eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), prowadzonej w systemie TurboEwid, obejmującej obrębyAndrzejki, Kisiołki, Boguszyce, Dłużniewo, położone w gminie Łomża, powiat łomżyński, woj. podlaskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Łomża: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), prowadzonej w systemie TurboEwid, obejmującej obręby: Andrzejki, Kisiołki, Boguszyce, Dłużniewo, położone w gminie Łomża, powiat łomżyński, woj. podlaskie.
Numer ogłoszenia: 27063 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: starosta.blm@powiatypolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), prowadzonej w systemie TurboEwid, obejmującej obręby: Andrzejki, Kisiołki, Boguszyce, Dłużniewo, położone w gminie Łomża, powiat łomżyński, woj. podlaskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne: modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Andrzejki, Kisiołki, Boguszyce, Dłużniewo, której zakres jest określony w warunkach technicznych, a w szczególności będzie obejmował: 1.1 Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar nowych konturów budynków i dobudówek, których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar zmienionych konturów budynków i dobudówek, 1.1.2 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.1.3 Uzupełnienie zbioru danych ewidencyjnych budynków i lokali. 1.2 Aktualizacja użytków gruntowych i gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w tym: 1.2.1 Analiza ortofotomapy, planów urządzania lasów, ewidencji i wyników wywiadu terenowego, 1.2.2 Uzgodnienie z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, które rowy o nieustalonym stanie posiadania stanowią urządzenia melioracji wodnej szczegółowej, a które są ciekami naturalnymi lub są innymi urządzeniami wodnymi. 1.2.3 Wyodrębnienie urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, w celu ustalenia, kto jest ich posiadaczem poprzez ustalenie granicy pomiędzy nieruchomościami przylegającymi do rowu oraz przypisanie klas i użytków gruntów przyległych, 1.2.4 Pomiar zmienionych konturów użytków w terenach zabudowanych, 1.2.5 Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.09.2012r., w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012r. poz.1246). Nie dotyczy rowów szczegółowych melioracji wodnych. 1.3 Zastąpienie danych określających położenie punktów granicznych współrzędnymi dokładniejszymi, w tym: 1.3.1 Obliczenie współrzędnych punktów granicznych działek, 1.3.2 Wyodrębnienie punktów granicznych działek wymagających przeprowadzenia postępowania w trybie przepisów określonych w § 37,38 i 39 rozporządzenia o egib, 1.3.3 Zastąpienie dotychczasowych danych dotyczących położenia punktów granicznych w bazie egib, dokładniejszymi współrzędnymi obliczonymi w ramach niniejszego opracowania i skorygowanie przebiegu granic klasoużytków związanych z granicami działek, 1.3.4 Obliczenie pól powierzchni działek oraz wykonanie porównawczego zestawienia obliczonych powierzchni działek z powierzchniami działek wykazanymi w aktualnej ewidencji gruntów. W przypadku rozbieżności w powierzchni przekraczającej dopuszczalne odchyłki jaka obowiązywała przy obliczeniach metodą analityczno-graficzną , wyjaśnie i opisanie przyczyn, 1.3.5 Wprowadzenie do bazy egib powierzchni działek i klasoużytków z zachowaniem zasad określonych w § 68 ust.1-3 rozporządzenia, w sprawie standardów technicznych (Dz.U. 263 poz.1572 z 2011r), 1.3.6 Zbadanie zgodność treści Księgi Wieczystej w dziale I i II z istniejącymi zapisami w ewidencji gruntów i budynków. Wprowadzenie do bazy egib brakujących numerów KW i uzupełnienie istniejące nr.KW pełnymi numerami. 1.4 Opracowanie operatu skompletowanego w teczkach wiązanych oraz w postaci numerycznej, 1.5 Uzupełnienie informatycznej bazy danych (graficznej i opisowej) prowadzonej w PODGiK o dane, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5. 1.6 Aktualizacja rastrowych map zasadniczych o zmiany wynikłe z realizacji punktów 1.1 - 1.5 1.7 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych. 2 2. Charakterystyka obiektów objętych niniejszym zamówieniem. 2.1. Jednostka ewidencyjna: Łomża, obręby: Andrzejki, Boguszyce, Dłużniewo, Kisiołki 2.1.1. Powierzchnia opracowania: 1221 ha, 2.1.2. Liczba obrębów: 4, 2.1.3. Liczba działek: 1042, 2.1.4. Liczba budynków: 535 w egib (509 na m.z.), 2.1.5. Liczba lokali: 0. część a - wykonanie prac objętych zamówieniem dla obrębów Andrzejki, Kisiołki, ilość ha 415, budynków ok.187, część b - wykonanie prac objętych zamówieniem dla obrębów Boguszyce, Dłużniewo, ilość ha 806,budynków ok.348. Dane o liczbie budynków są szacunkowe, a w przypadku ich przekroczenia nie wpłyną na wartość zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, 2/ kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i nr 2,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlozynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża pok. 220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Andrzejki, Kisiołki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne: modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Andrzejki, Kisiołki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Boguszyce, Dłużniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne: modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Boguszyce, Dłużniewo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.