eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w projekcie pn.Aktywna integracja kobiet w gminie Stara Biała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Biała: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w projekcie pn.: Aktywna integracja kobiet w gminie Stara Biała
Numer ogłoszenia: 270906 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Biała , ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 024 3668710, faks 024 3656165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl, www.bip.starabiala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w projekcie pn.: Aktywna integracja kobiet w gminie Stara Biała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestniczek projektu Aktywna integracja kobiet w gminie Stara Biała współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do kobiet zamieszkujących w Gminie Stara Biała, w wieku aktywności zawodowej (15-60 lata), które są bezrobotne, nieaktywne zawodowo, zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające z pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację szkoleń zawodowych: 1. Kucharz Liczba uczestników: 1 Ilość godzin szkolenia zawodowego - 160 godzin szkolenia teoretycznego i 80 godzin praktyki w zawodzie w jednym zakładzie pracy przez okres 2 tygodni. Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania zawodu kucharza. 2. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera Liczba uczestników: 4 Ilość godzin szkolenia zawodowego - 150 godzin szkolenia teoretycznego i 80 godzin praktyki w zawodzie w jednym zakładzie pracy przez okres 2 tygodni. Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania zawodu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i komputera 3. Bukieciarz - florysta Liczba uczestników: 2 Ilość godzin szkolenia zawodowego - 100 godzin szkolenia teoretycznego i 80 godzin praktyki w zawodzie w jednym zakładzie pracy przez okres 2 tygodni. Cel szkolenia: nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku bukieciarz - florysta. 4. Opiekun osób starszych i dzieci Liczba uczestników: 2 Ilość godzin szkolenia zawodowego - 150 godzin szkolenia teoretycznego i 80 godzin praktyki w zawodzie w jednym zakładzie pracy przez okres 2 tygodni. Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania zawodu opiekuna dzieci i osób starszych. 5. Pracownik do spraw kadr i płac Liczba uczestników: 1 Ilość godzin szkolenia zawodowego - 160 godzin szkolenia teoretycznego i 80 godzin praktyki w zawodzie w jednym zakładzie pracy przez okres 2 tygodni. Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania zawodu pracownika kadr. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: 1. Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia oraz koszty wymaganych badań lekarskich. 2. Wykonawca w trakcie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych w miejscu szkolenia zapewni dla każdego uczestnika 1 gorący posiłek składający się z: zupy -250 ml, drugiego dania - ziemniaki lub frytki lub kasza albo ryż 200 g, wkład mięsny lub rybny 200g, surówki warzywnej 100 g oraz soku lub wody gazowanej/niegazowanej 500ml. 3. W trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewnia serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, soki, suche ciastka) - w sposób ciągły. Na jednego uczestnika powinno przypadać: 250 ml kawy, 250 ml herbaty, 10 g cukru, 0,5 l wody mineralnej, 10 dag ciastek suchych. 4. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na obowiązek przygotowania przez Wykonawcę określonych dokumentów i materiałów (np. materiałów szkoleniowych) Wykonawca zobowiązany jest przygotować poszczególne dokumenty/materiały w celu realizacji zamówienia (dotyczy tylko wybranego Wykonawcy). Zamawiający nie wymaga dołączenia ww. dokumentów/materiałów do oferty. 5. Projekt pn.: Aktywna integracja kobiet w gminie Stara Biała będzie realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stara Biała reprezentowany przez Małgorzatę Wiśniewską - Klimczewską - Kierownika GOPS.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby wykonawca złożył oświadczenie o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na rok 2013 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 674, z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 781) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 w/w rozporządzenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie: a) wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wynikających z rezygnacji uczestników szkoleń przed rozpoczęciem szkolenia lub w trakcie jego realizacji, cena realizowanych szkoleń ulegnie wtedy zmianie, proporcjonalnie do liczby uczestników, c) dotyczących powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług lub zmiany zakresu powierzonych usług, jak również zmiany Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. d) dotyczących terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku opóźnienia w realizacji szkoleń nie wynikającego z winy Wykonawcy. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starabiala.pl, www.bip.starabiala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.