eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa transformatorów WN/SN dla potrzeb ENEA S.A. w 2006 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-05-23

POZYCJA 27052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Poznań: dostawa transformatorów WN/SN dla potrzeb ENEA S.A. w 2006 r Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A. a) Departament Dystrybucji; b) Biuro Polityki Zakupów, Zamówień, do kontaktów: Zbyszko Chmielewski, Wojciech Klimowicz, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. +48 061 850 41 10, fax +48 061 850 41 13, e-mail: dystrybucja@enea.pl, www.enea.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ENEA S.A. a) Departament Dystrybucji, b) Biuro Polityki Zakupów, Zamówień i Pomocy Publicznej, a) Zbyszko Chmielewski - w sprawach technicznych b) Wojciech Klimowicz - w sprawach formalnoprawnych, a) ul. Panny Marii 2, b) ul. Strzeszyńska 58, a) 61-108 Poznań, b) 60-479 Poznań, tel. a) +48 061 8504131, b) +48 061 8504021; 85041875, fax a) +48 061 8504113, b) +48 061 8504207. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ENEA S.A., Departament Dystrybucji, Zbyszko Chmielewski, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. +48 061 8504131, fax +48 061 8504113. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ENEA S.A., Departament Dystrybucji, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. +48 061 8504110, fax +48 061 8504113, e-mail: dystrybucja@enea.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa transformatorów WN/SN dla potrzeb ENEA S.A. w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Transformator 110/15 kV; 40 MVA - szt. 1 Transformator energetyczny trójfazowy, dwuuzwojeniowy o chłodzeniu olejowo - naturalnym i wymuszonym ONAN/ONAF, z uzwojeniami miedzianymi, z regulacją napięcia pod obciążeniem, z kadzią radiatorową i z konserwatorem, z przepustami wyprowadzonymi na pokrywę, w wykonaniu napowietrznym dla klimatu normalnego. Dostawa obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z transportem, montażem i uruchomieniem. 2. Transformator 110/15 kV; 25 MVA - szt 3 Transformator energetyczny trójfazowy, dwuuzwojeniowy o chłodzeniu olejowo - naturalnym O"NAN, z uzwojeniami miedzianymi, z regulacją napięcia pod obciążeniem, z kadzią radiatorową i z konserwatorem, z przepustami wyprowadzonymi na pokrywę, w wykonaniu napowietrznym dla klimatu normalnego. Dostawa obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z transportem, montażem i uruchomieniem. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ENEA S.A. : 1. Zakład Dystrybucji Energii - 40 M VA - 1 szt. w Gostyniu ; 25 MV A - 2 szt. w Poznaniu 2. Oddział Dystrybucji Zielona Góra- 25 MVA - 1 szt. w Wolsztynie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.17.00.00 - Transformatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.17.00.00 - Transformatory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: a) Transformator 110/15kV; 40 MVA - 1 szt. b) Transformator 110/15 kV; 25 MVA - 3 szt. Szczegółowe wynagania techniczne przedmiotu zamówienia, wymaganych dokumentów oraz zasad określających skałdanie zamówień i realizację dostaw zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Transformator 110/15kV; 40 MVA termin dostawy sierpień 2006r. Transformator 110/15 kV; 25 MVA termin dostawy wrzesień 2006r. - październik 2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31.08.2006; data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: kwota wadium: 135 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) potwierdzić posiadanie zdolności finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. f) wykazać się realizacją dostaw transformatorów w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki o łącznej wartości powyżej kwoty 2 000 000 zł w ciągu ostatnich trzech lat (lata 2003, 2004, 2005), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. g) posiadać obroty w ostatnich trzech latach obrotowych, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie mniejsze niż 1 500 000 zł w każdym roku, h) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000 zł, i) posiadać certyfikat(y) w zakresie określonym w pkt III.2.1.3 b) Ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i innych składanych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS, j) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla podmiotu upoważnionego do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) bilanse oraz rachunki zysków i strat za następujące lata: 2003, 2004, 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Minimalna wielkość obrotów musi wynosić co najmniej 1 500 000 zł ł w każdym roku b) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę 2 000 000 zł, potwierdzający ze Wykonawca jesi ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw podobnych transformatorów w zakresie określonym w SIWZ, w ilości nie niniejszej niż 3 sztuki o łącznej wartości powyżej kwoty 2 000 000 zł w okresie ostatnich trzech lat (lata 2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) dokument(-y) potwierdzający(-e) uzyskanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości w zakresie konstrukcji, produkcji i sprzedaży transformatorów będących przedmiotem zamówienia: norma ISO 9001. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia, c) dokumenty techniczne wyszczególnione w SIWZ, Rozdział II A i II B - Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne, d) projekt karty gwarancyjnej, Dokumenty przedkładane w ofercie mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: n, ajniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0118/2006/DD/DZ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.07.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami będzie wydawana lub wysyłana wykonawcom na ich wniosek, po uprzednim przedstawieniu dowodu uiszczenia wpłaty na konto zamawiającego. Kwotę, o której mowa wyżej, należy wpłacać na konto BZ WBK S.A. 6 Oddział Poznań 18 1090 1362 0000 0000 3601 7801. Na dowodzie wpłaty należy zamieścić dopisek "Opłata za dokumentację przetargową - dostawa transformatorów WN/SN w 2006 r. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.07.2006, godzina 10:30, ENEA S.A. Depertament Dystrybucji ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, s. 203.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.