To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Jabłonowo Pomorskie: Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I
Numer ogłoszenia: 270588 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220270 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 69 76 800, faks 56 79 001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Mileszewy o długości 335 m Stan projektowany - geometria , usytuowanie , technologia wykonania robót nawierzchniowych.. Zaprojektowano przebudowę dróg osiedlowych stanowiących główny ciąg komunikacyjny obsługujący zabudowę mieszkaniową osiedla - wg załączonego rysunku - projekt zagospodarowania. Pozostawiono przebieg dróg jak istniejące obecnie , z nieznaczną korektą geometrii (łuki poziome) w miejscach zakrętów i skrzyżowań. Spadki podłużne i pochylenia poprzeczne zachowano zgodne z istniejącymi - z korektą wyboi i wybrzuszeń. Pozostawiono szerokość jezdni i pieszojezdni oraz zatok usytuowanych wzdłuż ich krawędzi - jak istniejące z korektą sytuacyjną i wysokościową zakończeń. Roboty przygotowawcze . Wykonawstwo robót drogowych rozpocząć od wytyczenia osi jezdni i krawędzi istniejącego pasa drogowego, gdyż tylko w tym obszarze będzie realizowane przedsięwzięcie. Roboty przygotowawcze na projektowanym odcinku drogi polegają na rozbiórce nawierzchni jezdni lub pieszojezdni na odcinku z najbardziej zdeformowaną nawierzchnią z trylinki oraz całości obramowania w obszarze dróg objętych opracowaniem. Materiał z rozbiórki; - krawężniki w 100% złożyć na palety i odwieźć na składowisko z przeznaczeniem do recyklingu - kostkę betonową t. trylinka złożyć na paletach po oczyszczeniu i wysegregowaniu materiału przeznaczonego do ponownego wbudowania , wg stanu istniejącego w terenie około 65% kostki będzie nadawało się do wbudowania. Pozostała kostkę odwieźć na składowisko z przeznaczeniem do recyklingu. - przeprofilować podłoże pieszojezdni i jezdni zgrubnie wraz z zagęszczeniem. Roboty ziemne i odwodnieniowe. Odwodnienie drogi pozostawiono bez zmian - istniejące odwodnienie powierzchniowe do lokalnej kanalizacji deszczowej . Roboty polegają na regulacji wysokościowej studni rewizyjnych oraz wpustowych ,usytuowanych w płaszczyźnie robót z dostosowaniem ich usytuowania wysokościowego do nowej nawierzchni drogowej. Ponadto przewidziano całkowitą odbudowę 3 szt. studni wpustowych wraz z podejściami do istniejących studni rewizyjnych lokalnej kanalizacji deszczowej. Roboty nawierzchniowe -podbudowa na pow. 1861,0 m2 Ze względu na całkowite zużycie istniejącego obramowania ciągów jezdnych przewidziano jego odbudowę ,która obejmuje rozbiórkę istniejącego krawężnika betonowego, jego usunięcie i wbudowanie nowego krawężnika betonowego na nadbudowanej ławie betonowej (z betonu C12/15) o gr. 10 cm z oporem o gr. 15 cm. Obramowanie ciągu jezdnego przewidziano krawężnikiem wystającym +12-15cm o przekroju 15*30*100cm , z zastosowaniem krawężnika obniżonego ( wystającego ponad krawędź nawierzchni jezdni +4cm) o wym. 15*22*100cm. na odcinkach przejazdowych do garaży i przyjezdniowych zatok postojowych . Obramowanie drogi łącznikowej o szer. 3,0m, pomiędzy drogą wewnątrzosiedlową a dr. nr 543, zakończonej zjazdem publicznym przewidziano krawężnikiem t. opornik o wym. 12*25*100cm, na ławie betonowej nadbudowanej w miejscu istniejącej ławy po rozebranym krawężniku. Łączna długość krawężnika - 724,1 mb Istniejącą nawierzchnię ciągów komunikacyjnych jezdnych wykonaną z płyt betonowych t. trylinka o gr. 13cm, ułożoną na podbudowie z kruszywa naturalnego przewidziano do maksymalnego wykorzystania jako podłoże pod projektowaną nawierzchnię bitumiczną z jej dostosowaniem w zakresie poziomu, równości i nośności do obciążeń ruchowych przewidzianych na w/w drogach. Na ciągu pieszojezdnym rozpoczynającym się w km 0+000 - dz. nr 542 przebiegającym dz. nr 541 i 540 - do km 0+112 przewidziano pozostawienie istniejącej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstwą profilowo-wyrównawczą o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0/31,5mm z kruszywa łamanego w ilości 40% i naturalnego w ilości 60%. Od km 0+112- do km 0+270 ze względu na istniejącą zabudowę mieszkaniową wraz z infrastrukturą chodników i wejść , nie ma możliwości zmiany poziomu nawierzchni w zakresie większym niż 2-4 cm dlatego przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkę z rozbiórki -przekazać protokolarnie zamawiającemu lub wspólnie z nim sporządzić protokół określający powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonać jego usunięcia na składowisko specjalistyczne do recyklingu. Na w/w odcinku należy wyprofilować i zagęścić podłożę pozostałe po rozbiórce i dokonać nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa łąmanego f. 0/31,5mm lub 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wystąpienia w podłożu gruntu spoistego wysadzinowego lub wątpliwego , wbudować warstwę odcinającą o gr. 5-10cm. Od km 0+270 - do km 0+297,5 przewidziano pozostawienie istniejącej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstwą profilowo-wyrównawczą o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0/31,5mm z kruszywa łamanego w ilości 40% i naturalnego w ilości 60%. Na dojeżdzie do dr. nr 543 w km 0+001,8-0+37,6 przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkę z rozbiórki -przekazać protokolarnie zamawiającemu lub wspólnie z nim sporządzić protokół określający powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonać jego usunięcia na składowisko specjalistyczne do recyklingu. Na w/w odcinku należy wyprofilować i zagęścić podłożę pozostałe po rozbiórce i dokonać nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa łąmanego f. 0/31,5mm lub 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wystąpienia w podłożu gruntu spoistego - wysadzinowego lub wątpliwego , wbudować warstwę odcinającą o gr. 5 - 10cm. Roboty nawierzchniowe - nawierzchnia bitumiczna z mieszanki mineralnoasfaltowej o gr. 6 cm - na pow. 1861,0 m2 Na wykonanej - wyprofilowanej i zagęszczonej podbudowie przewidziano ułożenie naw. bitumicznej, dwuwarstwowej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. - 6 cm w tym : - warstwa wiążąco-wzmacniająca gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0/12,8 Mm , - warstwa ścieralna gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0/8 mm . Pomiędzy warstwą wiążącą i ścieralną należy zastosować skropienie związania międzywarstwowego emulsją asfaltową przy zużyciu 0,4 kg/m2. W trakcie prowadzenia robót nawierzchniowych - mogą wystąpić materiały odpadowe ze ścinków nawierzchni bitumicznej. Odpady usuwa wykonawca robót na własne przyzakładowe składowisko z przeznaczeniem do recyklingu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265990,05
Oferta z najniższą ceną: 265990,05 / Oferta z najwyższą ceną: 265990,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ul. Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Modernizacja dróg gruntowych na obszarach peryferyjnych Miasta Łodzi - Andrzejów
- Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont niektórych parkingów na terenie miasta Szczytno
- Przebudowa chodnika i parkingu oraz utwardzenie drogi dojazdowej do garaży przy ul. Lityńskiego w Suwałkach - BO
- Budowa ulicy Sokoła w Puszczykowie
- Budowa ul. Kantora w Śremie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.