazujący minimum: - ciśnienie wody - próżnię - stan napełnienia komory wodnej - ciśnienie oleju hydraulicznego - obroty silnika - godziny pracy pompy ssącej oraz ciśnieniowej. Wszelkie opisy i komunikaty w języku polskim. - przy kołowrocie ciśnieniowym dodatkowy panel sterowniczy obracany razem z kołowrotem do obsługi wszystkich funkcji czyszczenia i ssania wąż ssący i ciśnieniowy. Panel zamykany szybą plexi otwieraną do góry i zabezpieczoną przed opadnięciem za pomocą magnesu, opisy w języku polskim - wszystkie funkcje zabudowy sterowane w oparciu o technologię CAN - złącze RS do testowania sprawdzenie funkcji zabudowy 2.6 Wyposażenie dodatkowe: - wyprowadzenie kalamitek napędu pomp w łatwo dostępne miejsce - po jednej stronie zbiornika otwarta rynna na węże, wykonana z ocynkowanej stali, po drugiej stronie długa, zamykana skrzynka na osprzęt z klapami otwieranymi ku górze. Skrzynki wyłożone matami z PVC. - mała skrzynka narzędziowa z ocynkowanej stali o wymiarach ok. 700x500x400mm, między osiami lub w innym dostępnym miejscu - z tyłu zbiornika żółte światło ostrzegawcze tzw. kogut z siatką chroniącą przed mechanicznymi uszkodzeniami - na kabinie kierowcy zamontowana belka świetlna typ LED z napisem wskazanym przez zamawiającego - z tyłu zbiornika zdejmowany halogen do oświetlenia miejsca pracy operatora z kablem min. 2 metry oraz bębnem z kablem min. 12 metrów umożliwiającym oddalenie się od pojazdu z halogenem. - imadło wysuwane z boku zabudowy - bęben sprężynowy z wysuwaną linką do zawieszenia dolnej prowadnicy węża ciśnieniowego. - biało- czerwone oznaczenia ostrzegawcze na krawędziach - żółto- czerwone oznaczenia ostrzegawcze w tylnej części pojazdu - błotniki kół tylnych z materiału nierdzewnego - kratki ochronne na tylne światła - uchwyt na górną prowadnicę węża ciśnieniowego nakładaną na kanał - komplet głowic czyszczących: - standardowa dla węża DN13 do średnic DN100 - stożkowa dla węża DN13 do średnic DN150 - stożkowa dla węża DN25 do średnic od DN160 - kombinowana granat- bomba dla węża DN25 dla średnic DN200-600 - wąż do napełniania zbiornika wodą DN50- 10 metrów - górna i dolna prowadnica węża ciśnieniowego w kanale górna nakładana, dolna tzw. banan - odbiór w stanie surowym w fabryce producenta - maksymalna wysokość pojazdu po zabudowie: 3,8m. 2.7 Lakierowanie: - lakierowanie zabudowy : pomarańczowy 2.8 Szkolenie: - w siedzibie Zamawiającego. 2.9. Gwarancja: - 24 miesiące na kompletny pojazd. 3. Dokumentacja: - instrukcja obsługi w języku polskim - katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy - dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu jako specjalny- wymagane na dzień ostatecznego odbioru - pojazd musi odpowiadać przepisom obowiązującym w Polsce w zakresie ochrony środowiska, BP oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym Do oferty należy dołączyć: 1. Symulację obciążenia osi podwozia dla poszczególnych wariantów napełnienia komór zbiornika 2. Rysunek zestawieniowy proponowanego kompletnego pojazdu wraz ze wskazaniem usytuowania najistotniejszych elementów zabudowy takich jak np. pompy, kołowroty ciśnieniowe, system prowadzenia węża ssącego, szafki narzędziowe, wymiary zbiornika. 3. Dowody na potwierdzenie doświadczenia: wymaga się, aby przynajmniej trzy auta, których dotyczą referencje posiadały wyposażenie zbliżone do wymaganego przez Zamawiającego tj. min. system blokowania przegrody ruchomej od wewnątrz zbiornika, ogrzewanie zimowe za pomocą ciepłego powietrza, licznik posuwu węża ciśnieniowego zsynchronizowany z pracą kołowrotu ciśnieniowego. 4. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia w rozbiciu na podwozie i zabudowę zawierający: - szczegółowy opis techniczny, technologiczny i dane na temat parametrów technicznych, technologicznych zastosowanych rozwiązań i urządzeń w zakresie zabudowy - szczegółowy opis i dane techniczne w zakresie podwozia. Informujemy, że występujące we wszystkich opracowaniach nazwy znaku towarowego , patentów, typu lub miejsca pochodzenia produktów nie są dla Dostawców wiążące przez co należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych nie gorszych niż założone w siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULLER Polska Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 18, 41-945 Piekary Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1240000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1240000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1240000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.